Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Eg er så usikker på kva eg skal rekne som første dag mens.:bag: Eg sa jo at mensen kom på lørdag. Men det var veldig lite, og det kom ikkje éin dråpe heile søndagen. Hadde sex utan antydning til raudt etterpå. Og så berre bittelitt mandag. Lite i dag også. Eg er så usikker. Vil ikkje gjera det feil med medisinar. Og eg vil ikkje ha ny 60-dagers syklus. :arghh:

Eg er så usikker på kva eg skal rekne som første dag mens.:bag: Eg sa jo at mensen kom på lørdag. Men det var veldig lite, og det kom ikkje éin dråpe heile søndagen. Hadde sex utan antydning til raudt etterpå. Og så berre bittelitt mandag. Lite i dag også. Eg er så usikker. Vil ikkje gjera det feil med medisinar. Og eg vil ikkje ha ny 60-dagers syklus. :arghh:
Har du tatt g-test?

Har du tatt g-test?
Jepp. Alt er negativt. Ikkje antydning til lurestrek, ein gong.

Fekk dessutan svar på blodprøvene frå privatklinikken eg var hos. Progesteronet låg på 32 åtte dagar etter positiv eggløsningstest.
Så det tydde på at eg hadde eggløysing i alle fall.

Jepp. Alt er negativt. Ikkje antydning til lurestrek, ein gong.

Fekk dessutan svar på blodprøvene frå privatklinikken eg var hos. Progesteronet låg på 32 åtte dagar etter positiv eggløsningstest.
Så det tydde på at eg hadde eggløysing i alle fall.
Hvor ligger du i dpo-land? Jeg ville ikke regnet tr før du får skikkelig blod

Hadde litt skikkeleg blod i går då eg tømte koppen. Sjølv om det var lite i den. Fekk i alle fall blodige fingre. :shy: Beklager ekle detaljer. (Vi bør vel tåle såpass? :hilarious:)
:hilarious: Jeg tåler det meste! Da ville jeg talt første dag i går.

Jeg har hatt min første runde med letrozol, og hadde skikkelige EL-smerter. Nå føler jeg på murringer og oppblåsthet i livmoren (vet ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare det), er 9 dpo og har hatt det i et par dager. Negativ RFSU tidlig test i dag... noen som har hatt lignende symptomer - er det pga letrozolen?

Men jeg har ikke noe el-slim som jeg pleier, så skjønner ikke så mye..

Vil tro at ting endrer seg litt. Selv merker jeg mye endringer når jeg går på letrozol som jeg ikke hadde før. Foreksempel ømme pupper før mensen. Det har jeg ikke uten bruk av letrozol. Samme med mensensmerter. Så kan hende at el-slim er noe som rett og slett ikke dukker opp nå som du går på tabletter :)

Hvilken dag fikk du el? Krysser fingrene for deg.

Jeg er litt usikker på når el var tok blodprøve 18.okt som var negativ, tok ny blodprøve 25.okt som viste progedteronnivå 40. Så en eller annen gang mellom da må det ha skjedd ett eller annet. Så er litt usikker på hvor langt i dpo-land jeg er. Tok en sånn tidligtest i dag fra Rfsu, den var negativ:inpain:

Noen bivirkninger av å gå på Letrozol? Fikk det utskrevet idag. Er på CD 53 (06.11.19) og fekk målt en follikkel idag til ca 14mm så endelig mulig eggløsning en av de nærmeste daga.

Noen bivirkninger av å gå på Letrozol? Fikk det utskrevet idag. Er på CD 53 (06.11.19) og fekk målt en follikkel idag til ca 14mm så endelig mulig eggløsning en av de nærmeste daga.

Jeg hadde ingen bivirkninger på enkel kur. Lykke til på denne eggløsning og eventuelt med letrozol fra neste syklus ☺️

Ingen bivirkninger, tror jeg :hungry: Dobbel kur.

Her går dagene sakte. Murringer i mange dager, men tester og temp viser at EL ikke kommer/har vært. CD22 i dag, enkel kur letrozol CD3-8.
:(

Har noen av dere begynt på Letrozol UTEN blødning først? Jeg fikk Provera og er nå på dag 7 etter siste pille og ikke fått blødning. Har kun så vidt kommet bittebittebittelitt brunt ett par dager. Så fikk beskjed fra gynekologen at jeg allikevel skulle starte på Letrozol igår på morgningen.

Back
Topp