Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Jeg begynte selv på letrozol denne måneden, har ikke hatt noen bivirkninger eller noe :) fikk El 19 dager etter 1dag blødning. Så di fungerte for meg
Hvor lenge skal du gå på letrozol? En eller to tabletter?
Så bra :) har fått kur for et halvt år, skal gå på 1 tablett første mnd :) hvor mange tabletter gikk du på? :)

Jeg skal bare ta 1 tablett dag 3-7 mener jeg på.. skal ikke på ul sjekk, bare ta blodprøver på dag 21 hos fastlegen for å se om jeg har hatt el :)

Det e så spennende:) håpe du får mens snart så du kan begynne på letrozol :) dagene går seint når en går å tripper I spenning :) må holde meg oppdater

Det e så spennende:) håpe du får mens snart så du kan begynne på letrozol :) dagene går seint når en går å tripper I spenning :) må holde meg oppdater
Ja virkelig spennende :) håper jeg også, dag 1 på provera idag då måtte mensen komme fort! :D ja en får virkelig testet tolmodigheten med dette ;) ja skal gjøre det! Hvordan ligger du ann i syklusen da? :)

Ja virkelig spennende :) håper jeg også, dag 1 på provera idag då måtte mensen komme fort! :D ja en får virkelig testet tolmodigheten med dette ;) ja skal gjøre det! Hvordan ligger du ann i syklusen da? :)
Heheh ja d e nå sikkert å vist :). Hadde El igår men maen dro på jobb natt te mandag:/men får nå bare krysse fingrene på at d var godt nok. E nå bare å vente å se. satse på at jeg får en stabil syklus I d minste frem over kanskje det klaffe bedre neste gang.
Har du Pco?

Heheh ja d e nå sikkert å vist :). Hadde El igår men maen dro på jobb natt te mandag:/men får nå bare krysse fingrene på at d var godt nok. E nå bare å vente å se. satse på at jeg får en stabil syklus I d minste frem over kanskje det klaffe bedre neste gang.
Har du Pco?
Får håpe det holder i massevis :) ja jeg håper også på stabil syklus, fikk påvist pco da vi prøvde forrige gang.. hvor lenge har dere prøvd? Nr1? :)

Ååh kjipt greier men godt du fant ut av hva det var,gjør ting litt lettere hvertfall. For min del gikk jeg å spurte lege og gyn gjentatte ganger om hvorfor jeg aldri fikk mens og om jeg kunne få barn. Fikk bare alltid te svar: at alt var fint men at jeg nok ikke hadde mens fordi di mener jeg var for tynn og ikke spiste rett. Fortalte di gjentatte ganger at jeg ikke er undervektig og har ett bra kosthold. Kom ingen vei med det.:(

Så sa jeg at nok var nok å gikk te en ny gyn og sa jeg prøvde å få barn, hun bare så på meg å sa ja jeg forstår d kan vær vanskelig siden du har pco og at jeg kunne få letrozol !som det var den mest naturlig ting!!. Ble helt paff eg ! Bli 30 I år og sotte med angst fordi det var min feil og frykt for at jeg aldri kunne få barn. Ble nå mange tonn lettere når jeg fikk en forklaring :)
Det er første kuren min for å sjekke om det fungerte og det gjor det jo:) har nå holdt på I ett år uten prevensjon men hjalp lite når ikke el kom. e super glad uansett om det ikke klaffet skikkelig denne månden:)
Hva er metafomin?

Så plagsomt med leger som bare antar ting og ikke tar en på alvor! Bra du stod på ditt og har fått hjelp nå :) kjenner til følelsen. Ble så glad sist syklus når jeg fikk EL :p
Metformin er egentlig en diabetes medisin som skal hjelpe å regulere insulin nivået. Når man har pcos produserer ofte kroppen for mye insulin. Mange får EL og nærmest en normal syklus etter de har begynt på disse, men det har dessverre ikke skjedd meg da.

Krysser fingrene for at den er positiv :) dag 3 av Provera kuren nå. Snart ferdig heldigvis. Blir så trøtt og de plagsomme menssmertene. :p

Da er du snart ferdig :D heldigvis :P syns testene er rare, sånn nesten positive til helt negativt og tilbake til nesten positive og helt negativ igjen.. tror jeg kjøper digitale neste runde faktisk og bruke en digital i tillegg til billigstrimlene :P syns de er veldig forvirrende :P
Jeg ble også ekstremt trøtt av proveraen :S det gikk heldigvis over ett par dag etter siste tabl. =)

Jeg hiver meg også inn her nå :) var til gyn idag og fikk utskrevet provera og letrozol :) hvor lenge etter at dere startet på provera fikk dere blødning? Noen erfaringer med letrozol til en nybegynner? :)

Så kjekt :) jeg fikk blødning 2 dager etter endt Provera kur sist gang. Begynte på de igjen for 3 dager siden. Begynte du på de i dag?
Jeg fikk EL på dag 18 med letrozol. Slet med en del hetetokter på natten, men ellers merket jeg ikke stort :) tok dobbel dose.

Da er du snart ferdig :D heldigvis :p syns testene er rare, sånn nesten positive til helt negativt og tilbake til nesten positive og helt negativ igjen.. tror jeg kjøper digitale neste runde faktisk og bruke en digital i tillegg til billigstrimlene :p syns de er veldig forvirrende :p
Jeg ble også ekstremt trøtt av proveraen :S det gikk heldigvis over ett par dag etter siste tabl. =)

Ja heldigvis! Håper bare TR kommer raskt etterpå sånn jeg slipper å ha det mens jeg er på ferie :p åh, det er så plagsomt! Tydelig at kroppen prøver å få EL da. Har tenkt på å kjøpe digitale jeg også, litt lettere å forholde seg til. Hvordan er tempen? :)

Så kjekt :) jeg fikk blødning 2 dager etter endt Provera kur sist gang. Begynte på de igjen for 3 dager siden. Begynte du på de i dag?
Jeg fikk EL på dag 18 med letrozol. Slet med en del hetetokter på natten, men ellers merket jeg ikke stort :) tok dobbel dose.
Så kjekt å høre :) ja startet idag så er veldig spent på dagene fremover :)

Ja heldigvis! Håper bare TR kommer raskt etterpå sånn jeg slipper å ha det mens jeg er på ferie :p åh, det er så plagsomt! Tydelig at kroppen prøver å få EL da. Har tenkt på å kjøpe digitale jeg også, litt lettere å forholde seg til. Hvordan er tempen? :)

Ja tror jeg blir å investere i digitale neste syklus faktisk. føler jeg ikke helt stoler 100% på disse billigtestene... men men. Tempen holder seg forsåvidt ganske jevn. hadde en tempøkning på 0,3 her om dagen.. så kan jo være at jeg faktisk har hatt eggløsning.. hvem vet,derfor jeg tenker digitale.. føler jeg tester meg ihjel snart :P går jo fort 3 tester om dagen :P

Ja tror jeg blir å investere i digitale neste syklus faktisk. føler jeg ikke helt stoler 100% på disse billigtestene... men men. Tempen holder seg forsåvidt ganske jevn. hadde en tempøkning på 0,3 her om dagen.. så kan jo være at jeg faktisk har hatt eggløsning.. hvem vet,derfor jeg tenker digitale.. føler jeg tester meg ihjel snart :p går jo fort 3 tester om dagen :p

Da kan det jo faktisk hende du har hatt EL ja. :p Tror det kan være lurt å bare kjøpe digital så slipper man å analysere disse strimlene:D. Når på dagen tester du?

Da kan det jo faktisk hende du har hatt EL ja. :p Tror det kan være lurt å bare kjøpe digital så slipper man å analysere disse strimlene:D. Når på dagen tester du?

Ja tror jeg kjøper en, men orker ikke denne syklusen :P satser på neste :D Jeg bruker å teste på ettermiddagen og på kvelden. Innimellom tar jeg også en på formiddagen også sånn i 11-12 tiden, ny i 17 tiden ca og siste rundt kl 20 :) enn du ? har hørt det skal være best og teste på ettermiddag kveld da LH´en vistnok ikke skilles ut i morgenurin ?

Hjeelp!! Tok en test igår morges som va negativ, og startet derfor med provera. men når jeg så på den på kvelden så den slik ut:
3e83c1c0b947189e3daf0ced0e289272

Den øverste er fra igår morges og den nederste er fra idag morges.

Back
Topp