Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Ja :) Veldig glad for at syklusen ble så kort! :smug:Men jeg tenker det verste også.. hvorfor bli gravid på runde to med Letrozol, når det ikke gikk den første runden :dead:

Skjønner godt hva du mener, men det kommer til å gå fint til slutt, da sitter spiren der. Men vet det er vanskelig å holde motet og humøret oppe når det er nedturer og motgang❤ krysser fingrene for deg at spiren sitter denne runden ❤

Skjønner godt hva du mener, men det kommer til å gå fint til slutt, da sitter spiren der. Men vet det er vanskelig å holde motet og humøret oppe når det er nedturer og motgang❤ krysser fingrene for deg at spiren sitter denne runden ❤
Tusen takk :Heartpink

CD 8 og dag 4 med Letrozol. Ville dere begynt å legge inn aksjer allerede? Jeg er redd for at EL kan komme så tidlig at resten av kroppen ikke er klar enda, eller følger dette med?

Vedlegg

• 0A858BB9-436B-4791-9DB5-A94475E5A103.jpeg
    0A858BB9-436B-4791-9DB5-A94475E5A103.jpeg
    11,9 KB · Visninger: 54
CD 8 og dag 4 med Letrozol. Ville dere begynt å legge inn aksjer allerede? Jeg er redd for at EL kan komme så tidlig at resten av kroppen ikke er klar enda, eller følger dette med?

Gynon min sa at eggløsning kunne komme senere når man gikk på letrozol, er seg på cd23 og ikke fått påvist eggløsning ennå. Tok ny blodprøve i dag, så må smøre meg med tålmodighet her men jeg tenket sånn, det er aldri dumt å legge inn aksjer

Gynon min sa at eggløsning kunne komme senere når man gikk på letrozol, er seg på cd23 og ikke fått påvist eggløsning ennå. Tok ny blodprøve i dag, så må smøre meg med tålmodighet her men jeg tenket sånn, det er aldri dumt å legge inn aksjer
Det visste jeg ikke! Jeg fikk det fordi jeg har for lange sykluser og håper at det gjør at jeg får kortere.

Hvor lange sykluser hadde du før?

Det visste jeg ikke! Jeg fikk det fordi jeg har for lange sykluser og håper at det gjør at jeg får kortere.
Vi som får "tidlig" el, sånn ca på cd 9-17, får kanskje litt senere el.
Mens de som får el sent, kan nok oppleve at den kommer tidligere sånn jeg har skjønt det.

Mine sykluser var på 90 dager +-. Har hatt én runde med Letrozol. Positiv EL-test på syklusdag 17 :) Skal begynne med Letrozolrunde nr to på fredag. Håper at den syklusen blir like kort/normal :woot: Håper at du også får kortere syklus!

Du får økt LH når du går på pillene. Slik jeg har forstått det fungerer pillene sånn at østrogenproduksjonen går ned, og kroppen svarer da med å øke LH og FSH. Derfor får du økt LH i dagene der du tar pillene. Eggløsning kommer ofte 5-10 dager etter du har tatt siste pille :)

Så herlig du har fått god effektiv av Letrozol:cat:
Antageligvis for sent svar her, men likevel: ville hatt sex dagen med positiv test og påfølgende (negativ test) dag.

Masse lykke til! Hold oss oppdatert da :)
Takk! La inn gode aksjer, så nå er det bare å vente. Føles ut som en evighet siden allerede, og i dag er det bare 5/6 dager siden EL. Denne ventetiden altså..

Ingenting er som gode nyheter når gynon ringer å forteller at progesteron blodprøva tyder på at jeg har hatt EL:woot: det er langt inn masse aksjer den siste tiden, så nå er det bare å håpe på det beste.

Back
Topp