Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Spennende med EL slim idag :D

Tror EL kommer midten eller slutten av neste uke, CD 14-16 :)

Hei, helt ny her inne.
Så gøy å lese om andres erfaringer! Godt man ikke er alene:happy7

Jeg er akkurat ferdig med runde to av letrozol, første runde hjalp ikke, fikk ikke El.
Runde to med dobbel letrozol fynket så bare det! nå teller jeg dagene til jeg kan teste :)

Hei, helt ny her inne.
Så gøy å lese om andres erfaringer! Godt man ikke er alene:happy7

Jeg er akkurat ferdig med runde to av letrozol, første runde hjalp ikke, fikk ikke El.
Runde to med dobbel letrozol fynket så bare det! nå teller jeg dagene til jeg kan teste :)

Er på dag 10 etter dobbel letrozol her :)

Hvor mange dager siden EL?

Noen som har erfaring med letrozol selv om de har eggløsning selv? :-)
Jeg har fått letrozol selv om jeg har el selv. Jeg har fått pga alder . Det skal gi bedre eggutvikling. Ble gravid første mnd med letrozol, men dessverre var det en kjemisk graviditet som endte 4+1. Håper på nye muligheter i andre mnd med letrozol :)

Jeg er på dag 14 etter eggeløsning, så det burde gå fint å teste i dag. Men jeg venter til i morgen just in case :P

Ja, da skal nå en test slå ut med mindre du får tanta på besøk imorgen ;)

Takk til dere som svarte :-)
Har el selv & mannen har perfekt sperm men alikevel så vil det seg ikke :-( har tatt 3 dobbel Pergo kurer & 1 enkel letrozol i forbinnelse ned inseminering.. Nå er jeg i gang med dobbel letrozol, men pga julestengt i Porsgrunn blir det ikke inseminering denne mnd.
Håper på et mirakel!!

Takk til dere som svarte :)
Har el selv & mannen har perfekt sperm men alikevel så vil det seg ikke :-( har tatt 3 dobbel Pergo kurer & 1 enkel letrozol i forbinnelse ned inseminering.. Nå er jeg i gang med dobbel letrozol, men pga julestengt i Porsgrunn blir det ikke inseminering denne mnd.
Håper på et mirakel!!
dobbel letrozol hjalp meg! MASSE LYKKE TIL :)

Back
Topp