Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det blir veldig spennende! Funget det for deg?
Krysser fingrene! Gått på pergo lenge?Kan det ha klaffet med dobbel pergo? Spent på morgendagens test altså
Jeg fikk pergo med en gang gynekolog oppdaget at jeg hadde PCO i 2007.Fikk dere pergo lett av legen/gynekologen?
CD 72 idag, pleier sjeldent ha menstruasjon (og sikker sjeldnere EL).. Gynekolog haler ut med å gi medisin
Jeg fikk pergo med en gang gynekolog oppdaget at jeg hadde PCO i 2007.
Nå sliter vi nok en gang med å bli gravide. Har ikke EL og TR av meg selv, så har fått skrevet ut 3 pergokurer, som ligger på vent på apoteket. Var bare innom i døra og fortalte at vi prøvde igjen. Han tok UL og konkluderte med umodne egg(?).
Har ikke sett denne før jeg
Jeg fikk pergotime etter første undersøkelse hos gynekolog. Skulle gå på dobbel kur i 3 mnd på rad, med start i februar. Har tatt eggløsningstester fra clearblue, og har brukt monitoren som alt har vist eggløsning, men blodprøve viste at jeg ikke hadde eggløsning. Etter første kur med pergotime fikk jeg positiv graviditetstest i mars, så det klaffa raskt. I starten av april fikk jeg sinnsyke smerter nede i magen, og ble sendt til gynekolog igjen, og da hadde jeg fått ganske store cyster som følge av overstimulering. Dette skremte meg veldig, da jeg kun hadde gått på en av tre mnd. Har spekulert lenge på om det var lurt å starte rett på dobbel kur, og om det ikke hadde klaffet, gått tre mnd på rad uten engang å ta blodprøve imellom..
Er nå i uke 26, så pergotime fungerte absolutt supert for meg!
Hei! Er i andre pp med pergotime. Første pp fikk jeg menstruasjon den 28 dagen i syklusen.. Så visst det er 14 dager fra EL til mens, hadde jeg eggløsning ca dag 14. Nå i 2 pp er jeg på dag 14.. Bruker clearblue monitor og den står fortsatt på 1 strek! Skjønner ingenting.. Hva kan dette ha seg?
JAAAAA!!!Er det noen av dere på pergolite som har fått bivirkninger Som er like gravidsymptomer etter el? Har aldri hatt ømme pupper eller mensmurringer i dpo land men hatt det hele tiden nå.. Første gang på pergolite dobbel kur. Har ikm om syklusen er som det skal på fredag, og i dag var det neg test.. Skjønner meg ikke på den kroppen her lengere! Har to barn fra før på 5 og 7 og aldri slitt med å bli gravid før..
Jepp, samme her denne gangen :/JAAAAA!!!
Jeg var 100% sikker på at jeg var gravid ved sist pergorunde.
Ømme bryster, murring fra 2 DPO, småkvalm, spotting, hodepine, trett, oppblåst, tisset hele tiden..så you name it!! Jeg hadde alt, men var ikke gravid
Tror det er nokså vanlig med slike symptomer når du har tatt pergotime..dessverre..
Krysser fingrene for at dine symptomer er "ekte" daJepp, samme her denne gangen :/
Var ikke det dessverreKrysser fingrene for at dine symptomer er "ekte" da
Så rart at du ikke skal ha pausemnd, pergo virker i pausemnd også så det skal ikke være nødvendigSist jeg gikk på pergo hadde jeg ikke pausemåneder slik som jeg leser folk har etter hver kur. Jeg gikk på 7 ( 3 enkle og 4 doble på rad).
Hva er normalt egentlig? Jeg har ikke fått beskjed om å ta pause mellom hver kur denne gangen heller.