Ja 4 år er lenge nok, men har liksom tenkt at siden første kom uten hjelp og vi ikke stresset med det så kanskje det kunne skje naturlig
men nå må vi bare hive oss rundt hvis det skal skje noe føler jeg. Mannen har vært til utredning og heldigvis utmerket kvalitet ifølge gyn.lege. Jenta vår er veldig omsorgsfull og snill så tror hun hadde blitt en fantastisk storesøster, og ja ikke minst greit å være ferdig med småbarnstiden hennes før en ny kommer
har du gått på tab. i 1 år eller nettopp begynt på det ? jeg skal krysse fingrene for dere, og at mannen din får ett par standheftige soldater som vinner frem
Har dere prøvd wild yam ? har lest om flere som har brukt dette i tillegg til letrozol med gode resultater men har ikke noe erfaring med det selv desverre.
Tror for min del også vekten min har spillet inn, ble desverre overvektig etter graviditeten sist og har slitt med det etter det. men nå har jeg heldigvis klart å gått ned alle di kiloene og håper det kan spille inn på dette og gjøre det lettere.
Har faktisk akkurat hentet ut provera nå, og skal ta første tabelett i morgen
gikk du 7 eller 10 dager på provera ? står 10 dager på resepten min, men ser flere bare tar i 7 dager
Når på dagen tar du provera ? kunne jeg startet nå i kveld feks for å komme en dag tidligere i gang ?