Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Hehe åkei :p dette blir første pp jeg tester etter el :)
Min første også. Men finner ikke EL med testene. Bare sånn nesten positive. Tatt blodprøve nå idag så håper de finner at jeg har hatt EL likevell. Skal kjøpe digitale tester til neste syklus :)

Min første også. Men finner ikke EL med testene. Bare sånn nesten positive. Tatt blodprøve nå idag så håper de finner at jeg har hatt EL likevell. Skal kjøpe digitale tester til neste syklus :)
Krysser fingrene for at du har hatt el :) Du går også på letrozol? første pp med hormonhjelp?

Kan sikkert spør om du kan få komme inn te en gyn rundt dag 12 så får du mer konkret pekepinne på når el er ? Kanskje litt lettere å finne ut mer nyaktig hvordan syklusen din blir frem over

Så bra :) Har litt menssmerter som kommer å går, men kan jo bare være tilfeldig og :p håper bare TR kommer like raskt som sist. Ja veldig kjekt å følge med på flere :D
Ja håper også det! :D har du gått på provera flere mnd?

Ja håper også det! :D har du gått på provera flere mnd?

Gikk på Provera og letrozol forrige syklus. Fikk da blødning to dager etter siste tablett med provera og EL med letrozol :)
har hatt en pausemåned nå uten tabletter for å se om jeg fikk EL av meg selv, men det gjor jeg selvfølgelig ikke så derfor måtte jeg starte på ny kur igjen :p

Har dere noen barn fra før eller første? :)

Gikk på Provera og letrozol forrige syklus. Fikk da blødning to dager etter siste tablett med provera og EL med letrozol :)
har hatt en pausemåned nå uten tabletter for å se om jeg fikk EL av meg selv, men det gjor jeg selvfølgelig ikke så derfor måtte jeg starte på ny kur igjen :p

Har dere noen barn fra før eller første? :)
Er det ikke typisk.. :p håper virkelig at jeg får el denne mnd :)

Ja har ei datter på 20mnd som satt etter 15mnd prøving, mn uten hjelp :) dere? :)

Back
Topp