Kisseypooh
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡Junigull 2016♡
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
MayDay2021
Tusen takk krysse fingrane for at gullegget ditt slippe snart ogOg gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk krysse fingrane for at gullegget ditt slippe snart ogOg gratulerer
Tusen takk krysse fingrane for at gullegget ditt slippe snart og
15 dager itte siste tablett på enkel kur ja
Eg har PCOS så derfor Pergo hadde aldri trudd eg sku få positiv test på første kur.
Mannen spurte i går ka tid eg kunne ta test, sa at eg kunne sikkert ta ein i dag, men eg hadde ingen tru på at da hadde skjedd nåke (mensmurringer + tempen va litt lavere i går). Tok tempen igjen i dag og den va komt opp igjen så då tok eg ein for å tilfredsstille testetøsa! ;-)
Hei! Vi prøver på nr to. Har PCOS. Tatt min første pergo+Ovitrelle kur denne pp. Melder meg her med inn i denne tråden
Fortsatt nåken dagar igjen då ja heie på deg eg! Dobbel kur bær hjelpa på Eg komme nok te å henga her litt enno!Oi, det var raskt ja
Håper bare denne kroppen slutter med tullet sitt nå. Er 9 dager siden siste pille, så fortsatt "tid" igjen da
Fortsatt nåken dagar igjen då ja heie på deg eg! Dobbel kur bær hjelpa på Eg komme nok te å henga her litt enno!
Hehehe... Da forstår eg, rekne med han vil sjå meg uansett, men kanskje eg kunne få komma tidligare for å sjå om alt va Ok ;-) hadde aldri avbestilt! men kjeme garantert te å ringa ett par dagar i forveien for å hørra om eg får lov å komma ;-)Var ikke meningen å være negativ mht spesialisttimen din, men jeg vet selv at jeg nok ikke hadde avbestilt før et par dager før om det var jeg som var i den situasjonen Hadde jeg fått positiv test nå hadde jeg ikke avbestilt offentlig gynekolog i november før jeg måtte
Tusen takkVelkommen
Får håpe oppholdet ditt blir kortvarig og at pergoen hjelper Har dere prøvd lenge?
JIPPI ja då nærme da seg nok Håpe da løsne om nåken dagar då... Ska du på ul denna el og? Eller blodprøver?Iiiiiiik, fikk for første gang blinkende smilefjes nå Kun hatt tomme..
Da må vel noe være på gang, må det ikke?
JIPPI ja då nærme da seg nok Håpe da løsne om nåken dagar då... Ska du på ul denna el og? Eller blodprøver?
Hei jenter! Jeg går på Femar nå, og skal ta ul på dag 11 eller 12. Men det krasjer jo med helgen... Dere som har gjort dette før, når satte dere ovitrelle etter ultralyden?