Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Noen som vet om jeg bare kan starte på ny pergokur når jeg nå har hatt en kjemisk graviditet. Positive tester 3 dager på rad, men startet å blø mye i natt. Må jeg ha en GU først, eller er det bare å hive meg rundt og starte på pergo på tirsdag tro?

Nei, gjorde ikke d gitt:( Og de siste to mnd før letrozol hadde jeg el på cd15 og cd17, så ble litt overrasket. D jeg TROR er at letrozolen ikke hjalp meg så mye med selve d at egget vokste seg fort nok stort (har hatt el alt mellom cd15-26 uten letrozol), men håper d hjalp på kvaliteten da;)
Ville lagt inn askjer i morgen og håpet at el kommer snart:)

Hm, ja får håpe kvaliteten er bedre :)

Blir mest sannsynlig menopur (http://www.felleskatalogen.no/m/medisin/menopur-ferring-legemidler-as-561335) pluss letrozol neste syklus her om egget ikke slipper eller slipper for sent :)

Noen som vet om jeg bare kan starte på ny pergokur når jeg nå har hatt en kjemisk graviditet. Positive tester 3 dager på rad, men startet å blø mye i natt. Må jeg ha en GU først, eller er det bare å hive meg rundt og starte på pergo på tirsdag tro?

Kanskje ta en tlf til gyn og spørre i morgen?

Ville tatt en GU først :)

Gah....:confused:Er på cd 16 og har så sinnsykt smerter i magen!!:arghh:Har alltid hatt e.l smerter ,men dette er jo latterlig :dead: Hele livmorområdet kjennes ut som en verkebyll:shifty: Første runde med dobbel pergo så regner med at årsaken ligger der...:yuck:
Sex er smertefullt også,noe som IKKE passer nå!!:banghead::banghead: Har bare 2 mnd til på å få spire til å sitte:arghh:
Beklager, måtte bare "lufte" litt:sorry:Håper så inderlig at dette funker på 1.forsøk:shy:
Flere som har /har hatt det sånn??

Gah....:confused:Er på cd 16 og har så sinnsykt smerter i magen!!:arghh:Har alltid hatt e.l smerter ,men dette er jo latterlig :dead: Hele livmorområdet kjennes ut som en verkebyll:shifty: Første runde med dobbel pergo så regner med at årsaken ligger der...:yuck:
Sex er smertefullt også,noe som IKKE passer nå!!:banghead::banghead: Har bare 2 mnd til på å få spire til å sitte:arghh:
Beklager, måtte bare "lufte" litt:sorry:Håper så inderlig at dette funker på 1.forsøk:shy:
Flere som har /har hatt det sånn??

Samme her ! Helt sinnsyke smerter! Får vondt hvis jeg setter meg for hardt ned på en stol til og med :eek: Må være dobbel pergo som er skyld i dette :angry1 Har hatt el smerter i mange dager nå, men venter ikke el før på onsdag.. Sex er også vondt, men det er det alltid rundt el :bored:

Samme her ! Helt sinnsyke smerter! Får vondt hvis jeg setter meg for hardt ned på en stol til og med :eek: Må være dobbel pergo som er skyld i dette :angry1 Har hatt el smerter i mange dager nå, men venter ikke el før på onsdag.. Sex er også vondt, men det er det alltid rundt el :bored:
Uff og uff :eek::eek: Her nådde det en topp i går så sex var fullstendig utelukket o_Oo_OMeeeeen idag er det bedre :D:D
Sambo synes ikke jeg skulle ta de tablettene noe mer,men som jeg sa "Det er jo verdt det til slutt" !! Det blir bedre :p:p
Skikkelig hormonpåvirket da:happy090 Griner for alt :shifty::shifty::p
Når skal du begynne å teste da?:joyful: Jeg teller ned til 1.desember her,men blir nok testing før det:p:p

Uff og uff :eek::eek: Her nådde det en topp i går så sex var fullstendig utelukket o_Oo_OMeeeeen idag er det bedre :D:D
Sambo synes ikke jeg skulle ta de tablettene noe mer,men som jeg sa "Det er jo verdt det til slutt" !! Det blir bedre :p:p
Skikkelig hormonpåvirket da:happy090 Griner for alt :shifty::shifty::p
Når skal du begynne å teste da?:joyful: Jeg teller ned til 1.desember her,men blir nok testing før det:p:p

Ble tårer her også i går, herregud, pergo var jo tøft for kroppen :p el i morgen, så tester vel rundt 1.12 ;) må se hvor lenge jeg klarer å vente :p

Melder meg på her jeg å. Startet på min første pergo kur denne mnd, fikk positiv EL test på lørdag. Skal nå på fredag ta blodprøve for å se om EL faktisk har vært..

Siste dag med letrozol i morgen. Håper på positiv eltest neste tirsdag :)

6 DPO her.. Mye symptomer, men har blitt lurt av "pergosymptomer" før, så holder meg rolig..

Skal start med pergo på fredag, er veldig bekymret for bivirkninger? Skal reise på ferie på søndag, ønsker ikke at den skal bli ødelagt av smerter og dårlig humør.

Ååå, heldig du er som er i dpoland ;) hoppet du rett på ny kur? Var mye symptomer dpo med pergo ja :o
Jeg tok sist kur en gang i oktober, fikk ikke EL, men EL kom imens jeg ventet på TR 3 uker senere. Ble gravid, men var kjemisk... Så nå har jeg tatt fjerde doble kur, håper den sitter. Begynner å bli mektig lei pillekurer :o

Siste tablett med letrozol idag, ultralyd om en uke :)

Er på dobbel pergo. Cd 13 i dag og ingen tegn på eggløsning ennå, men håper den kommer snart :)

Back
Topp