Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

En dag igjen med pergo. Har hatt hodepine og vært litt svimmel...
Men har ikke merket noe særlig til murringer. Må man det for at det skal virke, eller er det for tidlig ennå? Har hørt om de som ikke responderer på pergo, og man tenker jo det værste.

En dag igjen med pergo. Har hatt hodepine og vært litt svimmel...
Men har ikke merket noe særlig til murringer. Må man det for at det skal virke, eller er det for tidlig ennå? Har hørt om de som ikke responderer på pergo, og man tenker jo det værste.
Jeg har aldri hatt murringer underveis i kuren. Kun etter EL.

Når fikk dere el på pergo, i forhold til før dere begynte på det? Håper så veldig at el kommer tidligere, og ikke på CD 25-35....

Noen som har opplevd å ha el smerter i flere dager etter el? Var sikker på at el ikke var kommet, siden jeg enda har mye el smerter (og ikke positiv el test), men tempen har steget :o

Noen som har opplevd å ha el smerter i flere dager etter el? Var sikker på at el ikke var kommet, siden jeg enda har mye el smerter (og ikke positiv el test), men tempen har steget :o

Jeg hadde torsdag - lørdag, EL på fredsgen

Da er endelig el-slim på plass og er skikkelig tent ^^ Men eltestene blir ikke positive :( Er på CD 19 (tror jeg), første runde med dobbel pergo. Kan det være at testene ikke blir positive på pergo? Har mye murringer også så føler liksom at el er like rundt hjørnet.

Da er endelig el-slim på plass og er skikkelig tent ^^ Men eltestene blir ikke positive :( Er på CD 19 (tror jeg), første runde med dobbel pergo. Kan det være at testene ikke blir positive på pergo? Har mye murringer også så føler liksom at el er like rundt hjørnet.
Min eltest ble positiv etter noen dager med el slim denne syklusen. Har også tatt dobbel pergo. tenker du har positiv test innen kort tid :) jeg pleier å teste 2 ganger pr dag når jeg kjenner el murringene! Håper testene blir positive snart :)

Test igjen. Den blir nok positiv snart :) Jeg har fått positiv test både på pergo og pausemnd etterpå. Som igjen ble bekreftet med blodprøve i begge syklusene.

ImageUploadedByBV Forum1451477280.956822.jpg

Da har jeg testet igjen. Snakk om å være på nippet til å være positiv da... Skal sies at det gikk kun 2timer fra sist dobesøk før jeg testet. Håper den er positiv i kveld. Da skal jeg ikke klage på å få el på cd20 :)

Vis vedlegget 153160

Da har jeg testet igjen. Snakk om å være på nippet til å være positiv da... Skal sies at det gikk kun 2timer fra sist dobesøk før jeg testet. Håper den er positiv i kveld. Da skal jeg ikke klage på å få el på cd20 :)
Ville tatt den der for positiv og humpet i vei ;)

Okey:)
Gyn her mente drt var tidsnok og begynne på mandag, har spottet litt i går og i dag, forventer mens i morgen.
Så syntes det hørtes sent ut, men men :p
Er veldig forskjellig nå de forskjellige Gyn vil du skal starte på femar. Har lest alt fra cd 2-5. Min Gyn sa jeg skulle starte cd 4, men jeg startet cd 3;)

Okey :)
Da får vi satse på at cd 5 er ok, og at den fungerer bedre enn pergo :)
Vi venter på ivf, så er egentlig bare jeg som sa jeg ønsker og prøve i ventetiden :p
Veldig mange som har bedre effekt med femar enn Pergo så det er verdt ett forsøk :)

Okey :)
Da får vi satse på at cd 5 er ok, og at den fungerer bedre enn pergo :)
Vi venter på ivf, så er egentlig bare jeg som sa jeg ønsker og prøve i ventetiden :p

Ville startet på CD 3-4 senest :)

Back
Topp