Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Det er ikke et alternativ å søke til et annet sykehuset? Vi er søkt til Tromsø, der er det ikke så lang ventetid.

Ja det er vel kanskje en mulighet. Tenkte aldri på å spør om det. Bor på Sørlandet så ble egentlig bare søkt til det som var nærmest.

Woah, 8 mnds ventetid hørtes helt hinsides ut! Er det samme ventetid som det står på nettsidene Lilla linket til eller? Jeg tenker bare i forhold til om de tidene på nett er reelle? Greit å ha i bakhodet hvis det skulle ende opp med prøverør her også ;)

Håper dere slipper å prøve dere på prøverør i det hele tatt, og at Letrozol gir spire, Tussi_lussi! :)

Woah, 8 mnds ventetid hørtes helt hinsides ut! Er det samme ventetid som det står på nettsidene Lilla linket til eller? Jeg tenker bare i forhold til om de tidene på nett er reelle? Greit å ha i bakhodet hvis det skulle ende opp med prøverør her også ;)

Håper dere slipper å prøve dere på prøverør i det hele tatt, og at Letrozol gir spire, Tussi_lussi! :)
Takk for gode ord :). Håper og at letrozol kan hjelpe oss. Får skikkelig klump i magen bare å tenke på 8mnd ventetid. Har blitt henvist til Haugesund står at de har 22ukers ventetid på utredning. Når behandlingen begynner står det ikke noe om. Regner ikke med jeg skal til noe mer utredning først. Står også at de bare har hatt 5 behandlinger der i 2013. Kan vel ikke være rett..

Hei :) Jeg spør her da kanskje noen har svar/erfaringer! Har hatt en kur med letrozol nå. Var på ul både dag 11 og dag 14 for å sjekke utviklingen. Ikke noe særlig og se, gyn så en folikkel på 10 mm første gang og flere folikkler på 10 mm idag. Ved forrige kur fikk jeg el på dag 15. Ser ikke ut som det skjer denne gang. Betyr det at jeg ikke har effekt av letrozol denne gang? Trodde syklus skulle bli stabil ved bruk av hormoner..noen andre som har brukt letrozol/femar og fortsatt har hatt uregelmessige sykluser?

Jeg begynner med femar neste syklus, så jeg vet ikke, men dytter for deg

Hei :) Jeg spør her da kanskje noen har svar/erfaringer! Har hatt en kur med letrozol nå. Var på ul både dag 11 og dag 14 for å sjekke utviklingen. Ikke noe særlig og se, gyn så en folikkel på 10 mm første gang og flere folikkler på 10 mm idag. Ved forrige kur fikk jeg el på dag 15. Ser ikke ut som det skjer denne gang. Betyr det at jeg ikke har effekt av letrozol denne gang? Trodde syklus skulle bli stabil ved bruk av hormoner..noen andre som har brukt letrozol/femar og fortsatt har hatt uregelmessige sykluser?
Du kan jo høre med gyn om evt du burde tatt dobbel dose. Har ikke noe erfaring med letrozol,men skal begynne på det neste pp.

Her kom TR i går, så på fredag går pergostartskuddet. Enkel kur. Jeg er veldig spent på hvordan kroppen kommer til å respondere. Jeg skal på UL rundt dag 13 samt ta blodprøve rundt dag 21-23. Tør ikke ha noe særlig forhåpninger egentlig. Er så vanvittig sliten og lei av å bli skuffet. Litt kjip periode i prøvingen nå, så håper pergo kan gi meg håpet tilbake!

Du kan jo høre med gyn om evt du burde tatt dobbel dose. Har ikke noe erfaring med letrozol,men skal begynne på det neste pp.
Ja! Tror jeg må spørre litt mer på fredag når jeg skal dit igjen :) går derfra å har masse spørsmål å tanker når jeg kommer hjem..typisk :p håper egentlig på ivf i januar! Hvertfall hvis ikke letrozol har virket denne gang!

Her kom TR i går, så på fredag går pergostartskuddet. Enkel kur. Jeg er veldig spent på hvordan kroppen kommer til å respondere. Jeg skal på UL rundt dag 13 samt ta blodprøve rundt dag 21-23. Tør ikke ha noe særlig forhåpninger egentlig. Er så vanvittig sliten og lei av å bli skuffet. Litt kjip periode i prøvingen nå, så håper pergo kan gi meg håpet tilbake!
Du får ha masse lykke til :) håper d er litt hormoner som skal til for at du skal bli gravid ;)

TR kom igår, så pp2 er i gang. Om 4 dager tar jeg dobbel dose med pergo :)

Hei,
Slenger meg på her jeg også:)
Fikk påvist PCOS i 2010, aktive prøvere siden januar 2013. Gjort unna en enkel pergokur og skal starte på dobbel på fredag etter pausemnd. Noen andre med PCOS og pergoerfaringer her inne? :)

Hei,
Slenger meg på her jeg også:)
Fikk påvist PCOS i 2010, aktive prøvere siden januar 2013. Gjort unna en enkel pergokur og skal starte på dobbel på fredag etter pausemnd. Noen andre med PCOS og pergoerfaringer her inne? :)

Her fikk jeg påvist PCOS for noen måneder siden. Hatt en enkel og to doble kurer pergo. Håper det har gitt resultater denne gangen :)

Hei e ny her på prøving :)

November 2012 slutta æ på pilla i håp om å bli gravid igjen.
Har ei dater på snart 9år.
Men sånn gikk det desverre ikke, har ingen mens og di mistenk PCOS.
Så blei æ gravid da, testa positiv 11 okt, va te ultra 13 november han meinte da æ bare va 5 uka, noe som ikke stemmer ifølge mine beregninga :-/
Så idag 02.12 va æ inne pånytt og det va bare litt væske igjen der ``oppe``.
Heldigvis vill æ si(hadde forberedt mæ så godt på at æ allerede hadde mista så blei ikke lei mæ på en måte), ville bare bli færdi me det å begyne pånytt om dere skjønner meg.
Har blød litt sia 4 november. har altid had rare blødninga, etter sex, sånn plutselig osv.
Men aldri i trusa etc kun på papiret O-o
RART.
Så gynekologen min sa at 7 januar ska æ inn pånytt og da håpe æ jo at alt av væske etc e kommet ut så æ slipp tab, om ikke blir det tab.
Så får æ endelig hjelp :)
Etter 2 år prøving ska æ begyn på pergotime.
Noen som har erfaring me dette ??
Go?
Dårlig?
Ka bør æ ta i tilegg?
Folat veit æ og så tar æ multivitamina og tran.
Babyklister??

http://www.helsehelse.dk/produkter/...us-femina--populaert-kaldet-babyklister50-ml/

Som dette??
Æ e lei allerede æ, hate og gå te gynekologa i utgangspunkte og nu bare på 1 måne har æ vært 2 ganga og må enda engang i januar, uff æ hate det virkelig :-(
(har me fortida mi og gjør ting æ har opplevd at æ ikke lika det)

Takk for svar jenter <3
(beklager skrive feil etc, men har litt dysleksi)

Mvh Dritt lei jente på 29år :)

Back
Topp