Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Jeg tok sist kur en gang i oktober, fikk ikke EL, men EL kom imens jeg ventet på TR 3 uker senere. Ble gravid, men var kjemisk... Så nå har jeg tatt fjerde doble kur, håper den sitter. Begynner å bli mektig lei pillekurer :o

Såpass :o håper virkelig pergo og kjemisk gir deg en skikkelig fertilitetsboost, og at spira sitter denne gang! :) krysser fingrene for deg! ;)

Skal start med pergo på fredag, er veldig bekymret for bivirkninger? Skal reise på ferie på søndag, ønsker ikke at den skal bli ødelagt av smerter og dårlig humør.

Jeg fikk hetetokter og sov dårlig (sikkert på grunn av hetetoktene) de dagene jeg tok pergo. Hetetoktene sitter enda i i pausemnd :p men fikk ikke humørsvingninger eller noe. Litt hodepine, også elsmerter, men har endo så kommer vel av det :)

Da var siste letrozol tablett tatt for denne gangen. Håper på like super eggløsning som sist.
Skal til offentlig Gyn på mandag, håper de ser noen modne store egg som er klar til slipping da :)

Får kanskje oppdatere her også;)
Første kur med letrozol gav el cd24, selv om den ble sen var den god...gravid ble jeg, og håper d holder seg slik til august;)

Første kur med letrozol gav el cd24, selv om den ble sen var den god...gravid ble jeg, og håper d holder seg slik til august;)

Å hurra!

Jeg fikk EL dag 19, men ingen graviditet. Men håper på EL neste uke og spire i begynnelsen av september :D

Jeg fikk el på cd 17 på dobbel pergo ;) det vil si til vanlig tid for meg ;) så el er nok rett rundt hjørnet nå :D
Sist dobbel pergo kur kom den på cd 16 som da blir på fredag, men ingen av de vanlige tegnene som kviser og el-slim har kommet enda

Gratulerer så mye :)

Takk for svar, da er det ikke bare meg.. Dette er jo hinsides :( varte den like lenge som vanlig eller lengre?
Varte 6 dager, mot mine vanlige 4 dager.

Back
Topp