Eimsa
Prøver på nr 3 <3
Det er det ingen tvil om at jeg skalSå godt å se at det kan klaffe kjapt med femar etter å ha prøvd lenge! Nyt det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det ingen tvil om at jeg skalSå godt å se at det kan klaffe kjapt med femar etter å ha prøvd lenge! Nyt det
Så godt å se at det kan klaffe kjapt med femar etter å ha prøvd lenge! Nyt det
Ja er noe herk men verdt det
Er det flere som har fått temperatur svingninger mens de brukte pergo? Jeg blir plutselig kjempe varm, nesten som om jeg var i overgangsalderen, men det er 20år for tidlig
Er det flere som har fått temperatur svingninger mens de brukte pergo? Jeg blir plutselig kjempe varm, nesten som om jeg var i overgangsalderen, men det er 20år for tidlig
Da ser det ut som vi endeli klarte å bli gravid etter 13 lange pp første pp med femar å da satt den
Hmmm, interessant. Jeg hadde ingen EL eller TR på 3-4 måneder før pergo, men jeg fikk jo EL og TR i første syklus med pergo...Begynte med dobbel kur på mens dag 4 her og kjente murring noen timer etterpå dette holdt på helt til TR komm på dag 28 er nå ferdig med den uka og har hatt pause måned nå kjenner nå at EL er under veis om noen.dager , husk at at egg bruker 6 uker på modningen Før de slippes ergo pergo virker måneden etter at de er tatt dette i følge min gynekolog som er spesialist innen barnløshet
Gratulerer så mye nå må spiren sitte i 9 mnd! Det er virkelig din tur nå masse lykke til!! Jeg har også troa på Femar! Ble gravid på første kur mistet desverre..men det var ikke pga femaren!Kan oppdatere her og. Gravid i pp 2 med Letrozol, men det er også pp 3 etter endo-operasjon. Så litt vanskelig å si hva som gjør hva. Jeg er bare 3+4 foreløpig, så ganske usikkert enda, men i forhold til Lettozol så er det muligens tommel opp.
Gratulerer så mye nå må spiren sitte i 9 mnd! Det er virkelig din tur nå masse lykke til!! Jeg har også troa på Femar! Ble gravid på første kur mistet desverre..men det var ikke pga femaren!
Gratulerer så mye! Som jeg gleder med til å begynne med letrozol neste måned så glad på din vegneKan oppdatere her og. Gravid i pp 2 med Letrozol, men det er også pp 3 etter endo-operasjon. Så litt vanskelig å si hva som gjør hva. Jeg er bare 3+4 foreløpig, så ganske usikkert enda, men i forhold til Lettozol så er det muligens tommel opp.
Gratulerer så mye! Som jeg gleder med til å begynne med letrozol neste måned så glad på din vegne
Det skal nok gå bra denne gangen skal du seHuff, det er så leit at så mange mister. Jeg håper ikke at jeg mister, men om jeg mister er det nok pga endometriosen, ikke medisinene. Tusen takk, jeg håper det går bra denne gangen her. ♥
Det skal nok gå bra denne gangen skal du se