Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ble svakere å snart reiser gubben å blir borte til tirsdags kveld så regner nok denne mnd som gått med mindre EL kommer veldig sent
Dumt de ble svakere igjen, men er jo tydelig at det nærmer seg det går nok helt fint. Sperm kan jo leve i opp til 7 dager også
Vi får bare ta det som det kommer, ikke så mye å gjøre med det.. men føler det ofte kommer noe "i veien" for oss ingen tegn der enda på T ?
Ja ikke så mye annet å gjøre, men er kjedelig. Får satse på at EL kommer når mannen din er hjemme igjen. Hvilken dag er du på nå? Jeg begynte å ta Provera igjen i går, orker ikke vente på dumme TR lenger nå blir så frustrert av denne kroppen...
Skjønner deg veldig godt, kjedelig å gå å vente... tenk om man kunne hatt en normal syklus ?? kjenner jeg blir sååå frustrert når jeg hører enkelte av venninnene mine som planlegger på dag og mnd når de skal bli gravide og det klaffer gang på gang. nå er jeg på dag 16, å ingen EL enda.. får håpe den kommer i morgen da da mannen reiser bort igjen på onsdag-lørdag ikke bare bare å planlegge noe her i gården
Slenge meg på her jeghåper det går greit. Har samme problem da alt må klaffe på alle plan. Men leser at det er flere som går på letrozol. Jeg begynte selv på di nylig og skulle begynne 3 dag tom dag 9 så ul dag 12/13. Hvorfor er det så forskjellig lengde på oss?
Hei. Bare kjekt å snakke med flere i samme situasjon jeg tar de fra dag 3-7, tar dobbel dose siden jeg ikke får EL av meg selv. Men hvorfor det er så forskjellig er jeg usikker på. Jeg tok heller ikke ul sist, men tok en blodprøve på dag 20 for å sjekke om jeg hadde hatt EL. Tar du enkel eller dobbel dose?
Hei. Bare kjekt å snakke med flere i samme situasjon jeg tar de fra dag 3-7, tar dobbel dose siden jeg ikke får EL av meg selv. Men hvorfor det er så forskjellig er jeg usikker på. Jeg tok heller ikke ul sist, men tok en blodprøve på dag 20 for å sjekke om jeg hadde hatt EL. Tar du enkel eller dobbel dose?
Takk for d jeg tar enkel .Første gang jeg tar dn. Var på ul dag 12 da var d 4 egg. dag 16 var d og 4 egg men to på 16 .dag 19 nå og ganske så sikker på at El er her. Kramper og stikninger.
Hadde selv så å si aldri El selv så derfor jeg undrer på hvorfor det er så forskjellig.Fikk du svar på dag 20 om du hadde hatt El?
Godt du får god oppfølgning da. Da har du nok EL nå temper eller tester du i tillegg?
Fikk EL på dag 18 og de kunne se på blodprøvene at jeg hadde hatt EL rett før og akkurat 14 dager etter kom TR.
Har du Pco?Ååh så bra da er d jo håp for en normal syklus I d minste
Jeg har tatt tester di siste dagene men streken var sterkere idag .nå føles d så eggstokkene blir røsket godt I, ikke akkurat behagelig
Var hos gyn 3 ganger forje uke for å passe på at ikke alle folikene ble like store. Men gynekologen var løyen når han sa : nå begynner vel snart mannen din å lure.heheh
Ååh så bra da er d jo håp for en normal syklus I d minste
Jeg har tatt tester di siste dagene men streiken var sterkere idag nå føles d så eggstokkene blir røsket godt I, ikke akkurat behagelig
Var hos gyn 3 ganger forje uke for å passe pa at ikke alle folikene ble like store. Men gynekologen var løyen når han sa : nå begynner vel snart mannen din å lure.heheh
Ikke så behagelig nei, merker det nok spesielt når man ikke har EL til vanlig. Har testen blitt noe sterkere i dag? Oi såpass ofte ja, ja skjønner om han lurer jeg har pcos ja, har du også?
Hehehe ja ble litt mye. tok ny test idag, var mye svakere strek så då var nok EL igår.
Fikk vite jeg hadde pco for noen månder siden.
Når fant du ut av at du hadde det?
Ja nå er jeg lei.. Ja tenk det! Hadde vært fantastisk om syklusen bare hadde vært litt normal. Har også venner som blir gravide så lett som bare det, selvfølgelig blir jeg glad på deres vegne, men samtidig blir det så sårt. Men vi får bare leve med håpet at det snart er vår tur også hehe, ikke lett å planlegge så mye da nei krysser fingrene for at du får EL i morgen
Ja det er som det er ikke så mye å gjøre med det har ikke fått testet enda idag, men håper virkelig den blir positiv nå
Da har du nok EL nå jeg fant ut at jeg hadde pcos for 9 år siden ca. Kjipe greier. Hadde så uregelmessig mens, kunne ha det i mange måneder i strekk eller ikke i det hele tatt så fattet da en mistanke. Begynte på p-piller og det hjalp på å regulere syklusen. Går på metformin i tillegg har dere prøvd lenge?