Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Jeg trur jeg har prøvd alle triks som finnes av kosttilskudd osv men det var først da jeg prøvd letrozol at jeg ble gravid etter 10 mnd prøving. Så man får bare håpe videre :)

Okei, da er det bare å krysse fingrene for at det klaffer snart :) Her er jeg selv på 1 PP med Letrozol, CD 9 idag. Spennende.

nei heldigvis. Igår sovnet jeg på sofaen i 2-3 timer :p våknet og var heeelt gjennomvåt.. Slikt skjer aldri til vanlig.. Er veldig trøtt til vanlig jeg også. men det er nok fibromyalgien min som spiller inn på det :/ Håper på tidlig EL ja, det hadde vært perfekt :p Kjenner allerede idag at jeg har vondt i korsryggen.. Vet ikke om det er noe tegn på EL, da jeg aldri merker noe til EL til vanlig :p men negative tester sålang... Temper også denne runden for å være på den sikre siden :)

Bra du temper! Da går du i hvert fall ikke glipp av EL :D jeg kjente EL veldig godt sist gang. Nesten som menssmerter, og masse stikninger nederst i magen. Skulle egentlig begynne på Provera i går, men ombestemte meg akkurat i det jeg skulle ta pillen :p er så usikker så tror jeg venter litt å ser bare :)

Last edited:
Bra du temper! Da går du i hvert fall ikke glipp av EL :D jeg kjente EL veldig godt sist gang. Nesten som menssmerter, og masse stikninger nederst i magen. Skulle egentlig begynne på Provera i går, men ombestemte meg akkurat i det jeg skulle ta pillen :p er så usikker så tror jeg venter litt å ser bare :)

Ja jeg venter i spenning på når EL kommer. sålangt negative tester. Vurderer å kjøpe clearblue sine digitale, men syns de er fryktelig dyre :O 500 kr for 10 tester er noe annet enn når jeg betalte 150 kr for 100 strips :P Så rett du gjorde, hadde nok også bare begynt på provera om jeg var deg :P Tålmodighet lik null :P

Ja jeg venter i spenning på når EL kommer. sålangt negative tester. Vurderer å kjøpe clearblue sine digitale, men syns de er fryktelig dyre :O 500 kr for 10 tester er noe annet enn når jeg betalte 150 kr for 100 strips :p Så rett du gjorde, hadde nok også bare begynt på provera om jeg var deg :p Tålmodighet lik null :p
synes at strips er like mye å stole på som digital.Er bare en litt mer moderne måte å teste etter el.Strips holder i massevis. :)

synes at strips er like mye å stole på som digital.Er bare en litt mer moderne måte å teste etter el.Strips holder i massevis. :)

Jeg har egentlig lite erfaring med EL tester generelt, men når jeg så prisforskjellen så får stripsene holde så kan jeg heller teste litt oftere enn å bruke masse tusen på disse digitale testene :)

Ja jeg venter i spenning på når EL kommer. sålangt negative tester. Vurderer å kjøpe clearblue sine digitale, men syns de er fryktelig dyre :O 500 kr for 10 tester er noe annet enn når jeg betalte 150 kr for 100 strips :p Så rett du gjorde, hadde nok også bare begynt på provera om jeg var deg :p Tålmodighet lik null :p

Hvilken dag er du på nå? Tror heller ikke det har noe å si hvilken type EL tester man bruker. Strimlene skal være tilstrekkeligelige de og i tillegg temper du jo :D Usikker på om jeg gjorde rett, null talmodighet jeg også. Får gi kroppen noen dager til :p

Jeg har egentlig lite erfaring med EL tester generelt, men når jeg så prisforskjellen så får stripsene holde så kan jeg heller teste litt oftere enn å bruke masse tusen på disse digitale testene :)
ja jeg tester ofte 2 g om dagen etter el og da blir det litt stiv pris med digital :)

Hvilken dag er du på nå? Tror heller ikke det har noe å si hvilken type EL tester man bruker. Strimlene skal være tilstrekkeligelige de og i tillegg temper du jo :D Usikker på om jeg gjorde rett, null talmodighet jeg også. Får gi kroppen noen dager til :p

Ville gjort akkurat samme som deg ;) tror ikke det har så mye å si :D er bare på CD11 så det er jo enda veldig tidlig :D har vært sikkerlig surpomp di siste dagene, men kjenner humøret letter litt og litt nå :P ikke greit dette her altså, syns jo synd i mannen min til tider mtp humørsvingningene mine :P

ja jeg tester ofte 2 g om dagen etter el og da blir det litt stiv pris med digital :)

Når tester du om dagen ? Har lest at det er best å teste på ettermiddagen ? så noen dager tester jeg både ettermiddag og kveld :p Temper i tillegg da med babyplan termometer for å være på den sikre siden :)

Når tester du om dagen ? Har lest at det er best å teste på ettermiddagen ? så noen dager tester jeg både ettermiddag og kveld :p Temper i tillegg da med babyplan termometer for å være på den sikre siden :)
Tester som regel formiddag og ettermiddag/kveld.

Ville gjort akkurat samme som deg ;) tror ikke det har så mye å si :D er bare på CD11 så det er jo enda veldig tidlig :D har vært sikkerlig surpomp di siste dagene, men kjenner humøret letter litt og litt nå :p ikke greit dette her altså, syns jo synd i mannen min til tider mtp humørsvingningene mine :p

Ja, er jo enda litt tidlig :D Er like humørsyk jeg og :p er så frustrerende for jeg vil på en måte ikke være sur heller. Prøver å skjerpe meg, i hvertfall på jobb :p merket noe til eggløsningsslim?

Hehe kjenner meg veldig igjen stakkars gubbene nei har ikke merket noe faktisk, eller idag har jeg hatt litt vondt i korsryggen men negative tester fremdeles :P

Her går det fint, ingen tegn til TR da :( tok en graviditetstest i går bare for å sjekke, men kom bare opp skyggestrek etter fristen :p Hvordan går det med deg? :)

Så kjedelig hadde du begynt på Provera eller ventet du? Joda, dagene går iallefall. Ingen positiv test enda. I kveld fikk jeg smerter nede i magen på venstre side. Kanskje ett tegn på EL kommer snart? Mannen reiser bort søndag ettermiddag til tirsdags kveld så regner med jeg er såpass heldig at eggløsningen kommer mens han er bortreist

Så kjedelig hadde du begynt på Provera eller ventet du? Joda, dagene går iallefall. Ingen positiv test enda. I kveld fikk jeg smerter nede i magen på venstre side. Kanskje ett tegn på EL kommer snart? Mannen reiser bort søndag ettermiddag til tirsdags kveld så regner med jeg er såpass heldig at eggløsningen kommer mens han er bortreist

Har ikke begynt på Provera enda, venter bare litt å ser. Det kan helt klart være tegn ja :) hvilken dag er du på nå? Er EL-testene helt negative? Dere får bare kjøre på helt til han drar så går det nok fint :D

Er på CD14 nå. Så d spørs om d går. Tror ikke jeg har 28 dagers syklus vi får bare prøve å se. Ikke helt negative tester men ikke positive heller

EL kommer den. Jeg fikk heller ikke før dag 18 :) har du tenkt å ta wild yam etter EL?

Ja skulle tro det tok en test nå og den var neeeesten positiv. Har drukket en del kaffe i timene før jeg tok testen så håper den blir helt positiv når jeg tester senere :-) har ikke kjøpt meg wild yam enda. Skal dra innom helsekosten å se om de har den idag :-)

Ja skulle tro det tok en test nå og den var neeeesten positiv. Har drukket en del kaffe i timene før jeg tok testen så håper den blir helt positiv når jeg tester senere :) har ikke kjøpt meg wild yam enda. Skal dra innom helsekosten å se om de har den idag :)

Så spennende! Ble den sterkere i kveld? :D

Back
Topp