TakkSå fantastisk, gratulerer så mye!! )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå fantastisk, gratulerer så mye!! )
Tror det er opp til en selv, det var det jeg fikk beskjed om, men min gyn anbefalte pausemånedNår man går på pergo, må man ha pause mnd?
Skal begynne på det nå, men Gyn sa ikke noe om pause mnd...
Ååå, så spennende! Jeg krysser fingre og tær for deg – og så håper jeg testene kommer så fort som mulig! Oppdater oss når du har fått testet da!Okei.. Onsdag for 2 uker siden hadde jeg laparoskopi for ovariedrilling, men på grunn av noen komplikasjoner fikk de ikke brent hull i eggstokkene. Dagen etter fikk jeg resultatene av blodprøvene (21. og 24. CD) jeg hadde tatt fredag og mandag før operasjonen, og de viste at jeg hadde hatt EL! Akkurat hvilken dag det var vet jeg ikke, men jeg regner med lørdag eller søndag. "La inn aksjer" annenhver dag i den perioden. Nå, tirsdag to uker etter har TR enda ikke kommet. Puppene mine er grusomt vonde, jeg våkner halvveis om natten fordi de er så vonde når jeg beveger meg! I tillegg var det litt rosa blod på papiret da jeg var på do fredagen etter operasjonen (og da hadde jeg ikke blødd noe mer fra operasjonen), altså ca 1,5 uke siden... Jeg tør liksom ikke å håpe at det kan være noe, siden slimhinnen min var så tynn (ca 5 mm) da jeg var inne til folikkelscanning, men jeg håper jo virkelig vi har vært heldige og at det har blitt en liten spire! Venter på strimmeltester i posten, venter med å teste til jeg får dem (forhåpentligvis kommer de i morgen!).
Kryss fingrene for meg, jenter!!
Så spennende!! Gleder meg til oppdatering!Okei.. Onsdag for 2 uker siden hadde jeg laparoskopi for ovariedrilling, men på grunn av noen komplikasjoner fikk de ikke brent hull i eggstokkene. Dagen etter fikk jeg resultatene av blodprøvene (21. og 24. CD) jeg hadde tatt fredag og mandag før operasjonen, og de viste at jeg hadde hatt EL! Akkurat hvilken dag det var vet jeg ikke, men jeg regner med lørdag eller søndag. "La inn aksjer" annenhver dag i den perioden. Nå, tirsdag to uker etter har TR enda ikke kommet. Puppene mine er grusomt vonde, jeg våkner halvveis om natten fordi de er så vonde når jeg beveger meg! I tillegg var det litt rosa blod på papiret da jeg var på do fredagen etter operasjonen (og da hadde jeg ikke blødd noe mer fra operasjonen), altså ca 1,5 uke siden... Jeg tør liksom ikke å håpe at det kan være noe, siden slimhinnen min var så tynn (ca 5 mm) da jeg var inne til folikkelscanning, men jeg håper jo virkelig vi har vært heldige og at det har blitt en liten spire! Venter på strimmeltester i posten, venter med å teste til jeg får dem (forhåpentligvis kommer de i morgen!).
Kryss fingrene for meg, jenter!!
Ååå, så spennende! Jeg krysser fingre og tær for deg – og så håper jeg testene kommer så fort som mulig! Oppdater oss når du har fått testet da!
Så spennende!! Gleder meg til oppdatering!
Gratulerer så myeVel, jeg trodde ikke jeg skulle kunne skrive dette på en god stund, men jeg er faktisk gravid!! Tok blodprøve hos gynekologen på onsdag (har hatt en del smerter, mest trolig på grunn av en blødning etter EL, og var til sjekk), og tok en strimmeltest i dag tidlig (var klart positiv med én gang, gøy når jeg aldri har sett en positiv test!). Tror IKM var forrige helg, og i følge terminkalkulator er jeg 5+5 Skal til gynekolog på tirsdag for å sjekke at det utvikler seg som det skal, så nå får vi bare håpe vi ikke får oss en skuffelse. Vi er så himla lykkelige, endelig var det vår tur!
Åh! Fikk frysninger når jeg leste Gratulerer så mye! Må spiren vokse seg stor og sterkVel, jeg trodde ikke jeg skulle kunne skrive dette på en god stund, men jeg er faktisk gravid!! Tok blodprøve hos gynekologen på onsdag (har hatt en del smerter, mest trolig på grunn av en blødning etter EL, og var til sjekk), og tok en strimmeltest i dag tidlig (var klart positiv med én gang, gøy når jeg aldri har sett en positiv test!). Tror IKM var forrige helg, og i følge terminkalkulator er jeg 5+5 Skal til gynekolog på tirsdag for å sjekke at det utvikler seg som det skal, så nå får vi bare håpe vi ikke får oss en skuffelse. Vi er så himla lykkelige, endelig var det vår tur!
Så hyggelig å høre – gratulerer!Vel, jeg trodde ikke jeg skulle kunne skrive dette på en god stund, men jeg er faktisk gravid!! Tok blodprøve hos gynekologen på onsdag (har hatt en del smerter, mest trolig på grunn av en blødning etter EL, og var til sjekk), og tok en strimmeltest i dag tidlig (var klart positiv med én gang, gøy når jeg aldri har sett en positiv test!). Tror IKM var forrige helg, og i følge terminkalkulator er jeg 5+5 Skal til gynekolog på tirsdag for å sjekke at det utvikler seg som det skal, så nå får vi bare håpe vi ikke får oss en skuffelse. Vi er så himla lykkelige, endelig var det vår tur!
I pausemnd du tenker på?Til dere som bruker pergo. Når har dere fått el etter endt kur??
Ja, eller etter siste pille og? Mannen reiser bort når jeg skal ha dobbel kur nemlig, så er livredd for å misse el derI pausemnd du tenker på?
Jeg fikk i hvert fall på cd 16
På første enkle kur fikk jeg EL på cd16 og på andre fikk jeg på cd13..Ja, eller etter siste pille og? Mannen reiser bort når jeg skal ha dobbel kur nemlig, så er livredd for å misse el der
Okei. Takk for svarPå første enkle kur fikk jeg EL på cd16 og på andre fikk jeg på cd13..