Hei alle sammen! Jeg debuterer inne i tråden deres for første gang nå
jeg har tidligere blitt fort og lett gravid. Nå skjedde det ikke igjen, og etter besøk hos gynekologen min påvises det at jeg har en AMH verdi på litt over 4, ellers var prøvene gode. Jeg ble satt på Letrozol 2,5 mg i forrige syklus, dag 3 i 5 dager.
Nå lurer jeg på flere ting, og håper dere kan hjelpe meg
Så etter å ha tatt tablettene, var jeg tilbake hos gynekologen for UL dpo 10.. i følge kalkulatoren min skulle jeg da ha eggløsning 2 dager etter.. men dette var regnet ut fra at forrige syklus var 2 dager kortere enn den pleier å være. Hun så at jeg hadde i hvert fall 3 modne fine eggfollikler, og ut fra størrelse at jeg kom til å ha eggløsning da. Selv om hun i utgangspunktet sa at eggløsning gjerne bmit utsatt med opptil en uke når man har tatt Femar. Saken er at på søndag hadde jeg ikke noooe eggløsningsslim/utflod. På mandag begynte jeg å få litt, merker som jeg alltid har, ingenting til selve eggløsningen. Men det som er nytt, er at jeg er insane kåt om dagen
Så hva er greia nå...? Er det først rundt nå jeg har eggløsning...?
Hadde sex søndag den dagen appen liksom sier jeg hadde eggløsning og som hun og trodde jeg hadde da, og i går - men aner jo ikke om når dette gyldne egget slippes