Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Jada, har fått med meg at det er flere ulikheter:)

Jeg har gått på en pergokur og hatt en pausemåned nå. Gynekologen sa at jeg godt kunne ta Letrozol heller, siden hun ikke vil at jeg skal få tvillinger. Må innom for en sjekk på sykehuset før jeg får lov å begynne, så er i ventemodus nå. Skal ringe sykehuset denne uka og høre at de i hvertfall har fått henvisninga.

Ja, sikkert noe psykologisk og altså, mente det ikke sånn. :)

Så spennende! Jeg krysser fingrene for at du får spiren raskt nå, om det blir på den ene eller andre måten. <3

Ingen positiv eggløsningstest enda..=/ Tok siste pergotablett 7.november..
Hvor lenge bør jeg teste egentlig?
Mensen er ikke tilstede så har bare begynt å ta kuren en tilfeldig dag.

Da er det jo bare 5 dager siden siste pille? Hos noen tar det vel opp mot 2 uker før de får EL etterpå, selv om det normale er rundt 1 uke etter. Og jeg aner ikke hvordan sjansen er for deg når du ikke hadde mensen først. Krysser fingrene for at du snart får EL! :)

Jeg fikk el etter 10 dager første runde med pergo (enkel) og etter 8 dager andre runde (dobbel).

CD 62 her, og det ser ut som at TR er i gang. Endelig! Nå håper jeg gyn går med på å gi meg pergo selv om vi ikke har fått mannens prøvesvar. Venter på svar. Superspent!

Jeg er superspent på dine vegne imorgen, krysser fingrene!!!
Tusen takk for det! <3 Jeg håper veldig at jeg får et positivt svar i morgen!

Jeg hadde planer om å ta første test lørdag 8 DPO. I morges går jeg på do, tisser i en kopp, dypper test - og så innser jeg at det er jo bare torsdag!! :p Altså, ingen testetrang som påvirket her, gjorde det bare helt automatisk! Haha!
Og "noe" er det jo på testen da, men det har jeg hatt før, så ingen økte forhåpninger enda! Men ryker nok en imorgen også, når jeg først er i gang! ;)

Jeg hadde planer om å ta første test lørdag 8 DPO. I morges går jeg på do, tisser i en kopp, dypper test - og så innser jeg at det er jo bare torsdag!! :p Altså, ingen testetrang som påvirket her, gjorde det bare helt automatisk! Haha!
Og "noe" er det jo på testen da, men det har jeg hatt før, så ingen økte forhåpninger enda! Men ryker nok en imorgen også, når jeg først er i gang! ;)
Haha på autopilot ja :P
Håper det noe er virkelig "noe" da :)

Haha på autopilot ja :P
Håper det noe er virkelig "noe" da :)

Første gangen jeg har gjort det ihvetfall :p Var ekstremt trøtt, så skylder på det! ;) Joda, håper virkelig det er noe, men det skal mye mer enn den testen til for å gi meg forhåpninger etter så lang tid.

Lykke til med pergo-knasking! :D Skal du teste etter el/ta blodprøver?

Første gangen jeg har gjort det ihvetfall :p Var ekstremt trøtt, så skylder på det! ;) Joda, håper virkelig det er noe, men det skal mye mer enn den testen til for å gi meg forhåpninger etter så lang tid.

Lykke til med pergo-knasking! :D Skal du teste etter el/ta blodprøver?

Takk takk :)
Skal på UL cd 12 for å se hvordan det ligger an, gjorde det sist runde også :)

Hørt noe?? :)

Edit: leste dagboken din nå, så kjedelig :(
Ja, jeg har så hektiske dager nå, så jeg sliter litt med å rekke over alle trådene for tiden. :P Men ja, det var negativt svar der i går'n gitt.. :( Forhåpentligvis tar ikke denne spottingen seg opp til skikkelig blødning (evt ikke før tidligst søndag). I så fall rekker jeg det. Men alt avhenger jo av at mannens prøver er fine da. Jeg frykter at de ikke er det siden han er en del år eldre enn meg. Ah, kan ikke bare de prøvesvarene komme!!?

Kan en av bivirkningene etter pergotime være tissetrengt/hyppig vannavlating?
Føler jeg må oftere på tisse nå og det kommer mye hver gang jeg er på do å. Ikke noe smerter eller lignende, bare sånn at jeg nesten ikke rekker fram til doen når jeg kjenner at jeg må tisse O.o

Back
Topp