Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

CD 18 i første syklus med Pergotime hadde smerter/ubehag rundt høyre eggstokk i 2-3 dager, blitt mindre i dag men negative el-tester og temperaturen sank samtidig med ca 0,2, er håpet ute for el eller må eg vera litt meir tålmodig?

CD 18 i første syklus med Pergotime hadde smerter/ubehag rundt høyre eggstokk i 2-3 dager, blitt mindre i dag men negative el-tester og temperaturen sank samtidig med ca 0,2, er håpet ute for el eller må eg vera litt meir tålmodig?

Håpet er jo ikke ute, men jeg er nok ganske samme sted som deg. Var derimot på UL CD 12 med kun ett bittelite egg på 10,7 mm etter stikninger i den eggestokken noen dager. Ble ganske skuffet ja.

Får du noen oppfølging?

Håpet er jo ikke ute, men jeg er nok ganske samme sted som deg. Var derimot på UL CD 12 med kun ett bittelite egg på 10,7 mm etter stikninger i den eggestokken noen dager. Ble ganske skuffet ja.

Får du noen oppfølging?

Uff så domt, forstår skuffelsen din!

Nei eg får ingen oppfølging før på nyåret :-/ skulle kjøra 4 enkle kurer på rad uten noko som helst kontakt i mellomtida!
Hadde egentlig bestemt meg for å ikkje teste etter el denne første perioden sio me bør klare å treffe uansett, men klarte ikkje å la ver då eg tenkte eg kunne få ein ide om ka ti IKM kunne være (veksle fra 14-40 dagers syklus)

Uff så domt, forstår skuffelsen din!

Nei eg får ingen oppfølging før på nyåret :-/ skulle kjøra 4 enkle kurer på rad uten noko som helst kontakt i mellomtida!
Hadde egentlig bestemt meg for å ikkje teste etter el denne første perioden sio me bør klare å treffe uansett, men klarte ikkje å la ver då eg tenkte eg kunne få ein ide om ka ti IKM kunne være (veksle fra 14-40 dagers syklus)

Om du ikke har EL er kanskje dobbel kur en ide? Jeg skal ha dobbel nå.

Lykke til, kjedelig med prøving..

Om du ikke har EL er kanskje dobbel kur en ide? Jeg skal ha dobbel nå.

Lykke til, kjedelig med prøving..

Vurdere om eg ska gjere det neste pp og heller ta pause før eg tar ein enkel mnd før kontroll om da ikkje klaffe! Va jo fint lite info o.l fra gyn utenom ka neste trinn va :-p

Takk og lykke til du og :-) gla eg har dette forumet for er ikkje mykje å hente fra nettverket mitt :-)

Var normalt første dagen så akkurat nok til at jeg måtte ha bind/tampong ute men kunne gå uten hjemme om du skjønner..?

Jeg syns forøvrig jeg så mer strek tidligere idag, men var nok bare at jeg ønsket strek og la godviljen til :P Men har nok tester til daglig testing, så får se hva det blir av det :)
Hvordan går det med deg? Ble streken sterkere?

Hvordan går det med deg? Ble streken sterkere?

Dessverre ikke.. Var nok bare tullestrek. CD 21 imorgen, og progesteronprøve (bare fordi gynekolog ville ha den), så regner jeg med det ble dobbel dose :)

Håper bare jeg slipper provera og kan gå direkte på pergo igjen. Ble så dårlig av provera sist.. Og jeg er allerede i elendig form denne uken :(

Hvordan går det med deg? ❤️

Dessverre ikke.. Var nok bare tullestrek. CD 21 imorgen, og progesteronprøve (bare fordi gynekolog ville ha den), så regner jeg med det ble dobbel dose :)

Håper bare jeg slipper provera og kan gå direkte på pergo igjen. Ble så dårlig av provera sist.. Og jeg er allerede i elendig form denne uken :(

Hvordan går det med deg? ❤️
Har tatt tab 5 av provera. Har hatt små blødninger hver dag, hadde du også det? Hvordan elendig form ble du? Krysser fingrene for at du slipper :)

Har tatt tab 5 av provera. Har hatt små blødninger hver dag, hadde du også det? Hvordan elendig form ble du? Krysser fingrene for at du slipper :)

Hadde ingen blødninger før cirka 5 dager etter siste, da kom mensen for fullt :) Jeg ble skikkelig dårlig.. Kvalm, svettet og var kald om hverandre, rart syn (ekkelt å kjøre), hodepine.. Ja, det meste :(

Hadde ingen blødninger før cirka 5 dager etter siste, da kom mensen for fullt :) Jeg ble skikkelig dårlig.. Kvalm, svettet og var kald om hverandre, rart syn (ekkelt å kjøre), hodepine.. Ja, det meste :(
Det forklarer kanskje hvorfor jeg frøs veldig i går på jobben, mens jeg var varm i ansiktet..
Vet du om det er vanlig å ha blødninger underveis i kuren?

Det forklarer kanskje hvorfor jeg frøs veldig i går på jobben, mens jeg var varm i ansiktet..
Vet du om det er vanlig å ha blødninger underveis i kuren?

Det vet jeg dessverre ikke.. Hvilken tablett er du på? Kan jo hende det fungerer veldig bra?

E eg der eller nærme eg meg mon tru? Aldri hatt så sterk strek før :-)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    297,1 KB · Visninger: 61
E eg der eller nærme eg meg mon tru? Aldri hatt så sterk strek før :)

Oi oi oi :) Vil si den er positiv jeg, så happy humping og gratulerer :D

*misunnelig* Min var så svak som det går an å få den, så hentet ut dobbel kur og tok turen innom legen for progesteronblodprøven (som forøvrig nok var helt unødvendig)..

Ja då får me kosa oss litt desse neste dagane, har bare 3 testar igjen så da va jaggu godt den endelig kom ;-) blir spennande dagar framover og nå, håpe jo på å sleppe operasjon! :-)

Håpe du får el på dobbel kur, kjedelig når kroppen ikkje vil spela på lag! :-/

Hvor lenge etter siste kur kan man begynne på ny kur? :)

Back
Topp