Jeg blør veldig lite til vanlig, så nesten umulig å blø mindre.. Men synes dette var ekstremt, så satser på at spiral sitter på neste
Sprøtt krysser fingrene for at spira sitter nå <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blør veldig lite til vanlig, så nesten umulig å blø mindre.. Men synes dette var ekstremt, så satser på at spiral sitter på neste
Haha, fint med "autokorrekt" på telefonen*spira
Men jeg blødde ekstremt selv og hadde såpass smerter at jeg ikke klarte stå oppreist de to første dagene, måtte også ta jevnlig smertestillende.. Gikk på letrozol da
Jeg nekter å stresse. Om jeg nå endelig blir gravid så skal jeg bare nyte hvert eneste sekund fullt ut Vi prøver å legge av en del penger til sparing da slik at vi skal klare oss uansett hva som skjer. Så om det blir krise etter permisjon så får jeg bare finne meg en helgejobb eller noe mens mannen er hjemme. Det SKAL gå på en eller annen måte
Vår måned <3Og spiren din skal sitte! September er måneden din
Ja, alt ordner seg Jeg er bare stresset av natur og må ha lister, planlegge og ha "kontroll"
Vår måned <3
Oh yes! El-slimet er kommet Tok en test nå som var betydelig sterkere enn på morgenen
Vis vedlegget 150382
Fantastisk
Jo det er fullt mulig å ha bivirkninger i pausemåned. Jeg har vært igjennom to dobble pergo runder. Alle sykluser bærer preg av blandt annet vanvittige hetetokter. Det føles som at jeg har kommet i overgangsalderen .. Jeg har ikke hatt særlig med hodepine .Er det mulig å få bivirkninger i pausemnd? Har hatt intens hodepine siden mandag (cd 5), ingenting som hjelper enten tuller nakken, eller så kødder pergo med systemet mitt
Jo det er fullt mulig å ha bivirkninger i pausemåned. Jeg har vært igjennom to dobble pergo runder. Alle sykluser bærer preg av blandt annet vanvittige hetetokter. Det føles som at jeg har kommet i overgangsalderen .. Jeg har ikke hatt særlig med hodepine .
Nå kan jeg trygt si at testen er positiv Regner med el er i dag. Kjennes slik ut på venstre siden og hver gang jeg har fått positiv test så har jeg fått eggløsning samme dag
Vis vedlegget 150707
Den der var knallpositiv happy humpingNå kan jeg trygt si at testen er positiv Regner med el er i dag. Kjennes slik ut på venstre siden og hver gang jeg har fått positiv test så har jeg fått eggløsning samme dag
Vis vedlegget 150707
Gratulerer!
Tusen takk!Gratulerer!
Gratulerer !