Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Hjeelp!! Tok en test igår morges som va negativ, og startet derfor med provera. men når jeg så på den på kvelden så den slik ut:
3e83c1c0b947189e3daf0ced0e289272

Den øverste er fra igår morges og den nederste er fra idag morges.
Jeg får ikke noe svar men regner med disse er negative og tar provera idag også

Jeg får ikke noe svar men regner med disse er negative og tar provera idag også

Ser ut som skyggestreker, jeg og får ofte slike opp på strimmeltestene. Veldig kjedelig. :( Så lenge de ikke kommer opp innen 5 min regnes de vel også som negative. Jeg hadde tatt en test i morgen tidlig å sett hvordan den var? :)

Ser ut som skyggestreker, jeg og får ofte slike opp på strimmeltestene. Veldig kjedelig. :( Så lenge de ikke kommer opp innen 5 min regnes de vel også som negative. Jeg hadde tatt en test i morgen tidlig å sett hvordan den var? :)
Ha mulig jeg får gjøre det for sikkerhetsskyld :) tok provera idag også for kan ikke tro at jeg er gravid.

Hjeelp!! Tok en test igår morges som va negativ, og startet derfor med provera. men når jeg så på den på kvelden så den slik ut:
3e83c1c0b947189e3daf0ced0e289272

Den øverste er fra igår morges og den nederste er fra idag morges.

Syns de begge ser negative ut så du kan nok trygt fortsette med provera :)

Første gyn jeg var hos spurte meg om jeg hadde tatt El tester. D har jeg men slo aldri ut. Da sa nå han at jeg kunne bare drite I det, da di ikke vil slå ut skikkelig for mangel på hormoner.
Kan det Vær tilfelle? Eller har du jevn syklus?

Jeg ble rådet til å ta ul og ikke blodprøve.for å se hvor mange foliker som vokser siden en kan få flere ved å gå på letrozol.
Men forstår d er flere som tar blodprøver er ikke muligheten så stor for flerlinger så stor allikevel?

Første gyn jeg var hos spurte meg om jeg hadde tatt El tester. D har jeg men slo aldri ut. Da sa nå han at jeg kunne bare drite I det, da di ikke vil slå ut skikkelig for mangel på hormoner.
Kan det Vær tilfelle? Eller har du jevn syklus?

Jeg har ikke jevn syklus. måtte starte med provera for å få i gang menstruasjonen min da den hadde vært fraværende leenge. Så tok provera og fikk menstruasjon 5 juni. CD18 idag og har enda ikke fått helt tydelig positive tester, bare nesten positive. Har pcos så har jo ikke helt normal hormonproduksjon.

Jeg ble rådet til å ta ul og ikke blodprøve.for å se hvor mange foliker som vokser siden en kan få flere ved å gå på letrozol.
Men forstår d er flere som tar blodprøver er ikke muligheten så stor for flerlinger så stor allikevel?

De sier det en liten sjangs for å få flerlinger ved bruk av letrozol.. Skal inn å ta blodprøve på dag 20, så da får vi se om jeg har hatt EL og muligens bare ikke har klart å fange det opp ved bruk av EL tester.

De sier det en liten sjangs for å få flerlinger ved bruk av letrozol.. Skal inn å ta blodprøve på dag 20, så da får vi se om jeg har hatt EL og muligens bare ikke har klart å fange det opp ved bruk av EL tester.

Trodde eg sko bli gal når eg aldri fikk skikkelig svar på El testene.. forstår frustrasjonen. Håpe du har hatt el da. må bare kjøra på å satse på det klaffer. Har du Vært på ul for å sjekke at folikene vokser skikkelig? Tar du en eller 2 tab?

De sier det en liten sjangs for å få flerlinger ved bruk av letrozol.. Skal inn å ta blodprøve på dag 20, så da får vi se om jeg har hatt EL og muligens bare ikke har klart å fange

Jeg måtte 3 ganger inn på ul på en uke da jeg hadde 4 som vokset seg store. Siste gang var det 2 så vokste fortsatt (fredag) å el på man. Måtte på ul for å sjekke at letrozolen fungerte rett. Han sa nå at det kan skje men mente jeg burde kjøre på da det kun var to men at jeg ikke kan slå fra meg at det kan bli flere når flere egg modner.

Signerer denne, jeg ble fortalt at sjansen for flerlinger er større ved pergotime :)
Jeg skal også ta blodprøve på dag 20, vet dere hvor lang tid det tar å få svar? Er det slik at el tester ikke klarer å fange opp el når man få hjelp av hormoner?

Signerer denne, jeg ble fortalt at sjansen for flerlinger er større ved pergotime :)
Jeg skal også ta blodprøve på dag 20, vet dere hvor lang tid det tar å få svar? Er det slik at el tester ikke klarer å fange opp el når man få hjelp av hormoner?

Samme som meg da :) aner ikke, legen sa at hun ville ringe meg etter hun fikk blodprøve svarene for videre oppfølgning. Tror ikke det er tabelettene som forstyrrer testene, tror mer det er pcos´en :P

Samme som meg da :) aner ikke, legen sa at hun ville ringe meg etter hun fikk blodprøve svarene for videre oppfølgning. Tror ikke det er tabelettene som forstyrrer testene, tror mer det er pcos´en :P
Hehe åkei :p dette blir første pp jeg tester etter el :)

Back
Topp