Takk Men tviler siden jeg bare får negative tester. Forbereder meg på tanta imorgen!Å ja. Skjønner. Håper du har hatt el og befruktning da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Men tviler siden jeg bare får negative tester. Forbereder meg på tanta imorgen!Å ja. Skjønner. Håper du har hatt el og befruktning da
Håper virkelig det
Har du også gått på letrozol +ovitrelle?
det var det jeg synes også men tok en ny i sta og den var negativ får vente til eventuelt mens kommer tilbake ! Skal ha mens om 7 dagerJeg ser en strek!!!!!! 6dpo e veldig lite men alt kan skje. Ta ett nytt over imorra
Hvilken test tok du?Jeg går på første kur med letrozol bare! Er 6dpo i dag og tok en test i går fordi jeg ikke klarer å la være, og den var sånn! Men tror ikke noe på den, siden det er så tidlig tør ikke ta fler fordi jeg vet de blir negative
det var det jeg synes også men tok en ny i sta og den var negativ får vente til eventuelt mens kommer tilbake ! Skal ha mens om 7 dager
Ja, hadde forhøyet progesteron som bekrefter el, skal derfor fortsette med enkeltdose denne pp'en Er også CD1 nå!Begynner på Letrozol denne PP. Er cd1 i dag gyn sa jeg skulle ta dobbel dose på dag 4-8.
Noen som har prøvd å kombinere med babyklister? Babyklister skal tas rett etter påvist El?
Spøkelse: har du ringt gyn i dag?
Lykke tilJa, hadde forhøyet progesteron som bekrefter el, skal derfor fortsette med enkeltdose denne pp'en Er også CD1 nå!
Så bra. Da er vi likt tar du Letrozol fra cd3?Ja, hadde forhøyet progesteron som bekrefter el, skal derfor fortsette med enkeltdose denne pp'en Er også CD1 nå!
Takk, i like måte Håper 1 pp med letrozol gjør susen for deg!Lykke til
Spennende da Nå skal det klaffe for oss begge Jepp fra cd3!Så bra. Da er vi likt tar du Letrozol fra cd3?
Ja det skal detSpennende da Nå skal det klaffe for oss begge Jepp fra cd3!
Det vet jeg ikke, men har sett andre som også har fått beskjed om å ta fra 4-8. Kanskje du har lengre syklus og hun forventer litt senere el på deg? Mine var alt fra 31 til 52Ja det skal det
Okei, gyn sa jeg skulle ta det fra cd4. Hvorfor sier de forskjellig tro?
Fikk beskjed om 7 tabletter fra cd3 da jeg gikk på Letrozol, så de justerer ut fra person til personJa det skal det
Ja det skal det
Åå. Jeg har ingen oppfølging for hver PP med Letrozol. Skulle bare ta kontakt etter de 3 mnd uansett utfall.Jeg skal ta de fra dag 3-7, men glemte å starte så tok de fra 4-8
Gyn sa at det hadde ingenting å si.
Var inne på ultralyd cd15. En litt forstørret folliklel, men ikke noe å skryte av.
Fikk beskjed om å gå rett hjem å ha en nye 5 dager med dobbel letrozol med en gang, og ul en uke senere viste stor og fin follikkel. Ble gravid, men det endte i spontanabort da..
Ja, jeg burde vel følge hans anbefaling. 2 tab pr dag i 5 dager.. Spent på om det er noen bivirkningerFikk beskjed om 7 tabletter fra cd3 da jeg gikk på Letrozol, så de justerer ut fra person til person
MuligDet vet jeg ikke, men har sett andre som også har fått beskjed om å ta fra 4-8. Kanskje du har lengre syklus og hun forventer litt senere el på deg? Mine var alt fra 31 til 52
De vurderer nok utifra dine hensyn, så håper jeg det gjør susen for degMulig
Mine ligger på rundt 35. Men jeg følger gyn sine anbefalinger, og skal jo begynne på dobbel dose..
Åå. Jeg har ingen oppfølging for hver PP med Letrozol. Skulle bare ta kontakt etter de 3 mnd uansett utfall.
Har lest litt om det, og virker som om det funker for mange med Letrozol?
Okei. Går jo privat jeg og. Selvom jeg kun må betale egenandel. Men vi får se åssen det går da. Har lest at risikoen for flerlinger er veldig liten med Letrozol, i forhold til Pergotime, som mange brukte før.Jeg går privat da. God oppfølging der.
Er rart at ikke alle får ultralyd underveis.
Min gyn sier at hvis mer enn 2 egg har modnet, så må vi avstå fra sex så så lenge pga risikoen for trillinger ++.