2 små gullegg
Flørter med forumet
Har prøvd 1 enkel runde med pergo og to dobble, nettopp prøvd en runde med dobbel letrozol og på dag 33 fikk jeg endelig positiv el test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler dere pergotime eller letrozol ved PCOS og manglende eggløsning?
Usikker på hva jeg vil prøve om det blir nødvendig. Håper bare vi slipper å vente 12 måneder om eggløsning aldri kommer de første pp
Hvis du ser bittelitt tilbake i tråden her (6. mars, innlegg nummer 550 og 552) så har jeg lagt ut masse forskning på Letrozol. Pergo er eneste godkjente medisinen til dette, så de fleste gynekologer foretrekker å starte med denne, men nye studier viser at Letrozol kan se ut til å ha bedre virkning enn pergo hos veldig mange kvinner, og særlig de med PCOS.
Jeg er i gang med Letrozol nå og håååper det er vidundermedisinen som skal gi oss det vi ønsker oss aller mest!
Da ble det min tur til å si at Letrozol fungerer veldig bra! Det ble klaff på første forsøk med Letrozol, og pp17 ble siste pp
Gratulerer så mye Hvordan virker letrozol iforhold til pergo, og har du prøvd andre ting enn letrozol ? Så gøy at det endelig klaffa for dere ! Håper pergo gjør susen her
Tusen takk Har ikke prøvd noe annet enn letrozol, så jeg kan dessverre ikke noe særlig om pergo eller andre medisiner. Jeg tok i hvert fall letrozol fra syklusdag 3-7, og kjente ingen bivirkninger. Jeg både testet etter eggløsning og tempet, så jeg trodde jeg hadde eggløsning, men legen ville prøve letrozol likevel, og det viste seg å være en god ide
Skal du ta blodprøve? Jeg fikk ihvertfall beskjed om at hvis enkel kur ikke gjorde så jeg fikk EL, så skulle jeg prøve dobbel. Også sist vi prøvde pergo var det ca i 6 mnd før vi kom tilbake til kontroll, men det er en del år siden så vet ikke hvordan det blir hvis jeg ikke blir gravid nåJeg skal starte med pergo nå når tanta dukker opp igjen, og jeg lurer bare på om noen vet hvor lenge man kan gå på pergo før andre ting blir prøvd ? Og hvor lenge man går på enkel kur før det blir dobbel og evt trippel ? Kan såklart bare ringe gyn å få svar på det, men tenkte å høre med dere andre først som allerede har prøvd
Skal du ta blodprøve? Jeg fikk ihvertfall beskjed om at hvis enkel kur ikke gjorde så jeg fikk EL, så skulle jeg prøve dobbel. Også sist vi prøvde pergo var det ca i 6 mnd før vi kom tilbake til kontroll, men det er en del år siden så vet ikke hvordan det blir hvis jeg ikke blir gravid nå