Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Hei :)
Jeg er helt ny på forumet! Starter opp med letrozol forrige syklus pga PCO/PCOS og veldig lange sykluser. Fikk ikke eggløsning av enkel dose. Denne runden har jeg brukt Provera og dobbel dose letrozol. Er på syklusdag 9 nå og veldig spent på om det skjer eggløsning denne runden.
Tenker å begynne å legge inn aksjer fra imorgen av!

Hei :)
Jeg er helt ny på forumet! Starter opp med letrozol forrige syklus pga PCO/PCOS og veldig lange sykluser. Fikk ikke eggløsning av enkel dose. Denne runden har jeg brukt Provera og dobbel dose letrozol. Er på syklusdag 9 nå og veldig spent på om det skjer eggløsning denne runden.
Tenker å begynne å legge inn aksjer fra imorgen av!

Lykke til :) dobbel dose ga meg eggløsning ;)

Dobbel dose Letrozol + babyklister = ble gravid :smiley-bounce016

Jeg skal starte på dobbel kur med klomifen (pergo) fra CD5.
Lurte på om dere tar tablettene morgen eller kveld? Med eller uten mat?

Sniker meg inn her jeg :)
Er inne i min første PP med Letrozol nå da jeg har delvis lange og uregelmessige sykluser pga PCOS. Da mannen sliter med å få utøsning er vi litt avhengig av at syklusene mine er mer stabil, så vi håper inderlig at Letrozol hjelper. :) Foreløbig tar jeg enkel dose fra CD 2 - 7.

Jeg er så spent på om denne runden har gitt meg eggløsning! Tok blodprøve før helgen for å sjekke og håper jeg får svar i starten av uken. Har hatt litt ømme brystvorter i flere dager og svake murringer i magen på syklusdag 18.
Vet dere om symptomene kommer før eller etter el har vært? Eller er det en mulighet for at el var akkurat på dag 18 når jeg kjente noe i magen. Er så spent på dette

Jeg er så spent på om denne runden har gitt meg eggløsning! Tok blodprøve før helgen for å sjekke og håper jeg får svar i starten av uken. Har hatt litt ømme brystvorter i flere dager og svake murringer i magen på syklusdag 18.
Vet dere om symptomene kommer før eller etter el har vært? Eller er det en mulighet for at el var akkurat på dag 18 når jeg kjente noe i magen. Er så spent på dette
Ømme bryster kommer gjerne etter EL, når progesteronet øker. Anbefaler det å tempe eller teste etter EL hvis du vil vite hvilken dag det skjer. Blodprøven vil bare vise om du har hatt det eller ikke, og sier ingenting om når det evt. har skjedd. Lykke til!

Takk for svar Ja, det er jeg klar over Jeg har ikke hatt eggløsning etter pilleslutt for snart et år siden, så i første omgang blir jeg bare veldig glad dersom blodprøven sier at jeg har hatt det denne mnd tenker å ta el tester neste runde dersom svaret er positivt nå.

Hei:)
jeg skal begynne på Letrozol for første gang i morgen.
Det står på tablettene at jeg skal ta 2 daglig, det vil si samtidig sant?

Er det noen som har opplevd å få mellomblødniger etter Letrozol? Er på CD 7 i dag og tok siste tbl i dag. Nå jeg var på toalettet tidligere i dag, var det en del friskt blod blandet inn i utfloden (Sorry, tmi :rolleyes:). Det var såpass mye at jeg ble litt usikker på om det kunne være noe syklus tull på gang...:sorry:

Er det noen som har opplevd å få mellomblødniger etter Letrozol? Er på CD 7 i dag og tok siste tbl i dag. Nå jeg var på toalettet tidligere i dag, var det en del friskt blod blandet inn i utfloden (Sorry, tmi :rolleyes:). Det var såpass mye at jeg ble litt usikker på om det kunne være noe syklus tull på gang...:sorry:
Jeg får somregel en bitteliten blødning 2 dager etter endt kur :p

Back
Topp