Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Jeg fikk veskjed av gyn om å begynne to dager etter siste pille

Er det noen som har erfaring med pergotime og 3 tabletter daglig fra 3. mensdag? Kjenner jeg gruer meg litt til og ta mer enn 2.

El smerte fikk jeg på el dagen, men at noe skjedde nedi eggstokkene kjente jeg før, ja

El smerte fikk jeg på el dagen, men at noe skjedde nedi eggstokkene kjente jeg før, ja

Takk for svar. Jeg har ikke fått el slim så regner ikke med eggløsnings skjer helt enda. Pleier å ha sånne her smerter egentlig etter el slim, og i 2-3 dager før el. Begynner å teste etter el nå uansett siden jeg har så mange el tester :) det er sikkert greit i forhold til neste syklus med pergo også, sånn at jeg kjenner igjen på en måte :)

Pergo kan gi "falsk positiv" el test, så det kan gi deg forvirrende sterke streker

Jeg ble trykk/støt-ømfintelig, så el-smerter gjorde mannebesøk egentlig lite behagelig....

Da skal jeg og starte opp med letrozol neste pp. Prøvd pergo tidligere, men ble ingen spire med det. Har og blitt henvist til IVF.. 8mnd ventetid.. Vente,vente og enda mer venting.. Sukk :(

8 mnd, det var lenge.

Vi får jo null ventetid om det blir prøverør på oss, men det er fordi vi må gå privat. 8 mnd er lenge!

Syns og det var fryktelig lang ventetid. 8mnd er jo i juli 2015 og pga ferietider skjer det sikkert ikke noe før i august. Kan gå privat, men det koster veldig mye. Fordelen er jo at vi får time med en gang da. Må nok ta noen runder i tenkeboksen..

Back
Topp