Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye
Takk for en så oppløftende historie! Lykke til med innspurten av svangerskapetKan dele min erfaring med Femar..
1.runde ble bare en test om jeg fikk el, da jeg dessverre måtte reise bort under el..funket fint på el
2.runde ble jeg gravid for første gang i mitt liv Mistet dessverre når jeg var litt over 5 uker men er ikke femar sin feil..
3.runde ble jeg ikke gravid, men hadde el
4.runde ble gravid med en spire som i dag er 32+2
For meg har Femar vært ett vidundermiddel, er sikker på at det var det som skulle til siden vi hadde prøvd i over ett år uten noe resultat før vi begynte med femar..
Å vi er minst tre i min termingruppe som er gravid på femar/letrozol
Masse lykke til alle sammen, håper det snart er deres tur️
Gratulerer så masse! Gleder meg til jeg, etterhvert, skal begynne på LetrozolKan oppdatere her og. Gravid i pp 2 med Letrozol, men det er også pp 3 etter endo-operasjon. Så litt vanskelig å si hva som gjør hva. Jeg er bare 3+4 foreløpig, så ganske usikkert enda, men i forhold til Lettozol så er det muligens tommel opp.
Kan oppdatere her og. Gravid i pp 2 med Letrozol, men det er også pp 3 etter endo-operasjon. Så litt vanskelig å si hva som gjør hva. Jeg er bare 3+4 foreløpig, så ganske usikkert enda, men i forhold til Lettozol så er det muligens tommel opp.
Gratulerer så masse! Gleder meg til jeg, etterhvert, skal begynne på Letrozol
Jeg blir så glad av å lese dette!
Jeg skulle bare ønske dere skulle ut sammen med meg alle sammen nå.
Vi får krysse fingrene for at vi andre snart følger etter
Ja, det skal dere hvert fall! Jeg bare skulle helst hatt hele denne gode FS-gjengen "min" på samme terminforum som meg. Jeg er litt egoist nemlig.
Jeg er helt enig!! Skulle gjerne vært pp terminforum med deg jeg! men klaff for meg nå gir termin de første dagene i august, så nå håper jeg på det
Men kommer nok til å snike litt på juli uansett og se hvordan det går med deg
Kan oppdatere her og. Gravid i pp 2 med Letrozol, men det er også pp 3 etter endo-operasjon. Så litt vanskelig å si hva som gjør hva. Jeg er bare 3+4 foreløpig, så ganske usikkert enda, men i forhold til Lettozol så er det muligens tommel opp.
Hvor tidlig kan man få eggløsning etter en pergo kur?
Tok siste tablett av en pergo kur fredagen og idag er eggløsningstesten min ganske sterk. Har digitaltest og som jeg tenkte å ta i kveld for å se hva den sa.
Ja, jeg har troa på det stoffet der Kanskje det er noe psykologisk med det at man med en gang har seks kurer i hus også? Med Pergo kjøper man (jeg ihvertfall) bare en kur om gangen.Jeg vet jo ikke helt om det var Letrozol eller operasjon, eller kombinasjonen, som var greia for meg, men jeg tror Letrozol er veldig bra for mange. Håper du får spire snart du og! <3
Ja, jeg har troa på det stoffet der Kanskje det er noe psykologisk med det at man med en gang har seks kurer i hus også? Med Pergo kjøper man (jeg ihvertfall) bare en kur om gangen.
Tusen takk, det håper jeg også!
Jeg fikk EL på cd 12-13 forrige kur.Hvor tidlig kan man få eggløsning etter en pergo kur?
Tok siste tablett av en pergo kur fredagen og idag er eggløsningstesten min ganske sterk. Har digitaltest og som jeg tenkte å ta i kveld for å se hva den sa.
Jada, har fått med meg at det er flere ulikheterDet er mer enn psykologiske forskjeller på Letrozol og Pergo, så det er jo derfor mange gynekologer, særlig i USA, håper at det snart vil komme nok gode studier til at man kan anbefale Letrozol fremfor Pergo. Skal du begynne med Letrozol nå (må innrømme at jeg går litt i surr med hvem som går på hva i tråden her)?