Mammalivet <3
Forelsket i forumet
Æsj altså Tok jo en dobbel pergokur i begynnelsen av desember, og både UL og blodprøver viste ingen EL.. I desember fikk jeg beskjed om at jeg skulle ta Femar (/Letrozol) når jeg fikk mensen igjen (som jeg mest trolig ikke får av meg selv før om 4-5 mnd (....), derfor skulle jeg ta p-piller i 3 uker for å få til menstruasjon), men nå når jeg ringte for å få resultatene fra de siste blodprøvene sa han at jeg ikke skulle ta noe mer nå, og at jeg har fått time hos han på fredag for å diskutere hva vi skal gjøre videre.
Jeg vet jeg er fryktelig pessimistisk av natur, men jeg syns ikke dette hørtes så særlig bra ut..? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan begynne på ny p-pillekur (eller Provera, som han aldri har nevnt?!), og så Letrozol, eller hvorfor jeg ikke kan få metformin? Dette sliter skikkelig på, til tross for at vi har prøvd i "bare" 1,5 år...
Metformin e vel før å bli kvitt noen kg og evt cysta. Den hjelp ikke til på noen andre måta som æ veit. I såfall det æ fikk vite, og dette e noe man kan gå på resten av livet sitt. Brukes til diabetikera blant anna.
Æ veit det sia æ går på det og e gåd ned 6 kg på 2 måna