Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

i will! tror det blir tidlig i seng i dag slik at morgen dagen kommer fortere :P På toppen av alt fødte søsteren min i dag, så kjenner det i hele kroppen haha

Åh så herlig :) Gratulerer som tante ❤️

i will! tror det blir tidlig i seng i dag slik at morgen dagen kommer fortere :p På toppen av alt fødte søsteren min i dag, så kjenner det i hele kroppen haha

Har tatt to tester, negative begge to! kunne ikke se antydning til en strek engang :( Det er vel bare å vente å se om tante kommer, evt teste igjen om jeg ikke har fått til onsdag! Sykt kjedelig når du håper sånn :P

Har tatt to tester, negative begge to! kunne ikke se antydning til en strek engang :( Det er vel bare å vente å se om tante kommer, evt teste igjen om jeg ikke har fått til onsdag! Sykt kjedelig når du håper sånn :P

Kjenner den alt for godt.. ❤️❤️

Da blir det ny time hos gyn i morgen for kontroll. Endoen blir bare verre, og har så mye fravær fra jobb, at nå må noe skje. Pausemåned på pergo nå, men magen er så hoven og vond at bukse er bare å glemme :o flere som har opplevd det?

Da blir det ny time hos gyn i morgen for kontroll. Endoen blir bare verre, og har så mye fravær fra jobb, at nå må noe skje. Pausemåned på pergo nå, men magen er så hoven og vond at bukse er bare å glemme :o flere som har opplevd det?

Ikke opplevd, men sender en god klem til deg ❤️

Her skal ovitrelle settes imorgen :D

Ett egg på rundt 15-16 mm idag på UL, så egget skulle få vokse til rundt klokken 22-23 imorgen :) Så blir det kos resten av uken.

Testdato nyttårsaften, men tenker teste for å se at ovitrelle går ut om strimlene mine kommer snart ;)

Last edited:
Var hos Gyn i går og hadde ett egg på 20mm på høyre side som var klart :)
Testene er sterkere i dag så da regner jeg med positiv eltest i morgen på formiddagen.
Etter tidlig SA i uke 4+2 forrige pp håper jeg at jeg er ekstra fruktbar denne pp'en :)

Testene er sterkere i dag så da regner jeg med positiv eltest i morgen på formiddagen.
Etter tidlig SA i uke 4+2 forrige pp håper jeg at jeg er ekstra fruktbar denne pp'en :)
Krysser alt jeg har: :D September, here we come! ;)

Jeg var ekstra fruktbar etter kjemisk sist mnd. Er nå gravid igjen! Så jeg krysser fingrene for deg og sender litt babystøv din vei ;)

Back
Topp