Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig, har kvit bakgrunn på bildet mitt eg! Hmmm... Her e bildet eg har lagt ut og som eg ser når eg får innpå:
Vis vedlegget 137689 Nå då? Eg har jo ikkje sånn plass å ta bilder nåke plass i huset så ane kje kor da komme fra...
Flott begynte jo nesten å lura på om eg va gal eller hacka eller nåke ;-)Må være noe med app'en eller noe, jeg ser LH test på alle bildene du har lagt ut
Vis vedlegget 137689 Nå då? Eg har jo ikkje sånn plass å ta bilder nåke plass i huset så ane kje kor da komme fra...
Akkurat to uker siden 1 mensdag, og positiv EL TEST i kveld, YAY!!!!
Pergokur?
Ja Første runde
Spennende Enkel eller dobbel?
Hadde enkel først for 3 uker siden og dobbel nåDobbel Hva med deg?
Hvis du tar en test i kveld også vil jeg tro den er positiv, ligna veldig på den jeg fikk tidlig i dag Dobbelsjekka med EL test med smilefjes
Dag 3 av dobbel pergo - og kroppen tuller.. Ømme pupper, rare stikninger i magen.. Kan jo late som om det er gode tegn eller en snikende sykdom?
Jeg kjente mye under første pergokur jeg også, kjenner veldig godt at det er noe på gang. Samme som deg, med stikninger i eggleder og litt sånn følsomme pupper Det er et godt tegn, DET virker haha! Nettopp ferdig med EL, og venter i spenning I går under EL tror jeg faktisk jeg kjente at egget slapp, fikk plutselig veldig vondt i eggledern og måtte bøye meg og si au! Gikk fort over! Høres jo veldig merkelig ut, aldri opplevd dette. heheheh
Kan jo håpe.. Hadde litt stikninger under enkel kur, men ingenting mer skjedde.. Nå er det 2 kuren på 3 uker, så satser på det blir bra
Hvor mange dager etter siste tablett fikk du EL og hvilke syklusdager tok du tablettene?
Edit: Leste jo at det gikk 14 dager mellom mens og EL.. Skylder på lite søvn
Kan jo håpe.. Hadde litt stikninger under enkel kur, men ingenting mer skjedde.. Nå er det 2 kuren på 3 uker, så satser på det blir bra
Hvor mange dager etter siste tablett fikk du EL og hvilke syklusdager tok du tablettene?
Edit: Leste jo at det gikk 14 dager mellom mens og EL.. Skylder på lite søvn