Tok letrozol cd3-7, cd14 i dag og venter på el Første pp med letrozol, veldig spennende!!
Spennende Skal du ha UL hos gynekolog eller lignende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok letrozol cd3-7, cd14 i dag og venter på el Første pp med letrozol, veldig spennende!!
Spennende Skal du ha UL hos gynekolog eller lignende?
Nei, var hos privat gyn i Tr.heim, og her jeg bor er d kun offentlig gyn på sykehuset i nærheten (som jeg forøvrig ikke har hørt noe fra siden de mottok henvisningen fra fastlegen min i mars). Så skal bare gå på tablettene, og crinone i dpo-dagene. Skal du følges opp underveis?
Hm, ville tatt en telefon og bedt de sende deg en rekvisjon på progesteronblodprøve i posten
Ja, skal ha UL dag 11 og progesteronprøve cirka ei uke etter EL Som gynekologen sa, hun ønsker å følge opp nøye ved bruk av medisin som ikke er 100 prosent godkjent
Er medicus jeg har vært hos, så vil tro de vet hva de driver med. Har fått beskjed om å ringe dem etter denne pp uansett om jeg blir gravid eller ikke. Dersom jeg blir gravid for å få rekvisisjon for blodprøve for å sjekke hvor lenge jeg evt trenger å gå på crinone, dersom d ikke klaffer for å få sendt søknad til ivf
Har hatt full utredning med alt av blodprøver før jeg begynte på tablettene Og har bare 11 dager lutealfase, derfor jeg har fått crinone allerede.
Hvorfor progesteronprøve 7 dpo? Du skal ikke gå på progesteronstøtte dpo da vil jeg tro?
Så bra! Krysser fingrene for at det gjør susenJa Hadde den private gynekologen i bakhånd, men tok bare litt tid før hun ringte tilbake Men nå er første tablett tatt, og time til kontroll neste onsdag er bestilt
Progesteron blir vel rundt 7 dpo Det er for å sjekke om jeg har hatt EL, da det ikke direkte er luksusvare her i heimen. Kroppen gir ut alle tegnene - slim, stikninger og annet - men null egg slipper
Aaah, tenkte på d etter jeg hadde skrevet at d vel gjerne var for å sjekke d Håper d har god effekt på deg og d viser seg at du får el da!!
Da jeg var på ul hos Medicus var d ett egg som var så stort som d skulle være mtp hvilken dag i syklus jeg var (cd11 tror jeg), så d virker som jeg har el på tross av pcos. I tillegg har jeg fått bekreftet el ved flere mnd med temping, men glemte å spørre om el hadde vært da jeg tok blodprøvene cd3, 10, 20 og 24 forrige syklus Vil tro alt dette gjør at jeg bare kan gå på tablettene og crinone uten å bli fulgt opp, sååå spent på om d blir å funke da
Så du har EL av deg selv, selv om du har PCOS?
Regner med legen vet hva de gjør
Hei! Kan jeg bli med dere? Har fått pergo nå av legen. Har el av meg selv, på dag 23-30 og hun mente jrg kanskje kunne få el litt før og slippe lange sykluser. Pluss at egget kanskje blir litt bedre hvis det ikke prøver å slippe 2-3 ganger før det klarer det. Jeg har pcos.
Skal begynne på det imorgen, cd 4 og er veldig nervøs! Noen med erfaringer rundt å kunne få litt tidligere el?
Eg hadde 40 dagers syklus på egenhånd og på pergo fekk eg fortsatt EL på cd 22, traff blink då så trengte bare ein kur, men fekk ikkje tidligere EL... lykke tilHei! Kan jeg bli med dere? Har fått pergo nå av legen. Har el av meg selv, på dag 23-30 og hun mente jrg kanskje kunne få el litt før og slippe lange sykluser. Pluss at egget kanskje blir litt bedre hvis det ikke prøver å slippe 2-3 ganger før det klarer det. Jeg har pcos.
Skal begynne på det imorgen, cd 4 og er veldig nervøs! Noen med erfaringer rundt å kunne få litt tidligere el?
Eg hadde 40 dagers syklus på egenhånd og på pergo fekk eg fortsatt EL på cd 22, traff blink då så trengte bare ein kur, men fekk ikkje tidligere EL... lykke til
Godt eg kan spre litt håp og forhåpentlig litt babystøv te dåke andre ogVar jo ikke til meg, men ville bare si at jeg ble glad når jeg leste dette Har hatt min første kur med letrozol denne pp, og el kom ikke før cd24 (i går)...men gir meg skikkelig håp når jeg leser din historie
Godt eg kan spre litt håp og forhåpentlig litt babystøv te dåke andre og
Tar imot med åpne armer Håper det skal klaffe på første kur, men forventer d ikke...dette kommer til å bli 10-12 laaange dager
Whut? Kom ikke EL før dag 24?
Iiik, jeg er på dag 15 nå og reiser fra mannen imorgen.. Tatt letrozol, men mest sannsynlig ikke hatt EL ennå (egget var maks 12 mm for 3 dager siden). Blir borte til kvelden dag 25, så håpet er vel uansett ute om EL kommer mye etter dag 17-18