Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan titte litt her da kanskje http://www.frittsykehusvalg.no/start/Ja det er vel kanskje en mulighet. Tenkte aldri på å spør om det. Bor på Sørlandet så ble egentlig bare søkt til det som var nærmest.
Hittil har vi bare fått avslag, så står nok ikke i køen. Håper å raskt bli godkjent. Jeg har bare sett at det er 12 ukers ventetid på nettetHvor lang ventetid har dere blitt forespeilet?
Ikke så galt med 12ukers ventetid. Håper dere blir godkjent snartHittil har vi bare fått avslag, så står nok ikke i køen. Håper å raskt bli godkjent. Jeg har bare sett at det er 12 ukers ventetid på nettet
Hihi ja gjett om ^^,Det passer jo fint å kurere el smerter med akkuratt det så Hihi
Takk for gode ord . Håper og at letrozol kan hjelpe oss. Får skikkelig klump i magen bare å tenke på 8mnd ventetid. Har blitt henvist til Haugesund står at de har 22ukers ventetid på utredning. Når behandlingen begynner står det ikke noe om. Regner ikke med jeg skal til noe mer utredning først. Står også at de bare har hatt 5 behandlinger der i 2013. Kan vel ikke være rett..Woah, 8 mnds ventetid hørtes helt hinsides ut! Er det samme ventetid som det står på nettsidene Lilla linket til eller? Jeg tenker bare i forhold til om de tidene på nett er reelle? Greit å ha i bakhodet hvis det skulle ende opp med prøverør her også
Håper dere slipper å prøve dere på prøverør i det hele tatt, og at Letrozol gir spire, Tussi_lussi!
Du kan jo høre med gyn om evt du burde tatt dobbel dose. Har ikke noe erfaring med letrozol,men skal begynne på det neste pp.Hei Jeg spør her da kanskje noen har svar/erfaringer! Har hatt en kur med letrozol nå. Var på ul både dag 11 og dag 14 for å sjekke utviklingen. Ikke noe særlig og se, gyn så en folikkel på 10 mm første gang og flere folikkler på 10 mm idag. Ved forrige kur fikk jeg el på dag 15. Ser ikke ut som det skjer denne gang. Betyr det at jeg ikke har effekt av letrozol denne gang? Trodde syklus skulle bli stabil ved bruk av hormoner..noen andre som har brukt letrozol/femar og fortsatt har hatt uregelmessige sykluser?
Ja! Tror jeg må spørre litt mer på fredag når jeg skal dit igjen går derfra å har masse spørsmål å tanker når jeg kommer hjem..typisk håper egentlig på ivf i januar! Hvertfall hvis ikke letrozol har virket denne gang!Du kan jo høre med gyn om evt du burde tatt dobbel dose. Har ikke noe erfaring med letrozol,men skal begynne på det neste pp.
Du får ha masse lykke til håper d er litt hormoner som skal til for at du skal bli gravidHer kom TR i går, så på fredag går pergostartskuddet. Enkel kur. Jeg er veldig spent på hvordan kroppen kommer til å respondere. Jeg skal på UL rundt dag 13 samt ta blodprøve rundt dag 21-23. Tør ikke ha noe særlig forhåpninger egentlig. Er så vanvittig sliten og lei av å bli skuffet. Litt kjip periode i prøvingen nå, så håper pergo kan gi meg håpet tilbake!
Takk for det, og i like måteDu får ha masse lykke til håper d er litt hormoner som skal til for at du skal bli gravid
Hei,
Slenger meg på her jeg også
Fikk påvist PCOS i 2010, aktive prøvere siden januar 2013. Gjort unna en enkel pergokur og skal starte på dobbel på fredag etter pausemnd. Noen andre med PCOS og pergoerfaringer her inne?