Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Der kom sjokket jeg ikke hadde forventet. Har kun fått pratet med sykepleiere etter operasjonen i går. De sa alt med operasjonen gikk bra, og med det tolket jo jeg selvfølgelig at kun cysten var fjernet og at jeg beholdt alt ellers. Nå har det vært legevisitt og jeg fikk vite at det hadde vært litt mer problematisk. Cysten hadde gjort at høyre eggleder hadde vridd seg og var så skadet at de fjernet den under operasjonen.

Kan tenke med at det var litt av en sjokkbeskjed å få. Stakkars deg.Heldigvis er det mulig å bli gravid med 1 eggleder.

Kan tenke med at det var litt av en sjokkbeskjed å få. Stakkars deg.Heldigvis er det mulig å bli gravid med 1 eggleder.
Jo, men pcos gjør jo det ikke lettere. Har vært prøver i 3 år nå med 2 eggledere. Er så drittlei! Off, kjebber jeg er skikkelig negativ nå, men det kommer seg vel :p

Jo, men pcos gjør jo det ikke lettere. Har vært prøver i 3 år nå med 2 eggledere. Er så drittlei! Off, kjebber jeg er skikkelig negativ nå, men det kommer seg vel :p
Utrolig hva man klarer å reise seg fra:)

Der kom sjokket jeg ikke hadde forventet. Har kun fått pratet med sykepleiere etter operasjonen i går. De sa alt med operasjonen gikk bra, og med det tolket jo jeg selvfølgelig at kun cysten var fjernet og at jeg beholdt alt ellers. Nå har det vært legevisitt og jeg fikk vite at det hadde vært litt mer problematisk. Cysten hadde gjort at høyre eggleder hadde vridd seg og var så skadet at de fjernet den under operasjonen.
❤️

Hva skjer videre nå da med oppfølging og slikt? ❤️❤️

Hva skjer videre nå da med oppfølging og slikt? ❤️❤️
Kontroll om 3 måneder. Får ikke lov å prøve før da. Jeg som var gira på ny pergokur og julespire...

Hei! Kan jeg bli med dere? Har fått pergo nå av legen. Har el av meg selv, på dag 23-30 og hun mente jrg kanskje kunne få el litt før og slippe lange sykluser. Pluss at egget kanskje blir litt bedre hvis det ikke prøver å slippe 2-3 ganger før det klarer det. Jeg har pcos.
Skal begynne på det imorgen, cd 4 og er veldig nervøs! Noen med erfaringer rundt å kunne få litt tidligere el?:)

Kontroll om 3 måneder. Får ikke lov å prøve før da. Jeg som var gira på ny pergokur og julespire...

Liker ikke :( Syns du har fått din dose motgang nå jeg ❤️

Litt nedtur hos offentlig idag.. Ingen letrozol, hun ville bare ha oss rett på IVF etter at alle prøvene er i orden :(

Fikk femar av privat Gyn i dag. Noen flere på 40 + som har prøvd det?

Wiiii! Fikk endelig letrozol :D

:D Fikk du det av gyn tilslutt? :)

Ja :) Hadde den private gynekologen i bakhånd, men tok bare litt tid før hun ringte tilbake :P Men nå er første tablett tatt, og time til kontroll neste onsdag er bestilt :D

Back
Topp