Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Håper noen kan svare. Men begynte på pergo denne syklus. Er på CD 20. Hadde positiv el test CD 16. (Har alltid hatt el av meg selv tidligere). Men temperaturene er mer ustabile denne syklus enn før og FF klarer ikke å finne el. Kan pergo gi utfall på temperaturen?

Heisann :) Har desverre ingen erfaring med Pergo :(

Kjenner meg oppblåst og har småvondt i magen allerede... regner med det skjer noe iløpet av morgendagen :P

Ikke foreløbig iallefall. Men hatt litt spotting idag ? har aldri hatt det tidligere... Noen erfaring med det ? alle de her typiske menstruasjonstegnene er borte igjen :p

Da er det tydelig at noe er på gang :) jeg spotter ofte før jeg skal ha TR, men med Provera startet det rett på med kraftig blødning. Alt er nok normalt. :D

joda den kom til gangs idag. snakker om vondt :P nå er det bare å vente til tirsdag åsså kjøre på med letrozol da :D

Så bra! Tenk på tirsdag er du endelig i gang :D
Ja, det føles bra ut :D selv om det ikke føles så bra ut akkurat nå.. Sikkerlig oppblåst og jæ..... :P Men det går nå over :D Er veldig spent, men tar det med knasende ro, og har ikke de alt for store forventningene til at det skal skje noe første PP med letrozol :)

Ja, det føles bra ut :D selv om det ikke føles så bra ut akkurat nå.. Sikkerlig oppblåst og jæ..... :p Men det går nå over :D Er veldig spent, men tar det med knasende ro, og har ikke de alt for store forventningene til at det skal skje noe første PP med letrozol :)

Ikke noe kjekt mens det står på nei :p Ja at det skal funke på første pp med letrozol er nesten for godt til å være sant. Godt du ikke stresser :) håper TR snart dukker opp her også!

Ikke noe kjekt mens det står på nei :p Ja at det skal funke på første pp med letrozol er nesten for godt til å være sant. Godt du ikke stresser :) håper TR snart dukker opp her også!

Nei tror det gjelder å være litt realistisk her ja, når man har prøvd en stund uten å lykkes. Men hvem vet ? det kan jo skje.. men de store forventningene til det er ikke der :P Jaa, vi satser på at hun tanta kommer til deg snart så du også får startet opp :D :D Syns det er så merkelig dette. Lørdag var det bare litt spotting, igår var det ingen tvil om at tanta kom for å si det sånn. ( ikke for å være ekkel, men det kom masse koagulert blod ut ?? og etterhvert vanlig tante lignende :P Men det er vell kanskje normalt når man ikke har hatt menstruasjon på flere mnd ? at der kommer slike slimdannelser ? Uff, æsj... Ble vist litt vell detaljert her :P idag er det veeldig lite, men det kan nå variere litt sikkert etter aktivitet osv ? igår var jeg mye på farten og rørte på meg, idag har det vært mest jobbing foran PC skjermen og stillesitting.

Nei tror det gjelder å være litt realistisk her ja, når man har prøvd en stund uten å lykkes. Men hvem vet ? det kan jo skje.. men de store forventningene til det er ikke der :p Jaa, vi satser på at hun tanta kommer til deg snart så du også får startet opp :D :D Syns det er så merkelig dette. Lørdag var det bare litt spotting, igår var det ingen tvil om at tanta kom for å si det sånn. ( ikke for å være ekkel, men det kom masse koagulert blod ut ?? og etterhvert vanlig tante lignende :p Men det er vell kanskje normalt når man ikke har hatt menstruasjon på flere mnd ? at der kommer slike slimdannelser ? Uff, æsj... Ble vist litt vell detaljert her :p idag er det veeldig lite, men det kan nå variere litt sikkert etter aktivitet osv ? igår var jeg mye på farten og rørte på meg, idag har det vært mest jobbing foran PC skjermen og stillesitting.

Hehe, umulig å beskrive hvordan det er uten at det blir litt ekkelt :p kom masse klumper hos meg og, men Provera skal visst rense godt og når man ikke har hatt blødning på mange måneder er det vanlig at det kommer litt ekkle rester. Vil tro det tar seg opp i løpet av dagen for deg. Det at det har blitt mer stillesitting kan ha en innvirkning :) Jeg blødde som en foss i begynnelsen. Var helt ekstremt. Måtte til og med opp to ganger om natten for å skifte tampong og det er ikke vanlig for meg! :p

Jeg håper du har rett, for igår blødde jeg ganske mye men idag har det nesten ikke vært noe så usikker på om jeg skal regne dagen igår som dag 1 siden jeg nesten ikke har blødd idag? Hadde sikkerlig vondt igår, og ingen tvil om at det var perioden som kom. Jeg får vell bare se det Ann :-)

Jeg håper du har rett, for igår blødde jeg ganske mye men idag har det nesten ikke vært noe så usikker på om jeg skal regne dagen igår som dag 1 siden jeg nesten ikke har blødd idag? Hadde sikkerlig vondt igår, og ingen tvil om at det var perioden som kom. Jeg får vell bare se det Ann :)

Tror jeg ville ventet å sett hvordan det blir utover kvelden. Tror egentlig ikke det har så mye å si hvor mye man blør, så lenge det er tre dager sammenhengende :)

Tror rett å slett jeg må ringe gyn i morgen. Spotter lørdag, blødde mye klumper/slim igår og idag nesten nada. Ser ut som bare "rester" så usikker på om det faktisk ikke er TR :( men leser jo d kan ta inntil en uke før den kommer sikkerlig :(

Tror rett å slett jeg må ringe gyn i morgen. Spotter lørdag, blødde mye klumper/slim igår og idag nesten nada. Ser ut som bare "rester" så usikker på om det faktisk ikke er TR :( men leser jo d kan ta inntil en uke før den kommer sikkerlig :(

Kan ta ganske mange dager før det kommer skikkelig i gang ja, men tror jeg hadde ringt gyn jeg også om det ikke tar seg opp. Greit å være på den sikre siden :)

Kan ta ganske mange dager før det kommer skikkelig i gang ja, men tror jeg hadde ringt gyn jeg også om det ikke tar seg opp. Greit å være på den sikre siden :)

Ja jeg gjør det for å være sikker :) Dumt på begynne på letrozol hvis det egentlig er for tidlig :)

Hvordan går det? Fikk du tak i gyn? :)

har ikke fått tak i henne enda :( prøvd å ringe flere ganger. å nå er tlf tiden stengt frem til kl 14. Kjenner jeg er veldig usikker på om jeg bør ta den letrozolen idag.. Blør jo, men veeeeldig lite. ikke sånn at det kommer store greia i bindet, men pittelitt når jeg tørker meg etter dobesøk :P

Back
Topp