Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var umulig å få tak i henne så jeg startet nå opp idag med Letrozol, da blødningen tok seg opp igjen. Tror jeg rett og slett har vært for mye i ro, etter en alldeles liten joggetur så tok det seg veldig opp igjen, så da regner jeg det som dag 3 idag
blir noen spennende dager/uker fremoverSå bra det tok seg opp! Nå er du endelig i gang
blir noen spennende dager/uker fremover
Hvordan går det?
Det går fremover siste dag med Letrozol i morgen. Men blør enda uvant for meg som bleier å ha perioden i 3-4 dager Nå er også gubben tilkalt på sikkerhetskurs, tipper EL min kommer da. det hadde bare vært SÅ typisk
Så bra! Jeg og blødde lenge. 9 dager før det ga seg Merker du til noen bivirkninger?
Ånei! Det er så typisk ja. Dere får bare ha masse sengekos før han drar og etterpå så går det nok veldig fint ingen TR her nei. Så da hadde jeg nok ikke noe EL i denne måneden. Venter noen dager å ser før jeg tar en kur med Provera igjen. Vil helst ikke ha TR på ferie
Tror heldigvis det begynner og avta nå Ja bivirkninger merker jeg, både i forhold til vekt/apetitt, svimmel og får slike hetetokter innimellom. Men det er ikke så ille, er ikke hele tiden heldigvis Håper på tidlig EL, så kanskje det går alikevell Ska finne frem solvipect hostesaften og begynne med også Hmm, nei da er det vell bare å begynne med Provera først som sist ? er fryktelig trøtt for tiden også. merket du noen bivirkninger ?
Tenke jeg vike dele mine bivirkninger med letrozol
Jeg har hatt heftige hetetokter. Ømme og verkende bryster( litt kjedelig for da kan man ikke tenke på det som graviditetstegn)
Jeg har også hatt tidligere el enn normalt. Fått positiv eltest allerede cd 11. Normalt sett får jeg el mellom cd14 og 16.
Hadde 2 runder i nov og desember hvor jeg ble gravid på begge, men mistet 4+2 og MA uke 9. Så har jeg hatt 2 runder nå i mai og juni. Jeg er 5 dpo i dagHar du tatt mange runder med letrozol? Kjekt med tidlig EL. Jeg fikk ikke før dag 18 sist syklus, men håper den kommer tidligere neste gang. Hvor mange dpo er du nå?
Tenke jeg vike dele mine bivirkninger med letrozol
Jeg har hatt heftige hetetokter. Ømme og verkende bryster( litt kjedelig for da kan man ikke tenke på det som graviditetstegn)
Jeg har også hatt tidligere el enn normalt. Fått positiv eltest allerede cd 11. Normalt sett får jeg el mellom cd14 og 16.
Var en del bivirkninger du hadde ja. Heldigvis ikke mange dagene vi trenger å gå på dem. Jeg var plaget med endel hetetokter, spesielt på natten og ekstremt trøtt. Men det er jeg i grunnen hele tiden, helt ekstremt noen dager. Får håpe EL kommer tidlig hos deg får nok bare begynne på de igjen ja.
4 runder tilsammen ,gravid de 2 første rundene men mistet.Kjenner meg igjen i det du beskriver om bivirkningene.. Håper det avtar snart Hvor mange runder har du gått på letrozol ? Jeg har veldig ustabil syklus og måtte ta provera for å få i gang menstruasjon nå. etter 3 mnd uten Sååå, spent når/om EL skjer denne mnd
4 runder tilsammen ,gravid de 2 første rundene men mistet.
håper det klaffer snart i og med at jeg er såpass gammel.er straks forseint for meg.Blir 42 i okt.Uffda, ja det er vell en litt større sjangs for at det skjer under hormonell behandling Håper det klaffer for deg snart og at spiren sitter så lenge som den skal
Krysser fingrene for deg Prøvd wild yam og solvipect ? mange som mener det skal hjelpe på Da jeg fikk nr 1 lå jeg på rom med en dame som fødte i alder av 49 Så aldri si aldrihåper det klaffer snart i og med at jeg er såpass gammel.er straks forseint for meg.Blir 42 i okt.
Jeg trur jeg har prøvd alle triks som finnes av kosttilskudd osv men det var først da jeg prøvd letrozol at jeg ble gravid etter 10 mnd prøving. Så man får bare håpe videreKrysser fingrene for deg Prøvd wild yam og solvipect ? mange som mener det skal hjelpe på Da jeg fikk nr 1 lå jeg på rom med en dame som fødte i alder av 49 Så aldri si aldri