Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Har ikke orket å teste etter EL siden ultralyden viste ingen effekt etter letrozol cd14. Men fikk et innfall om å teste likevel idag og fikk maks. Er det kroppen som forsøker eller kan det være reelt?:smiley-angelic001
Ja det kan være reelt :happy: Hvilken CD er du på nå? Legg aksjer uansett :D
 
Jeg ble gravid ved hjelp av tredobbel letrozolkur i november 2018, og fødte sønnen vår nå i mai, kun 24 uker gammel... han sovnet stille inn på brystet mitt, og jeg savner han hvert eneste sekund. Jeg vil ha gutten min tilbake! Nå er jeg veldig obsessed med det å bli gravid igjen, men lurer sånn på når man kan starte på eventuell letrozol igjen... jeg ser noen av dere har fått beskjed om å vente 6 uker. Har dere da fått beskjed om at det skal sjekkes om det er nødvendig? Har jo hørt at mange ganger blir syklusen mer normal etter man har vært gravid?
Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men det må ha vært forferdelig tøft å gå gjennom :Heartred
 
Hei dere! Noen med erfaring fra clomid? Skal være samme preparat som Pergotime, og tas på samme sted i syklusen. Har fått resept på dette og er spent på om andre har prøvd.
 
Hei dere! Noen med erfaring fra clomid? Skal være samme preparat som Pergotime, og tas på samme sted i syklusen. Har fått resept på dette og er spent på om andre har prøvd.
Fungert bra på kroppen min. Gravid for 6 gang med det nå :) Har 1 barn, og håper nr 2 sitter nå :)
 
En liten update for kommende lurende.
For meg har verken enkel eller dobbel dose gjort susuen.
Trippel derimot, da får jeg store fine follikkler på ultrayd på cd15 :D
 
Vet du noe om hvorfor gyn. valgte det fremfor Femar og Clomid?


Hvordan opplever du effekten av Letrozol? Hvor lenge skal du gå på det?
Hun sier letrozol har bedre effekt og mindre sjans for flerlingsvangerskap (derav risiko). For jeg spurte om jeg kunne prøve clomid/pergo, men da spurte hun hva som var vitsen med det når jeg har effekt av letrozol :p

Letrozol virker absolutt på syklusen min! Og jeg har fått konstatert eggløsning etter letrozolkur :) Lite bivirkninger, kortere mens. Eneste ubehag er at jeg blir kvalm hvis jeg tar den på tom mage, så tar den alltid etter frokost :p Har fått resept på en pakke til (30 tbl), så har i teorien nok til 7pp til.
 
Hei:happy: Noen som andre som har opplevd at man ikke fikk eggløsning av Letrozol alle mnd?
Jeg fikk pos El test første omgang, men denne gang bare neg El tester.
 
Hei:happy: Noen som andre som har opplevd at man ikke fikk eggløsning av Letrozol alle mnd?
Jeg fikk pos El test første omgang, men denne gang bare neg El tester.
Kanskje du har hatt for rask LH-stigning til å få det med på tester? Jeg får heller ikke alltid positive el-tester hver syklus, men symptomer og sykluslengde tilsier at jeg alltid får el på cd16 med Letrozol :)
 
Back
Topp