Tusen takkHerlig!! Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkHerlig!! Lykke til
Hei. Til dere som tar femara/letrozol.. Når fikk dere eggløsning og hvordan påviste dere det?
Jeg er på CD 30 og har ikke fått positiv EL test enda. På cd 13-14 var det antydning til sterkere tester, men fikk aldri fullt utslag. Hadde en mistanke om at det kunne være EL uansett, men har nylig testet med graviditetstest og den er negativ (skulle da vært forbi ikm).
Jeg fikk enkel kur, så kjedelig! Får prøve på dobbel neste gang... Synd jeg har uregelmessig syklus på 50-60 dager, blir enda noen uker å vente. Jeg har prøvd å få tak på gyn for blodprøve, men det er ikke enkelt å få kontakt. Ringte i morges og da skulle sekretær legge igjen beskjed, nå venter jeg på telefon......Hei! Jeg tok letrozol CD5-9, og hadde ul hos gyn på CD13, han mente da jeg ville få EL på dag 17 ca. Har tatt blodprøver som jeg ikke har fått svar på enda, og i tillegg temper jeg, så da fikk jeg med meg stigningen etter EL, noe som bekreftet el på dag 16 eller 17 (fortsatt litt usikker på akkurat hvilken dag).
Tar du enkel eller dobbel kur? Noen får ikke EL når de tar enkel kur. Jeg begynte rett på dobbel, så vet ikke hvordan det er med enkel..
Jeg fikk enkel kur, så kjedelig! Får prøve på dobbel neste gang... Synd jeg har uregelmessig syklus på 50-60 dager, blir enda noen uker å vente. Jeg har prøvd å få tak på gyn for blodprøve, men det er ikke enkelt å få kontakt. Ringte i morges og da skulle sekretær legge igjen beskjed, nå venter jeg på telefon......
Hei. Til dere som tar femara/letrozol.. Når fikk dere eggløsning og hvordan påviste dere det?
Jeg er på CD 30 og har ikke fått positiv EL test enda. På cd 13-14 var det antydning til sterkere tester, men fikk aldri fullt utslag. Hadde en mistanke om at det kunne være EL uansett, men har nylig testet med graviditetstest og den er negativ (skulle da vært forbi ikm).
Jeg fikk ikke telefon i dag, skikkelig skuffende, men får se om han ringer i morgen. Jeg har et barn fra før som snart blir 2 år. Den gang fikk jeg pergotime... På timen til gyn i Mai (fikk time pga veldig lange sykluser) fikk jeg resept på letrozol og beskjed om enkel dose. Ingen oppfølging. Synes i det minste jeg kunne fått blodprøve, men jeg hadde så sterk tro på at det ville fungere så ba heller ikke om det :-(Du får høre med gyn om å ta dobbel kur, det burde jo ikke være noe problem. Første gangen du prøver? Da burde du jo fått noe oppfølging enten ved blodprøvetaking eller ul synes jeg. Jeg hadde min første kur nå, og fikk da det, men vet ikke hvordan det blir når jeg skal ta neste kur. Men har time hos legen torsdag, så får høre litt da hva som skjer.
Håper du får en telefon etterhvert!
Okey! Krysser fingrene for at du slipper flere sykluser med letrozol ;-)Sist prøving var jeg hos legen cd 12 for å se nå el var. Ble cd 16/17. Testa med el test, ikke at jeg fikk noen positive
Nå prøver vi på nummer to, denne gang testet jeg positiv el test cd 22
Okey! Krysser fingrene for at du slipper flere sykluser med letrozol ;-)
Jeg fikk ikke telefon i dag, skikkelig skuffende, men får se om han ringer i morgen. Jeg har et barn fra før som snart blir 2 år. Den gang fikk jeg pergotime... På timen til gyn i Mai (fikk time pga veldig lange sykluser) fikk jeg resept på letrozol og beskjed om enkel dose. Ingen oppfølging. Synes i det minste jeg kunne fått blodprøve, men jeg hadde så sterk tro på at det ville fungere så ba heller ikke om det :-(
Offentlig ja. Har dessverre ikke privat her jeg bor. Jeg ringte igjen på ettermiddagen for å purre på, men de jeg snakker med kan ikke gjøre annet enn å legge inn beskjed. De mente han kom til å ringe i dag...Hmm, merkeligt jeg hadde ringt å mast selv. Går du offentlig ?
Jeg fikk ikke telefon i dag, skikkelig skuffende, men får se om han ringer i morgen. Jeg har et barn fra før som snart blir 2 år. Den gang fikk jeg pergotime... På timen til gyn i Mai (fikk time pga veldig lange sykluser) fikk jeg resept på letrozol og beskjed om enkel dose. Ingen oppfølging. Synes i det minste jeg kunne fått blodprøve, men jeg hadde så sterk tro på at det ville fungere så ba heller ikke om det :-(
Da kan så jeg skrive under på at letrozol funker for oss med pco/s! Testet positivt på kveldsurin i dag 13 dpo!!! Testet negativt på morgenurin 10 dpo. Andre runden med letrozol, første gangen vi traff på eggløsning, mannen var borte sist eggløsning.
Gratulerer så mye![emoji2] Er selv ferdig med andre runde på Letrozol dobbel, satser på EL i løpet av uka [emoji1360] Har PCOS og synes hele prosessen er håpløs, så det er veldig godt å høre at det går for andre [emoji2]