Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, gjorde ikke d gitt Og de siste to mnd før letrozol hadde jeg el på cd15 og cd17, så ble litt overrasket. D jeg TROR er at letrozolen ikke hjalp meg så mye med selve d at egget vokste seg fort nok stort (har hatt el alt mellom cd15-26 uten letrozol), men håper d hjalp på kvaliteten da
Ville lagt inn askjer i morgen og håpet at el kommer snart
Hm, ja får håpe kvaliteten er bedre
Blir mest sannsynlig menopur (http://www.felleskatalogen.no/m/medisin/menopur-ferring-legemidler-as-561335) pluss letrozol neste syklus her om egget ikke slipper eller slipper for sent
Noen som vet om jeg bare kan starte på ny pergokur når jeg nå har hatt en kjemisk graviditet. Positive tester 3 dager på rad, men startet å blø mye i natt. Må jeg ha en GU først, eller er det bare å hive meg rundt og starte på pergo på tirsdag tro?
Noen som vet om jeg bare kan starte på ny pergokur når jeg nå har hatt en kjemisk graviditet. Positive tester 3 dager på rad, men startet å blø mye i natt. Må jeg ha en GU først, eller er det bare å hive meg rundt og starte på pergo på tirsdag tro?
Kanskje ta en tlf til gyn og spørre i morgen?
Jess, da får jeg ringe i morgen!Ville tatt en GU først
Gah....Er på cd 16 og har så sinnsykt smerter i magen!!Har alltid hatt e.l smerter ,men dette er jo latterlig Hele livmorområdet kjennes ut som en verkebyll Første runde med dobbel pergo så regner med at årsaken ligger der...
Sex er smertefullt også,noe som IKKE passer nå!! Har bare 2 mnd til på å få spire til å sitte
Beklager, måtte bare "lufte" littHåper så inderlig at dette funker på 1.forsøk
Flere som har /har hatt det sånn??
Uff og uff Her nådde det en topp i går så sex var fullstendig utelukket Meeeeen idag er det bedreSamme her ! Helt sinnsyke smerter! Får vondt hvis jeg setter meg for hardt ned på en stol til og med Må være dobbel pergo som er skyld i dette Har hatt el smerter i mange dager nå, men venter ikke el før på onsdag.. Sex er også vondt, men det er det alltid rundt el
Uff og uff Her nådde det en topp i går så sex var fullstendig utelukket Meeeeen idag er det bedre
Sambo synes ikke jeg skulle ta de tablettene noe mer,men som jeg sa "Det er jo verdt det til slutt" !! Det blir bedre
Skikkelig hormonpåvirket da Griner for alt
Når skal du begynne å teste da? Jeg teller ned til 1.desember her,men blir nok testing før det
Siste dag med letrozol i morgen. Håper på positiv eltest neste tirsdag
6 DPO her.. Mye symptomer, men har blitt lurt av "pergosymptomer" før, så holder meg rolig..
Jeg tok sist kur en gang i oktober, fikk ikke EL, men EL kom imens jeg ventet på TR 3 uker senere. Ble gravid, men var kjemisk... Så nå har jeg tatt fjerde doble kur, håper den sitter. Begynner å bli mektig lei pillekurerÅåå, heldig du er som er i dpoland hoppet du rett på ny kur? Var mye symptomer dpo med pergo ja