Bkno9112182
Blir kjent med forumet
Jeg var på UL 14.6 noe som var DPO 10..først sier hun at når man bruker Letrozol så kunne eggløsningen forsinkes med opptil én uke. I min app sto det at jeg skulle ha EL søndagen 2 dager etter på dag 12. Noe jeg ikke helt skjønte siden den pleier å være dag 14 (men mensen kom et par dager tidligere gangen før). Så tok hun UL og sier at jammen hun tror appen har rett utfra modningen av eggene. Så hun mente vi skulle kjøre på fra den dagen. Meeeen, sambo kom ikke hjem fra jobb før søndagen:-( Men etter det holdt vi på så og si hele tiden en hel uke etterpå Så det rare. Jeg merket ikke snev til eggløsning hele uken..! :-o Ikke noe eggløsningslim som jeg ellers merker. Hva kan det være??Når var du på UL og hvilken CD er du nå? Så lenge dere har lagt aksjer så går det nok fint
Nå er det 6 dager til jeg skal ha mensen, og enda en gang føler jeg symptomer...kvalme, harde pupper, oppblåst. Jeg har alltid merket symptomer allerede uken før. Men, jeg er redd det er en eller annen grunn IGJEN. Tørr ikke tenke på at det kan ha klaffet...