Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

ImageUploadedByBV Forum1443080420.223899.jpg

Dette er screenshot av bildet til Kisseypooh.

Merkelig, har kvit bakgrunn på bildet mitt eg! Hmmm... Her e bildet eg har lagt ut og som eg ser når eg får innpå:
ImageUploadedByBV Forum1443088666.297729.jpg

Denne fikk jeg opp på nye du la ut

image.jpeg
Nå då? Eg har jo ikkje sånn plass å ta bilder nåke plass i huset så ane kje kor da komme fra...

Hvis du tar en test i kveld også vil jeg tro den er positiv, ligna veldig på den jeg fikk tidlig i dag :) Dobbelsjekka med EL test med smilefjes :)

E dag 3 nå, va sterkare i går enn den som e på dette bildet! Burde tatt ein te rett tid i dag og men får ikkje mulighet så tar ein nå og ein når eg komme heim i kveld så satse eg på at egget har sluppet nå :-) ikkje mangel på aksjeinnlegg uansett ;-)

Ha ein fin dag damer :-)

Dag 3 av dobbel pergo - og kroppen tuller.. Ømme pupper, rare stikninger i magen.. Kan jo late som om det er gode tegn eller en snikende sykdom? :p

Dag 3 av dobbel pergo - og kroppen tuller.. Ømme pupper, rare stikninger i magen.. Kan jo late som om det er gode tegn eller en snikende sykdom? :p

Jeg kjente mye under første pergokur jeg også, kjenner veldig godt at det er noe på gang. Samme som deg, med stikninger i eggleder og litt sånn følsomme pupper :P Det er et godt tegn, DET virker :D haha! Nettopp ferdig med EL, og venter i spenning :) I går under EL tror jeg faktisk jeg kjente at egget slapp, fikk plutselig veldig vondt i eggledern og måtte bøye meg og si au! Gikk fort over! Høres jo veldig merkelig ut, aldri opplevd dette. heheheh :)

Jeg kjente mye under første pergokur jeg også, kjenner veldig godt at det er noe på gang. Samme som deg, med stikninger i eggleder og litt sånn følsomme pupper :P Det er et godt tegn, DET virker :D haha! Nettopp ferdig med EL, og venter i spenning :) I går under EL tror jeg faktisk jeg kjente at egget slapp, fikk plutselig veldig vondt i eggledern og måtte bøye meg og si au! Gikk fort over! Høres jo veldig merkelig ut, aldri opplevd dette. heheheh :)

Kan jo håpe.. Hadde litt stikninger under enkel kur, men ingenting mer skjedde.. Nå er det 2 kuren på 3 uker, så satser på det blir bra :)

Hvor mange dager etter siste tablett fikk du EL og hvilke syklusdager tok du tablettene?

Edit: Leste jo at det gikk 14 dager mellom mens og EL.. Skylder på lite søvn :P

Last edited:
Kan jo håpe.. Hadde litt stikninger under enkel kur, men ingenting mer skjedde.. Nå er det 2 kuren på 3 uker, så satser på det blir bra :)

Hvor mange dager etter siste tablett fikk du EL og hvilke syklusdager tok du tablettene?

Edit: Leste jo at det gikk 14 dager mellom mens og EL.. Skylder på lite søvn :p

Tok første tablett på syklusdag 4 til 8, dobbel. Så fikk jeg EL 14 uker etter første mens dag ja :) hehe. Og hadde som sagt mye på gang nedi der, fortsatt litt "rar" i magen og ømme pupper.:)

Edit: Leste jo at det gikk 14 dager mellom mens og EL.. Skylder på lite søvn :p

Hvorfor kur nr 2 på 3 uker forresten? Fikk du ikke EL da? :)

Back
Topp