Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Første runden min med letrozol fekk eg negative el-test heilt fram til cd16, men om kvelden same dag fekk eg plutselig positiv. Det er eit par dagar enno. Og den dobbelhormonen kan reagere ulikt same syklusdag i to ulike syklusar. Kroppen vår er ikkje så maskin at den gjer AKKURAT likt kvar gong. (I alle fall ikkje min).
Det hjalp å sutre over det, fikk blinkende smiley nå :woot::hilarious:
 
Ja, det du sa der kan kanskje stemme :woot: Håper det! Det er første PP nå hvor jeg bruker digital EL test :shy: Tenkte den med dobbel hormonindikator ville være fin, men nå når jeg faktisk har den så tenker jeg at den vanlige ville vært bedre :hilarious:

Prøvde den selv på bryllupsreise i sommer, siden det var de eneste de solgte i Italia. Jeg gikk rett fra tom sirkel til fast smilefjes - så ikke mist motet ☺️

Edit: så at du fikk blinkende smilefjes nå. Lykke til ❤️
 
Er det bare jeg som er utålmodig i denne venterperioden. Er i dag på cd 35, alle tester er negative. Fikk påvist positiv progesteron blodprøve cd 23 så EL var en plass mellom cd18-23. Har jeg testet fortidlig? Og er det andre som har opplevd mensenlignende smerster etter samleie rundt denne tiden av syklusen?
 
Jeg tror endelig at EL kommer. Denne ble tatt nå nettopp. CD 26, første runde enkel letrozol. Så ikke en dag for tidlig...

To spørsmål.
1 det evige spørsmålet: er denne positiv? Jeg vil si nesten.
2 dersom jeg ikke blir gravid denne pp heller. Tror dere det funker bedre med dobbel dose neste gang? Skal så klart rådføre meg med gyno også før jeg tar dobbel kur.
 

Vedlegg

  • 701CD81B-75CD-4823-BB2E-2F10D0CB0829.jpeg
    701CD81B-75CD-4823-BB2E-2F10D0CB0829.jpeg
    24,9 KB · Visninger: 73
Jeg tror endelig at EL kommer. Denne ble tatt nå nettopp. CD 26, første runde enkel letrozol. Så ikke en dag for tidlig...

To spørsmål.
1 det evige spørsmålet: er denne positiv? Jeg vil si nesten.
2 dersom jeg ikke blir gravid denne pp heller. Tror dere det funker bedre med dobbel dose neste gang? Skal så klart rådføre meg med gyno også før jeg tar dobbel kur.
Ikke positiv enda :sorry:

Funker nok bedre med dobbel dose ja, kanskje du får EL tidligere :smug: Spør gyn om du kan ta dobbel dose om det ikke klaffer denne PP’en :)
 
Vonde bryser ved el?
Altså, ikke niplene, men hele brystet er ømt! Kjenner det godt i trapper og når jeg klemmer:wacky:
 
Da kom TR til meg, både litt vemodig siden det ikke ble noen spire denne måneden, men litt lettet over at syklus lengden har gått fra 70 til 34 dager;)

Er det noen her som har testet om man har tette eggledere samtidig som dem har gått på letrozol?
 
Jeg tror endelig at EL kommer. Denne ble tatt nå nettopp. CD 26, første runde enkel letrozol. Så ikke en dag for tidlig...

To spørsmål.
1 det evige spørsmålet: er denne positiv? Jeg vil si nesten.
2 dersom jeg ikke blir gravid denne pp heller. Tror dere det funker bedre med dobbel dose neste gang? Skal så klart rådføre meg med gyno også før jeg tar dobbel kur.
Ikke helt positiv enda, men veldig snart. Kanskje om få timer. Jeg fikk mye svakere strek på dagtid og så sterkere enn kontroll streken på kveldstid sist pp.
 
Jeg tror endelig at EL kommer. Denne ble tatt nå nettopp. CD 26, første runde enkel letrozol. Så ikke en dag for tidlig...

To spørsmål.
1 det evige spørsmålet: er denne positiv? Jeg vil si nesten.
2 dersom jeg ikke blir gravid denne pp heller. Tror dere det funker bedre med dobbel dose neste gang? Skal så klart rådføre meg med gyno også før jeg tar dobbel kur.

Jeg var nettopp med gyn og fikk letrozol tabletter, da fikk jeg beskjed om å ta enkel dose første gang. Om syklusen min fortsatt var lag så skulle jeg bruke dobbel dose frem til våren, før en evt større utredning med blodprøver osv.. Doseringen eg fikk fra gyn var vel å merke 1 tablett dagen fra dag 3 til 7.
 
Har hatt helt ekstremt vonde bryst ei uke nå før EL. Føltes ekstra vonde ut inatt, tror jeg hadde eggløsning idag utifra EL tester:p

Ja, de er ubehagelige :wacky:
 
Ikke helt positiv enda, men veldig snart. Kanskje om få timer. Jeg fikk mye svakere strek på dagtid og så sterkere enn kontroll streken på kveldstid sist pp.

Skal ta en ny test etter lunsj. Spent!
Ble en runde i går for sikkerhetsskyld :)

Har pleid å få sterke tester på dagtid, så håper ikke letrozolen har endret på det.
 
Jeg var nettopp med gyn og fikk letrozol tabletter, da fikk jeg beskjed om å ta enkel dose første gang. Om syklusen min fortsatt var lag så skulle jeg bruke dobbel dose frem til våren, før en evt større utredning med blodprøver osv.. Doseringen eg fikk fra gyn var vel å merke 1 tablett dagen fra dag 3 til 7.

Takk for svar! Ja, det er sånn svar jeg håper han også vil gi. Og at lettozolen faktisk gir tidligere EL da! Mener jeg også tok 1 tablett CD3-7 nå.

Lykke til med din første runde med letrozol!
 
Back
Topp