Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Jeg nekter å stresse. Om jeg nå endelig blir gravid så skal jeg bare nyte hvert eneste sekund fullt ut :D Vi prøver å legge av en del penger til sparing da slik at vi skal klare oss uansett hva som skjer. Så om det blir krise etter permisjon så får jeg bare finne meg en helgejobb eller noe mens mannen er hjemme. Det SKAL gå på en eller annen måte :)

Og spiren din skal sitte! September er måneden din :D

Ja, alt ordner seg :) Jeg er bare stresset av natur og må ha lister, planlegge og ha "kontroll" :P

Og spiren din skal sitte! September er måneden din :D

Ja, alt ordner seg :) Jeg er bare stresset av natur og må ha lister, planlegge og ha "kontroll" :p
Vår måned <3

Oh yes! El-slimet er kommet :D Tok en test nå som var betydelig sterkere enn på morgenen :)

1449693610005.jpg

Er det mulig å få bivirkninger i pausemnd? Har hatt intens hodepine siden mandag (cd 5), ingenting som hjelper :o enten tuller nakken, eller så kødder pergo med systemet mitt :p

Er det mulig å få bivirkninger i pausemnd? Har hatt intens hodepine siden mandag (cd 5), ingenting som hjelper :o enten tuller nakken, eller så kødder pergo med systemet mitt :p
Jo det er fullt mulig å ha bivirkninger i pausemåned. Jeg har vært igjennom to dobble pergo runder. Alle sykluser bærer preg av blandt annet vanvittige hetetokter. Det føles som at jeg har kommet i overgangsalderen .. Jeg har ikke hatt særlig med hodepine .

Jo det er fullt mulig å ha bivirkninger i pausemåned. Jeg har vært igjennom to dobble pergo runder. Alle sykluser bærer preg av blandt annet vanvittige hetetokter. Det føles som at jeg har kommet i overgangsalderen .. Jeg har ikke hatt særlig med hodepine .

Har også hatt sykt med hetetokter :p spesielt på natta ><

Nå kan jeg trygt si at testen er positiv :D Regner med el er i dag. Kjennes slik ut på venstre siden og hver gang jeg har fått positiv test så har jeg fått eggløsning samme dag :)

1449849505431.jpg

Back
Topp