Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Enig med dere! Er en drøm å vite at jeg mest sannsynlig har hatt EL. Det er ikke så ofte det skjer. Kun med pergo virker det som :/

Lykke til, til dere andre også :)

Hentet resepten i dag og den var som jeg trodde på Pergotime. Så da venter jeg spent på at denne syklusen avsluttes og neste begynner :D

Skal ta 2 tabletter cd5-9.

Jeg fikk EL nå også i pausemnd :) Men om det blir graviditet av det er en annen sak, men fint å vite at man har EL ihvertfall :)

Fortsatt ingel el her. Håper den kommer snart.

Ingen positiv test etter første enkle kur, så nå får vi håpe på bebis i pausemnd ;)

Ferdig med tredje letrozol kur, ingen el og ingen baby! Nå venter ny utredning i august, krysser fingrene får mer hjelp:) Så fint å se at dere andre får el :D

Da blir det el her også :D

1436415488000.jpg

Huffameg, hva skjer med all dobbel og trippelpostingen ? Er ikke meningen :(

Jeg har fått påvist pcos og fått resept på pergo. Har sjelden el, men av og til, og slutta på pilla i begynnelsen av november. Vi vil så gjerne ha barn, men er livredd for å få tvillinger! Må evt. begynne på pergo i dag. Hjelp!

Er 7 dpo I dag etter dobbel pergo time og håper det har gått nå selv om jeg har mine tvil. Ikke så mye sengekos akkurat.

Det må vel være en pause pp imellom.(?)

Jeg er på cd13 og venter på EL. Tok dobbel Pergotime-kur fra cd5 til cd9.

Ingen spesielle bivirkninger da jeg tok det.

Spent på om EL kommer de neste dagene. Ingen tegn på det, men jeg har ikke fått så mye symptomer siden vi begynte prøvingen uansett.

Jeg startet på første pergo kur denne pp. Tok siste tab. i dag, så blir spennende framover! Lurer på om dere andre som tar pergo får sterk lukt på urinen? Jeg hadde det i går på ettermiddagen/kvelden og i kveld.

Jeg startet på første pergo kur denne pp. Tok siste tab. i dag, så blir spennende framover! Lurer på om dere andre som tar pergo får sterk lukt på urinen? Jeg hadde det i går på ettermiddagen/kvelden og i kveld.

Jeg merket ikke noe spesielt etter min kur. Lykke til! Hvordan har syklusene dine vært tidligere?

Back
Topp