Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Jeg er selv på 2 pp med letrozol nå, det eneste jeg erfarte var ingen bivirkninger eller eggløsning på enkel dose, men tok dobbeldose på pp 2 nå, og hatt en del bivirkninger. Og mer effekt, med en follikel på 23 mm i går på cd 18. Men dette med bivirkninger er jo veldig individuelt fra person til person. Skal du ta enkel eller dobbel dose siden det er for å booste? Håper du får fin effekt av letrozol.

Når det gjelder vannscaning så har jeg ingen erfaring:(

Takk for svar!
Skal ta 1 tbl på 2,5 mg fra cd 3-7. Så fpr vi se hva det vil utgi seg på.
Begynt med litt frisk blod i ettermiddag, skal jeg telle idag som cd 1 da? Har vanligvis gjort det!
Eller skal jeg vente til det tar seg mer opp?

Håper dette er gullegget for din del❤
 
Jeg har scannet eggstokkene for å sjekke om egglederne var åpne. Selve skanningen var ikke veldig vondt, kjentes litt som lettere mensensmerter. Men måtte prøve tre ganger siden jeg har to livmorer, så fikk veldig vondt etterpå. Måtte ligge en halvtime-time på pauserommet og vred meg i smerte. Men tror ikke det gjør like vondt hvis man bare må gjøre det én gang. Har hørt kroppen kan begynne å produsere noen proteiner som er gunstig for livmorer og at det øker sjansen litt for at egget fester seg.

Ufff... hørtes ikke godt ut!!
Håper det ikke er noen sterke smerter :shy:
Takk for svar!:happy:
 
Kan jo vurdere å ta to Paracet før du begynner hvis du er redd for at det skal gjøre vondt. Men smerten er jo ikke noe farlig, og det verste gikk over etter en times tid.

Satser på at jeg overlever :hilarious:
Hvor var du i syklusen når du gjorde det?
 
Takk for svar!
Skal ta 1 tbl på 2,5 mg fra cd 3-7. Så fpr vi se hva det vil utgi seg på.
Begynt med litt frisk blod i ettermiddag, skal jeg telle idag som cd 1 da? Har vanligvis gjort det!
Eller skal jeg vente til det tar seg mer opp?

Håper dette er gullegget for din del❤


Jeg tok utgangspunkt første dag med friskt blod som cd 1, så trur du kan ta dette som første dagen da:happy:
Blir spennede fremover nå å se hvordan effekt du får av den :)

Tusen takk:Heartred tør ikke håpe for mye ennå men:)
 
Wow, 23 mm. Da slipper det nok snart og blir en god eggløsning. Happy humping og krysser fingrene for spire på oss begge ☺️

Ja er veldig spent nå, siden jeg vanligvis går veldig lenge mellom hver eggløsning. Mannen i huset er iallefall veldig fornøyd om dagen hehe^^

Ja, nå må vi håpe spiren sitter for oss begge
 
Begynte med brunt uflod i går som gikk over til frisk blod på papiret fra ettermiddagen av, stoppet litt opp før det kom mer på papiret i går kveld. Idag har det tatt seg opp og kommer i bindet. Er derfor usikker på om jeg skal si cd1 er i dag eller i går? For i bunn og grunn kom det jo friskt blod i går, selvom det staret ordentlig idag ?
Vanligvis legger jeg ikke så mye i dette, men skal jo starte på letrozol på CD3, og greir å vite om det er i morgen eller tirsdag :shy:
 
Begynte med brunt uflod i går som gikk over til frisk blod på papiret fra ettermiddagen av, stoppet litt opp før det kom mer på papiret i går kveld. Idag har det tatt seg opp og kommer i bindet. Er derfor usikker på om jeg skal si cd1 er i dag eller i går? For i bunn og grunn kom det jo friskt blod i går, selvom det staret ordentlig idag ?
Vanligvis legger jeg ikke så mye i dette, men skal jo starte på letrozol på CD3, og greir å vite om det er i morgen eller tirsdag :shy:

Jeg var også litt usikker av samme grunn. Begynte CD2/CD3 :)
 
Jeg var også litt usikker av samme grunn. Begynte CD2/CD3 :)

Ja, at du tok første dag med frisk blod som cd1?
Og at jeg er cd2 idag, og begynner i morgen?:happy:
Aldri måtte tenke på det på den måten før:hilarious:
 
Ja, at du tok første dag med frisk blod som cd1?
Og at jeg er cd2 idag, og begynner i morgen?:happy:
Aldri måtte tenke på det på den måten før:hilarious:

Ja, selv om det var litt friskt blod og brunt om hverandre, så tenkte jeg at det var CD1. Virker som det fungerte på meg. Ikke fått el enda, men hadde en stor follikkel på CD12 og det hadde jeg ikke CD14 sist.
 
Ja, selv om det var litt friskt blod og brunt om hverandre, så tenkte jeg at det var CD1. Virker som det fungerte på meg. Ikke fått el enda, men hadde en stor follikkel på CD12 og det hadde jeg ikke CD14 sist.

Så bra! Da tror jeg at jeg starter i morgen jeg da!:happy:
Takk for svar!
 
Nå ble jeg usikker igjen!
Fant denne;
Screenshot_20191027-173040_Samsung Internet.jpg


Ikke lett det her :hilarious:
 
Vis vedlegget 310910

Har gått på første pp med letrozol, som jeg tok fra CD 4-9. Var på UL på CD 12, og da var den ene follikelen 14 mm. For første gang på over et år har jeg i kveld (på CD 13) fått min ordentlige positive EL-test. Når ville dere hatt sex? Hadde i går, og tenker igjen i morgen.

Så herlig du har fått god effektiv av Letrozol:cat:
Antageligvis for sent svar her, men likevel: ville hatt sex dagen med positiv test og påfølgende (negativ test) dag.

Masse lykke til! Hold oss oppdatert da :)
 
Jeg er nå på CD11. Tok Letrozol dag 3-7. Ingen bivirkninger på meg. Spent på den kommende uken og når EL kommer. Temper og skal begynne med EL-tester til uken.
 
Positiv eggløsningstest CD15. De andre syklusene har eggløsning vært mellom CD22-CD39 - så fornøyd med effekten av enkel dose Femar

Vis vedlegget 311033

Grattis, så moro at du har fått positiv test :D
Dette blir spennende, nå håper jeg det blir en liten spire på deg:happy:

Er selv på cd 21 i dag, men ingen positiv eggløsningstest her. Så håper blodprøven sier noe annet:)

Hold oss oppdatert fremover da. Og masse lykke til nå:Heartbigred
 
Noen som har tatt progesteron blodprøve, og som vet ca hvor lang tid det tok fra de tok prøva til de fikk svar?
 
Grattis, så moro at du har fått positiv test :D
Dette blir spennende, nå håper jeg det blir en liten spire på deg:happy:

Er selv på cd 21 i dag, men ingen positiv eggløsningstest her. Så håper blodprøven sier noe annet:)

Hold oss oppdatert fremover da. Og masse lykke til nå:Heartbigred

Tusen takk - håper jeg også. Måtte det klaffe for deg også. Angående posten din under så tok jeg progesteronprøve forrige syklus. Tok prøven onsdag kl. 13:30 og fikk svar fredag til lunsj (2 døgn etterpå). Hadde progesteron på 12 som er litt lavt, men tyder på at eggløsning har skjedd, så får progesteronstøtte denne måneden.
 
Back
Topp