Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Hvorfor kur nr 2 på 3 uker forresten? Fikk du ikke EL da? :)

Jeg fikk ikke EL nei. Så "gadd" ikke vente på at mensen ikke kom så begynte på dobbelkur 14 dager etter at jeg avsluttet den forrige, og håper enkel + dobbel på rappen gir eggløsning om ei ukes tid :) Skal ta siste tablettene imorgen.

Jeg fikk ikke EL nei. Så "gadd" ikke vente på at mensen ikke kom så begynte på dobbelkur 14 dager etter at jeg avsluttet den forrige, og håper enkel + dobbel på rappen gir eggløsning om ei ukes tid :) Skal ta siste tablettene imorgen.

Aha, ja da får vi håpe det vil funke. :D Høres jo ut som det allerede er noe på gang da siden du kjenner det på kroppen :) Regner med du sir i fra når EL kommer, så venter i spenning sammen med deg :D hehe

Aha, ja da får vi håpe det vil funke. :D Høres jo ut som det allerede er noe på gang da siden du kjenner det på kroppen :) Regner med du sir i fra når EL kommer, så venter i spenning sammen med deg :D hehe

Hehe ja, mye som rumler og stikker nedi magen (og spesielt venstre eggestokk) :D

Du får nok høre det når eggløsningen kommer ja :P Er ikke akkurat luksusvare her i huset..

Neineinei...pausemåned funker visst ikke på meg:'( i dag er jeg veldig lei meg for å måtte starte min siste runde med provera og pergotime i morgen på dag 51 av syklusen... føles som om jeg ikke orker mer nå:( flere som blir litt oppgitt?

Forrige mandag på cd 4 fikk jeg denne el testen
ImageUploadedByBV Forum1443429711.081722.jpg
jeg hadde fortsatt mensen. El testene ble gradvis noe svakere cd 6 og 7. I dag testet jeg igjen siden el skal nærme seg, i følge babyverden er el på onsdag. Jeg er på cd 11 i dag. Testen er mye svakere enn forrige mandag, tok dobbel pergokur forrige syklus samt Lutinus. Noen med samme erfaring? Ingen tegn på at el nærmer seg..
ImageUploadedByBV Forum1443429967.090653.jpg
dette er testen fra i dag. Kan man ha eggløsning samtidig som man har mensen? Virker som om pergotime bare har klussa det enda mer til?

Er i pause måned etter dobbel pergokur forrige syklus. Er i dag på cd 12, har symptomer på EL, men el test er veldig svak. Har noen erfaringer med det samme? El testene pleier normalt sett å være mye sterkere rosa dagene før el.. Kan det være at el kommer seinere i pause måned?

Er i pause måned etter dobbel pergokur forrige syklus. Er i dag på cd 12, har symptomer på EL, men el test er veldig svak. Har noen erfaringer med det samme? El testene pleier normalt sett å være mye sterkere rosa dagene før el.. Kan det være at el kommer seinere i pause måned?

Vet dessverre ikke det du spør om, men hvilken dag fikk du EL på i dobbelkuren? Og det er sjeldent EL er regelmessig på medisiner/hormoner :)

Vet dessverre ikke det du spør om, men hvilken dag fikk du EL på i dobbelkuren? Og det er sjeldent EL er regelmessig på medisiner/hormoner :)
Fikk el på cd 15 forrige syklus, den er sikkert rett rundt hjørnet. Syns bare det er så rart at el test er så svak, forrige uke på cd 4 var den kjempe sterk. Virker nesten som jeg hadde el på slutten av TR
ImageUploadedByBV Forum1443608751.834836.jpg
denne er fra cd 4, nå syns nesten ikke streken ..

Fikk el på cd 15 forrige syklus, den er sikkert rett rundt hjørnet. Syns bare det er så rart at el test er så svak, forrige uke på cd 4 var den kjempe sterk. Virker nesten som jeg hadde el på slutten av TRVis vedlegget 138579 denne er fra cd 4, nå syns nesten ikke streken ..
Hm, kan dessverre ikke hjelpe deg.. Men du får teste jevnlig de neste dagene og eventuelt ta en g-test om 2 uker ;)

Føler jeg er litt ekstra hormonell etter EL denne mnd med første pergokur. Litt små slitsomt til tider, kjenner jeg må ta meg sammen noen ganger :p Ømme pupper de siste dagene også! Men, flere som opplever dette etter EL? Husker ikke hvordan jeg var sist jeg gikk på pergo, 4 år siden :)

Last edited:
Lurer: ka fekk dåke andre beskjed om med tanke på veien videre etter positiv test på Pergo? Eg fekk ingen beskjed i det heile eg... ;-)

Lurer: ka fekk dåke andre beskjed om med tanke på veien videre etter positiv test på Pergo? Eg fekk ingen beskjed i det heile eg... ;-)

Gratulerer! Så gøy. Gyn sa jeg skulle ringe ham, men det var nok mest for å kunne sette opp en tidlg ul-time g få ut mer penger av meg :p

Ikke noe spesielt du må gjøre. Første lege og/eller jordmortime tar man rundt uke 10. Før det skjer det ingenting med mindre du har noen spesielle behov.

Velkommen inn i juni :) :)

Gratulerer! Så gøy. Gyn sa jeg skulle ringe ham, men det var nok mest for å kunne sette opp en tidlg ul-time g få ut mer penger av meg :p

Ikke noe spesielt du må gjøre. Første lege og/eller jordmortime tar man rundt uke 10. Før det skjer det ingenting med mindre du har noen spesielle behov.

Velkommen inn i juni :) :)

Tusen takk :-)
Eg har time i januar for vurdering om drilling, men trenge vel ikkje da nå ;-) får ta ein telefon te dei å hørra om dei vil ha meg inn te tidlig ul før den tid :-) og så bør eg vel innom fastlege for å sjekke vitaminstatus og sånn med tanke på GBP som eg tok for nåken år sio :-) men vente nåken veker te :-)

Tusen takk :-)
Eg har time i januar for vurdering om drilling, men trenge vel ikkje da nå ;-) får ta ein telefon te dei å hørra om dei vil ha meg inn te tidlig ul før den tid :-) og så bør eg vel innom fastlege for å sjekke vitaminstatus og sånn med tanke på GBP som eg tok for nåken år sio :-) men vente nåken veker te :-)

Uten å være pessimistisk ville eg ikke avbestilt timen før i januar, da sjansen for SA dessverre er større med pergotime.

Og be om tidlig ul da sjansen for tvillinger også øker :)

Uten å være pessimistisk ville eg ikke avbestilt timen før i januar, da sjansen for SA dessverre er større med pergotime.

Og be om tidlig ul da sjansen for tvillinger også øker :)

Takk for tipset :-)

Back
Topp