Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neste syklus blir jeg en av dere igjen. Denne syklusen er uten hormoner, dag 17 og ingen tegn til El. Neste syklus blir det femar.
Ja, og prøve av mannen først da, men resepten fikk jeg. Vi får se
Ja, det synes jeg ogsåFlott at du får prøve femar!
Ja, det synes jeg også
Jepp, tre på rappen.Hvor mange pergorunder har du hatt? 3?
Den virker også syklusen ette den er tatt, har jeg lest. Men ikke på meg. Den virket de tre syklusene jeg tok den. Dette er første uten, og jeg er på dag 17 og det er ikke noe som tyder på el på flere dager. Med pergo fikk jeg dag 15 hvert gangI følge min gynekolog virker pergo syklusen etter at den er tatt , egget bruker 6 uker på å modnes
Så spennende at du skal prøve Femar! Forhåpentligvis får jeg prøve det omtrent samtidig som degNeste syklus blir jeg en av dere igjen. Denne syklusen er uten hormoner, dag 17 og ingen tegn til El. Neste syklus blir det femar.
Ja, og prøve av mannen først da, men resepten fikk jeg. Vi får se
Så spennende at du skal prøve Femar! Forhåpentligvis får jeg prøve det omtrent samtidig som deg
Jeg aner heller ikke når det blir for min del, men forhåpentligvis en eller annen gang i desember, ja Vi får se.Jeg aner ikke når det blir da, for det avhenger jo av at jeg får el, og deretter mens, så ettesom jeg har ikm 15 dager etter el, og altså ingen tegn til el enda, så snakker vi "en eller annen gang i desember". Og det bør ideelt sett ikke bli sånn langt uti desember, for da havner dag 13 fort oppi juleferien, de jobber 22.12 og 29 og 30, ellers er det stengt om jeg husker rett av hva han sa. (stengt 23 altså? Det er jo vanlig arbeidsadag. Mulig jeg ikke husker rett)
så spennendes jeg starter også med Letrozol på fredag er det din første kur?Da kom TR! så på fredag begynner jeg på Letrozol! spennende
Jepp! sin også? Spennende! Jeg lurer bare litt nå om jeg skal vente til lørdag.. Legen sa jeg skulle begynne på dag tre, og da var dag en første dagen jeg blødde ordentlig, men i dag har det ikke vært så my så kanskje jeg bør telle dag en i morgen så gøy at vi er flere! eller, gøy og gøy, men kjekt å ha noen som gjør det samme som man veksle litt erfaringer med skal du ta det for å stabilisere syklus?så spennendes jeg starter også med Letrozol på fredag er det din første kur?
Jeg har tatt en kur tidligere, og då ble jeg gravid mistet i uke 6, men det gav hvertfall eggløsning! Det er mitt problem..sliter med lange og uregelmessige sykluser, noe som tyder på manglende eggløsning. Plages du med det samme? Jeg starter på dag 4. Kan ikke telle dag en før mens er skikkelig i gang. Jeg begynnte og spotte søndag kveld, mens startet skikkelig tirsdag ettermiddag! Er jo spennendes når vi er flere i samme situasjonJepp! sin også? Spennende! Jeg lurer bare litt nå om jeg skal vente til lørdag.. Legen sa jeg skulle begynne på dag tre, og da var dag en første dagen jeg blødde ordentlig, men i dag har det ikke vært så my så kanskje jeg bør telle dag en i morgen så gøy at vi er flere! eller, gøy og gøy, men kjekt å ha noen som gjør det samme som man veksle litt erfaringer med skal du ta det for å stabilisere syklus?
Nå kan jeg henge meg på her skal ta pergo fra lørdag to piller hver dag. Skal prøve det i 3 Mnd