Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Mensen kom i dag så da funket ikke pergo denne gangen heller, nå er jeg lei :(
Ikke har vi ny time hos gyn og ikke vet jeg hva som skjer fremover, men skal til legen onsdag og da skal jeg høre om hva vi kan gjøre nå. Vil bare få sendt søknad på prøverør snart, men gynekologen ville vi skulle vente når vi var der i mai, det har gått snart 8 år, jeg er lei av å vente!! og jeg er bare 3 kg unna den dumme bmi grensen..
Skal dere ta pergo annenhver mnd? Har ikke fått info om det en gang, men det var det jeg gjorde sist vet jeg..

Skjønner du er lei av å vente! Du kan ikke prøve å få utredning privat? Skal visst gå fortere der... Jeg fikk beskjed om pergo annenhver mnd, men det virker som det er litt forskjellig man får beskjed om:)

Henger meg på tråden her jeg også. Har prøvd Pergo en runde, fikk ikke el og livmorhinna ble for tynn. Prøver Letrozol, dobbel dose, og ser ut som jeg får el ifølge ultralyd jeg hadde på cd11. Er idag på cd14, og har enda ikke fått positivt utslag på el-test, men krysser fingrene.

Haha sorry, ser jeg svarte to ganger :p glemte at jeg hadde svart :D

Venter på tr så blir det pergo på meg også :D

Iiik, superspent på første testen i morgen etter første enkle pergokur :D

Iiik, superspent på første testen i morgen etter første enkle pergokur :D
Jeg er så spent for deg :) Dag 4 med pergo her. Hvor fort kom el med deg?

Jeg er så spent for deg :) Dag 4 med pergo her. Hvor fort kom el med deg?

Jeg ogsåå ! Tett før jeg går på veggene, og har altfor høye forventninger, så går meg nok på en smell etterhvert :p Jeg fikk positiv test allerede dag 12 og 13, og er rimelig sikker på at egget slapp dag 13. Hadde ikke forventa så tidlig el, siden mange får el senere i syklusen på pergo, så det var jo helt greit ;)

Jeg ogsåå ! Tett før jeg går på veggene, og har altfor høye forventninger, så går meg nok på en smell etterhvert :p Jeg fikk positiv test allerede dag 12 og 13, og er rimelig sikker på at egget slapp dag 13. Hadde ikke forventa så tidlig el, siden mange får el senere i syklusen på pergo, så det var jo helt greit ;)
Jeg er så gira! Skal på overnatting natt til søndag der nevøen min må ligge på rom med oss, så det spøker for temping den dagen, men tar med meg en el-test :p

Jeg er så gira! Skal på overnatting natt til søndag der nevøen min må ligge på rom med oss, så det spøker for temping den dagen, men tar med meg en el-test :p

Haha, ja man må bare finne sine metoder :p Men dette er jo superspennende da :D

Back
Topp