Starter med letrozol imorgen, tok du alle tre samtidig eller spredd utover dagen?
Tok alle samtidig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Starter med letrozol imorgen, tok du alle tre samtidig eller spredd utover dagen?
Gratulerer Og mine forhåpninger blir ikke noe mindre av sånne fine historierFøste runde med letrozol og ovitrelle har i allefall gitt meg en graviditet så langt. 3+6 i dag.
Kan du ha fått eggløysing seinare enn du trudde? Veit du kortid du hadde eggløysing (tok du test?). Ellers er det jo merkelig.Noen som har opplevd at Letrozol og Ovitrelle har forstyrret syklusen/gitt ustabil syklus?
Har hatt stabil syklus i 2 år, mensen kommer på dagen den skal, Max 12 timer over. Jeg er nå 5 dager over IKM, 21 DPO, negativ gtest og ingen mensen...
(PS! Har eggløsning av meg selv, har blitt satt på disse for å gi et ekstra kick til eggene mine)
Hadde positiv EL test og satte sprøyten. Hadde mine vanlige EL smerter dagen etterKan du ha fått eggløysing seinare enn du trudde? Veit du kortid du hadde eggløysing (tok du test?). Ellers er det jo merkelig.
Tatt på tom mage blei eg ganske kvalm. Men eg har berre tatt den to syklusar. Håpar på mensen snart, så eg kan komme i gong igjen. Tre syklusar sidan sist eg tok.Æ, da har mensen kommet og det er bare dager til jeg begynner på femar/letrozol. Gleder meg fordi håpet er større. Og gruer meg fordi jeg er redd skuffelsen for å ikke få det til kan bli veldig stor. Men gleder meg mest
Er det noen som har fått noe særlig bivirkninger?
Fant ikke noe om at det skal tas til mat eller utenom mat?Tatt på tom mage blei eg ganske kvalm. Men eg har berre tatt den to syklusar. Håpar på mensen snart, så eg kan komme i gong igjen. Tre syklusar sidan sist eg tok.
Skriver under på denne, blir så kvalm at jeg brekker meg (ikke kastet opp enda) hvis jeg tar dem på tom mageTatt på tom mage blei eg ganske kvalm. Men eg har berre tatt den to syklusar. Håpar på mensen snart, så eg kan komme i gong igjen. Tre syklusar sidan sist eg tok.
Ikke jeg heller, men er vel sikkert individuelt hvordan man reagerer jeg merket ikke noe til kvalmen når jeg tok enkel doseFant ikke noe om at det skal tas til mat eller utenom mat?
Tatt på tom mage blei eg ganske kvalm. Men eg har berre tatt den to syklusar. Håpar på mensen snart, så eg kan komme i gong igjen. Tre syklusar sidan sist eg tok.
Samme her, må alltid ta den rett før mat hvis ikke blir jeg skikkelig kvalmSkriver under på denne, blir så kvalm at jeg brekker meg (ikke kastet opp enda) hvis jeg tar dem på tom mage
Så fælt å høyre om guten din! Finns ikkje ord for sånt. Håpar du snart blir gravid igjen og at du aldri opplever det der igjen!Jeg ble gravid på tredobbel letrozoldose i november i fjor! Gutten vår ble født i uke 24 og døde så nå er jeg tilbake igjen da :/ akkurat ferdig med 5 dager, men blør ennå så tror kanskje ikke den har funka denne gangen... eller er det noen som har opplevd det?
Tror kanskje det bare var spotting og ikke mensen de første dagene, som betyr at jeg KAN ha begynt på letrozolen noen dager for tidlig.... nå er jeg på dag 9 og blødningene er her fortsatt, så det virker jo veldig merkelig. I fjor blødde jeg bare 5 dager på kuren... :/