Gratulerer så mye, Ebbihåpet!Andre runde med dobbel letrozol og spiren satt Lykke til allesammenn !♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye, Ebbihåpet!Andre runde med dobbel letrozol og spiren satt Lykke til allesammenn !♡
Gratulerer så mye, Ebbihåpet!
Det var utrolig koselig å høre at det klaffet for deg, og ikke minst gir det oss andre prøvere enda mer håp når vi ser at dette funker. Nyyyyt tiden fremover, så krysser jeg alt for deg. Er dette første gang du har blitt gravid?Tusen takk! Nå håper jeg spiren klorer seg fast de neste 7 ukene !! Det er helt uvirkelig ;p merker ingenting nå bortsett fra at jeg er døøøøøødstrøtt !
Da vet du hva som må gjøres i helga, VenessielaTrodde ikke jeg kom til å få el i pergopausemåneden siden jeg ikke fikk det sist (hadde da pausemåned på 80 dager), og tenkte det er greit siden det blir letrozol neste syklys, men cd 25 i dag og fikk denne
Vis vedlegget 156593
BompibompiTrodde ikke jeg kom til å få el i pergopausemåneden siden jeg ikke fikk det sist (hadde da pausemåned på 80 dager), og tenkte det er greit siden det blir letrozol neste syklys, men cd 25 i dag og fikk denne
Vis vedlegget 156593
Siden det er første pp for meg vet jeg ikke enda, men oppdaterer deg gjerne om et par-tre uker. Ser mange skriver mellom dag 14-18 da, men det virker som om det er ganske individuelt.Ser det finnes en egen tråd for de som går på Letrozol/Femar/Pergo, så spør her inne også Når pleier dere å ha el?
Det var utrolig koselig å høre at det klaffet for deg, og ikke minst gir det oss andre prøvere enda mer håp når vi ser at dette funker. Nyyyyt tiden fremover, så krysser jeg alt for deg. Er dette første gang du har blitt gravid?
Positiv EL-test på dag 15-16Ser det finnes en egen tråd for de som går på Letrozol/Femar/Pergo, så spør her inne også Når pleier dere å ha el?
Jeg har tatt den et par ganger, mener på at folliklene bør være litt over 20 mm. Du får gjerne er klokkeslett når på dagen du bør sette denEr det noen av dere som har satt Otrivelle? Og vet noen hvor store folliklene skal være når denne sprøyten settes?
Dobbel pergo kur 1: el på cd 16Hei. Jeg har gått på pergo en stund nå, og lurer på om de fleste får el rundt dag 14?
Her kommer ikke el før dag 23-30 og føler litt på at kroppen klusser såpass at den ikke får ting til å klaffe.
Da har du vel el på «riktig» tid da Håper kroppen kommer i hakk snartDobbel pergo kur 1: el på cd 16
Pausemåned: ingen el
Dobbel pergo kur 2: el på cd 17
Pausemåned: el på cd 26
Håper for degDa har du vel el på «riktig» tid da Håper kroppen kommer i hakk snart
Jeg fikk positiv EL-test på dag 15 mnd jeg tok tablettene og dag 16 i pausemnd. Bekreftet med blodprøve på dag 21 at EL hadde skjedd i begge syklusene. Er foreløpig bare på syklusdag 10 denne mnd, så vet foreløpig ikke når den kommer nå.. Men regner med noe det sammeHei. Jeg har gått på pergo en stund nå, og lurer på om de fleste får el rundt dag 14?
Her kommer ikke el før dag 23-30 og føler litt på at kroppen klusser såpass at den ikke får ting til å klaffe.
Takk for svar, Tofus!Jeg har tatt den et par ganger, mener på at folliklene bør være litt over 20 mm. Du får gjerne er klokkeslett når på dagen du bør sette den