Har dere mistet utflod med Letrozol?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere mistet utflod med Letrozol?
NeiHar dere mistet utflod med Letrozol?
Fikk du noe el-slim og har du blitt gravid for det?Jeg merket jeg fikk mye mindre etter at jeg begynte på letrozol
Har du tatt g-test?Eg er så usikker på kva eg skal rekne som første dag mens. Eg sa jo at mensen kom på lørdag. Men det var veldig lite, og det kom ikkje éin dråpe heile søndagen. Hadde sex utan antydning til raudt etterpå. Og så berre bittelitt mandag. Lite i dag også. Eg er så usikker. Vil ikkje gjera det feil med medisinar. Og eg vil ikkje ha ny 60-dagers syklus.
Fikk du noe el-slim og har du blitt gravid for det?
Jepp. Alt er negativt. Ikkje antydning til lurestrek, ein gong.Har du tatt g-test?
Hvilken dag fikk du el? Krysser fingrene for deg.Var litt EL-slim, men var lite det også. Er i dpo land nå så om jeg blir gravid el ikke er en gåte forløbig men krysser jo fingrene og håper på det beste
Hvor ligger du i dpo-land? Jeg ville ikke regnet tr før du får skikkelig blodJepp. Alt er negativt. Ikkje antydning til lurestrek, ein gong.
Fekk dessutan svar på blodprøvene frå privatklinikken eg var hos. Progesteronet låg på 32 åtte dagar etter positiv eggløsningstest.
Så det tydde på at eg hadde eggløysing i alle fall.
Hadde litt skikkeleg blod i går då eg tømte koppen. Sjølv om det var lite i den. Fekk i alle fall blodige fingre. Beklager ekle detaljer. (Vi bør vel tåle såpass? )Hvor ligger du i dpo-land? Jeg ville ikke regnet tr før du får skikkelig blod
Jeg tåler det meste! Da ville jeg talt første dag i går.Hadde litt skikkeleg blod i går då eg tømte koppen. Sjølv om det var lite i den. Fekk i alle fall blodige fingre. Beklager ekle detaljer. (Vi bør vel tåle såpass? )
Men jeg har ikke noe el-slim som jeg pleier, så skjønner ikke så mye..
Hvilken dag fikk du el? Krysser fingrene for deg.
Noen bivirkninger av å gå på Letrozol? Fikk det utskrevet idag. Er på CD 53 (06.11.19) og fekk målt en follikkel idag til ca 14mm så endelig mulig eggløsning en av de nærmeste daga.
Ingen bivirkninger, tror jeg Dobbel kur.Noen bivirkninger av å gå på Letrozol? Fikk det utskrevet idag. Er på CD 53 (06.11.19) og fekk målt en follikkel idag til ca 14mm så endelig mulig eggløsning en av de nærmeste daga.