Eller kan det være at jeg hadde drukket for mye? Jeg har ikke hatt noen el-tegn som jeg pleier å ha.
Kan jo hende at den kommer litt senere? Leste en eller annen plass at den fort kan endre seg med en god del dager faktisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller kan det være at jeg hadde drukket for mye? Jeg har ikke hatt noen el-tegn som jeg pleier å ha.
Jeg pleier egentlig ikke å ha el før CD30, men lurer på hvorfor el-testen først var ganske sterk før den plutselig ble helt svak.Kan jo hende at den kommer litt senere? Leste en eller annen plass at den fort kan endre seg med en god del dager faktisk
Jeg håper ikke det, men har forstått nå at det kan ha den innvirkningen...Kan jo hende at den kommer litt senere? Leste en eller annen plass at den fort kan endre seg med en god del dager faktisk
Jeg håper ikke det, men har forstått nå at det kan ha den innvirkningen...
40-50 dagerHvor lange sykluser har du om el som regel skjer cd30?
40-50 dager
Det er jo første gang med Letrozol, så har et lite håp om at det gjør susen! Tok en ny test nå som var ganske sterk igjen. Hva tror du?Åja såppas! Da skjønner jeg! Kanskje bare el-testen var feil, da? Eller så var det noe magi som dreiv på haha! Kan jo hende kroppen din tilfeldigvis fikk el tidlig, selv om det virker veldig rart. Kan du ikke få blodprøver for æ se hvordan tallene er?
Tester etter el? Hadde ikke giddet før tidligst 8-9 dpo. Også hadde jeg kjøpt tidligtester på for eksempel billige-tester.no, ikke apotek.Har fått beskjed av gyno'n om å ta gtester for å følge med. Men syns det er litt surt å bruke for mye penger på det. Når tok dere første test? Altså hvor mange dpo?
Det er jo første gang med Letrozol, så har et lite håp om at det gjør susen! Tok en ny test nå som var ganske sterk igjen. Hva tror du?
Men jeg har ikke noe el-slim som jeg pleier, så skjønner ikke så mye..Åj den var jo ganske sterk! Ser ut som det er rett nå??
Så oppdateringen din også! Virker som det skjer noe nå! Virker veldig positivt
Jeg har aldri kjøpt el-tester. Det stresser meg for mye haha. Jeg tar det som det kommer. Fikk akkurat mensen også, så får prøve igjen neste mnd! Da er det akkurat ett år siden jeg ble gravid sist!
Samme her Kanskje vi ender opp med EL på samme dag I forrige syklus, første runde med Letrozol, fikk jeg positiv EL test på CD17. Jeg tror kanskje EL var på CD19, da syklusen ble på 32 dager. Har lest at syklusen kan forskyve seg om man har normal syklus fra før, men vet ikke om det stemmer. Mine sykluser har vært på 90 dager +-, så vi har ikke samme utgangspunkt sånn sett Jeg kommer nok til å begynne og teste på CD10 eller 11. Jeg har maaange testerHar tatt den siste dosen Letrozol denne syklusen i dag. Når bør jeg begynne å teste etter el? Vanligvis har jeg el CD 17-18.
Har tatt den siste dosen Letrozol denne syklusen i dag. Når bør jeg begynne å teste etter el? Vanligvis har jeg el CD 17-18.
Jeg har også drøssevis med strimmeltester, men tenkte å da CB m dobbel hormonindikator denne runden. Er kjipt å svi av alle uten å få fast smilefjes. Tenker kanskje å begynne CD 10 er innafor, el kan vel ikke komme før det?Samme her Kanskje vi ender opp med EL på samme dag I forrige syklus, første runde med Letrozol, fikk jeg positiv EL test på CD17. Jeg tror kanskje EL var på CD19, da syklusen ble på 32 dager. Har lest at syklusen kan forskyve seg om man har normal syklus fra før, men vet ikke om det stemmer. Mine sykluser har vært på 90 dager +-, så vi har ikke samme utgangspunkt sånn sett Jeg kommer nok til å begynne og teste på CD10 eller 11. Jeg har maaange tester
Det er første runde, ja Har ikke fått beskjed om det fra gyn, men vurderer å ringe henne for å høre. Var du det? Når i syklusen var du der?Hadde EL rundt 22-28 før Femar. Fikk EL CD16 Er det første runde? Skal du til gynekologen for å se effekten?
Jeg har også drøssevis med strimmeltester, men tenkte å da CB m dobbel hormonindikator denne runden. Er kjipt å svi av alle uten å få fast smilefjes. Tenker kanskje å begynne CD 10 er innafor, el kan vel ikke komme før det?
Det er første runde, ja Har ikke fått beskjed om det fra gyn, men vurderer å ringe henne for å høre. Var du det? Når i syklusen var du der?
Tester etter el? Hadde ikke giddet før tidligst 8-9 dpo. Også hadde jeg kjøpt tidligtester på for eksempel billige-tester.no, ikke apotek.
Fornuften i meg hadde drøyd det noen dager, testetøsa ville testet nå.Tusen takk for svar❤ Har fått påvist EL men vet kun at den er innenfor en 5 dagers periode så aner egentlig ikke helt når den var, jeg trur jeg er en plass mellom 7- 11 dpo. Så er litt usikker på om det er noe vits i å begynne å teste ennå.
Fornuften i meg hadde drøyd det noen dager, testetøsa ville testet nå.