Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Jeg er på første runde med letrozol! Hadde el den 9 februar så er 3dpo!
Jeg forventer liksom at jeg skal ha så mye symptomer på graviditet fra dag 1 hvis jeg blir gravid, men skjønner det ikke stemmer helt!
Hva slags symptomer på graviditet har dere som har lykkes på letrozol hatt? Når kom de?
Jeg kan jo egt ikke svare på spm ditt, men jeg er også på første pp med letrozol :) Jeg er 10 dpo (testa negativt idag), og har ikke hatt noen andre symptomer enn oppblåsthet, luft i magen og halsbrann, men disse får jeg alltid i dpo-dagene. Forrige syklus hadde jeg skikkelig ømme bryster, men det har jeg ikke nå. Rart med det :P
Lykke til!

Jeg er på første runde med letrozol! Hadde el den 9 februar så er 3dpo!
Jeg forventer liksom at jeg skal ha så mye symptomer på graviditet fra dag 1 hvis jeg blir gravid, men skjønner det ikke stemmer helt!
Hva slags symptomer på graviditet har dere som har lykkes på letrozol hatt? Når kom de?

De gangene jeg faktisk har vært gravid så har jeg minimalt med symptomer. Alle andre mnd har jeg alle symptonene :p

Jeg kan jo egt ikke svare på spm ditt, men jeg er også på første pp med letrozol :) Jeg er 10 dpo (testa negativt idag), og har ikke hatt noen andre symptomer enn oppblåsthet, luft i magen og halsbrann, men disse får jeg alltid i dpo-dagene. Forrige syklus hadde jeg skikkelig ømme bryster, men det har jeg ikke nå. Rart med det :p
Lykke til!

Masse lykke til! Håper det klaffer for oss begge

Uregelmessig og manglende eggløsning....

Gikk på letrozol 5 dager

Blinkende smiley på digital el test fra clearblue i 3 dager på rad.

Igår på ultralyd kontrollert follikkel...
Igår kl 17 ble ovitrelle satt.

FIKK FAST smiley på clear blue adv digital eggløsningstest

ER VELDIG SPENT. Håper det klaffer denne gangen

Uregelmessig og manglende eggløsning....

Gikk på letrozol 5 dager

Blinkende smiley på digital el test fra clearblue i 3 dager på rad.

Igår på ultralyd kontrollert follikkel...
Igår kl 17 ble ovitrelle satt.

FIKK FAST smiley på clear blue adv digital eggløsningstest

ER VELDIG SPENT. Håper det klaffer denne gangen
Så spennende :) Krysser fingrene. La dpo-dagene gå fort! Første pp med letrozol og ovitrelle?

Ikke mist håpet enda da :)
Så svaret ditt i andre innlegget.kanskje din gyn vurderer ovitrelle neste gang?
FIkk inntrykk av at jeg bare skulle fortsette samme dosering dersom enkeltdose funka for meg. Tror jeg hadde el cd16 denne ganga (og det er jo rekordtidlig), men jeg kan jo ha feil også.

FIkk inntrykk av at jeg bare skulle fortsette samme dosering dersom enkeltdose funka for meg. Tror jeg hadde el cd16 denne ganga (og det er jo rekordtidlig), men jeg kan jo ha feil også.
Kan hende at du hadde el senere enn det? Siden du ikke satt ovitrelle så er det faktisk mulig siden du ikke timet det?

Uf her er gubben forkjølafebril. vet ikke om det har noe å si for soldatene sine:/

Kan hende at du hadde el senere enn det? Siden du ikke satt ovitrelle så er det faktisk mulig siden du ikke timet det?

Uf her er gubben forkjølafebril. vet ikke om det har noe å si for soldatene sine:/
Jeg hadde positiv el-test på cd15 og el-smerter på cd16, så jeg tror selv jeg hadde el på cd16. Men man kan jo ikke være 100% sikker :happy: Har målt progesteron på cd22, så den vil jo vise om jeg faktisk har hatt el til forventet tid. Venter på svar, tok den jo for en uke siden idag.

Tror ikke det nødvendigvis påvirker sædkvaliteten :happy: Bare å legge aksjer så mye han orker ihvertfall :P

Jeg hadde positiv el-test på cd15 og el-smerter på cd16, så jeg tror selv jeg hadde el på cd16. Men man kan jo ikke være 100% sikker :happy: Har målt progesteron på cd22, så den vil jo vise om jeg faktisk har hatt el til forventet tid. Venter på svar, tok den jo for en uke siden idag.

Tror ikke det nødvendigvis påvirker sædkvaliteten :happy: Bare å legge aksjer så mye han orker ihvertfall :p
Hehe vi prøver.

Hva er progestron prøve?
Hvordan tar du det?

Håper virkelig det

Har du også gått på letrozol +ovitrelle?

Jeg går på første kur med letrozol bare! Er 6dpo i dag og tok en test i går fordi jeg ikke klarer å la være, og den var sånn! Men tror ikke noe på den, siden det er så tidlig tør ikke ta fler fordi jeg vet de blir negative

Vedlegg

• 7D94BC9A-1BA3-4485-B86C-3941108D2661.jpeg
    7D94BC9A-1BA3-4485-B86C-3941108D2661.jpeg
    14,7 KB · Visninger: 99
Hehe vi prøver.

Hva er progestron prøve?
Hvordan tar du det?
Det er en blodprøve av progesteronnivået. Det stiger rett etter el og holder seg høyere enn ellers i syklusen etter el. Så hvis var forhøyet på cd22 så indikerer det at jeg hadde en el uka før. Men nå er det en uke siden jeg har tatt prøven og jeg har ikke fått svar :confused: Regner med jeg får tr på mandag, så jeg får ringe de da å høre om jeg skal fortsette på samme dosering.

Det er en blodprøve av progesteronnivået. Det stiger rett etter el og holder seg høyere enn ellers i syklusen etter el. Så hvis var forhøyet på cd22 så indikerer det at jeg hadde en el uka før. Men nå er det en uke siden jeg har tatt prøven og jeg har ikke fått svar :confused: Regner med jeg får tr på mandag, så jeg får ringe de da å høre om jeg skal fortsette på samme dosering.
Å ja. Skjønner. Håper du har hatt el og befruktning da

Back
Topp