Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Noen her som setter ovitrelle sprøyte?
Er så redd for å sette den til feil tid!

Er på cd 10, og følte dette var veldig tidlig, men testen er jo nesten positiv. Fikk aldri sterkere enn dette sist mnd før de avtok i styrke igjen.

Bør jeg ta den nå, eller vente litt å se i morgen?

Vedlegg

• Screenshot_20181222-102001_Gallery.jpg
    Screenshot_20181222-102001_Gallery.jpg
    313 KB · Visninger: 85
Noen her som setter ovitrelle sprøyte?
Er så redd for å sette den til feil tid!

Er på cd 10, og følte dette var veldig tidlig, men testen er jo nesten positiv. Fikk aldri sterkere enn dette sist mnd før de avtok i styrke igjen.

Bør jeg ta den nå, eller vente litt å se i morgen?
Den der er vanskelig, jeg endte opp med å sette sprøyten når det var sånn til meg. Ble ikke gravid da, så jeg har ikke et godt svar.

Tredje runde med 5 mg letrozol :Heartbigred

Vedlegg

• 8BFD7410-0A45-4061-B58C-3F9601D66533.jpeg
    8BFD7410-0A45-4061-B58C-3F9601D66533.jpeg
    212,1 KB · Visninger: 150
Siste tablett med klomifen i dag, Ovitrelle sprøyten(eggløsningssprøyte) ligger å venter i kjøleskapet. Progreston fikk jeg ikke kjøpt, den hadde ikke ankommet apoteket. Håper virkelig den kommer onsdag og at el venter. Er vel kanskje ikke krise om jeg ikke starter med den dpo1?
Huff jeg vil så gjerne fikse dette selv uten IVF, dette blir siste gangen jeg orker hormoner før evnt IVF.
Vi har prøvd lenge nok nå, helt siden oktober 2016.

Var jo på ultralyd nå på torsdag, og ingen follikler var store nok.. fikk beskjed at jeg kunne starte ny kur med en gang, og i morgen er jeg ferdig med andre dobble kur på samme syklus :p får håpe ultralyden på torsdag son kommer viser store egg :D

Da har tr kommet og jeg skal begynne på min første dose letrozol pga uregelmessige sykluser. Denne syklusen som alle andre, kom heller ikke tr på forventet dato, så nå er jeg spent på om letrozol kan gjøre susen :)

Kjapt spm til dere!
Jeg har fått beskjed om å begynne med 1 tbl fra CD3. Vanligvis kommer tanta med et smell og jeg er aldri i tvil på hva som er CD1 hos meg. Men ikveld, kl 22 fikk jeg litt rosa "utflod" på papiret. Jeg skjønte jo med en gang at det var tanta, men ville dere satt CD1 som idag eller imorgen?? Imorgen forventes kraftig blødning.

Da har tr kommet og jeg skal begynne på min første dose letrozol pga uregelmessige sykluser. Denne syklusen som alle andre, kom heller ikke tr på forventet dato, så nå er jeg spent på om letrozol kan gjøre susen :)

Kjapt spm til dere!
Jeg har fått beskjed om å begynne med 1 tbl fra CD3. Vanligvis kommer tanta med et smell og jeg er aldri i tvil på hva som er CD1 hos meg. Men ikveld, kl 22 fikk jeg litt rosa "utflod" på papiret. Jeg skjønte jo med en gang at det var tanta, men ville dere satt CD1 som idag eller imorgen?? Imorgen forventes kraftig blødning.
CD1 i dag, ville jeg sagt:) Første dag med ferskt blod (ikke spotting). Der var også det gynekologen min sa. Selv om jeg kan godt forstå at du vil begynne på Letrozol i morgen:p

CD1 i dag, ville jeg sagt:) Første dag med ferskt blod (ikke spotting). Der var også det gynekologen min sa. Selv om jeg kan godt forstå at du vil begynne på Letrozol i morgen:p
Okei, ja tiden hadde gått litt fortere hvis CD1 var igår :P Men jeg tenkte for meg selv også at CD1 blir idag, særlig siden spottingen startet så sent på kvelden.
Men er rosa på papiret også spotting? Trodde bare det var brunlig/gammelblodig som var det, men jeg har ikke peiling siden jeg aldri pleier å spotte før mens.

Okei, ja tiden hadde gått litt fortere hvis CD1 var igår :p Men jeg tenkte for meg selv også at CD1 blir idag, særlig siden spottingen startet så sent på kvelden.
Men er rosa på papiret også spotting? Trodde bare det var brunlig/gammelblodig som var det, men jeg har ikke peiling siden jeg aldri pleier å spotte før mens.
Nå skal ikke jeg synse så masse, men tenker at hvis det bare er på papiret og ikke i trusa så er det spotting :-) Og så kan du jo ligge til det at det begynte så sent, og at du selv mener at du får skikkelig TR i dag. Det kan sikkert diskuteres, men det er slik jeg tolker det :-)

Nå skal ikke jeg synse så masse, men tenker at hvis det bare er på papiret og ikke i trusa så er det spotting :) Og så kan du jo ligge til det at det begynte så sent, og at du selv mener at du får skikkelig TR i dag. Det kan sikkert diskuteres, men det er slik jeg tolker det :)
Cd1 er vel første dag med friskt blod :)
Tar utgangspunkt i at cd1 er idag da siden blødninga starta skikkelig idag/inatt :) Takk for svar!

Er CD12 idag, første pp med letrozol. Hadde el-slim igår (litt i tvil på om det kunne være rester fra aksjelegging, men var blankt og kunne strekkes masse), men har helt negative el-tester. Noen andre som har opplevd det med letrozol? :P

Er CD12 idag, første pp med letrozol. Hadde el-slim igår (litt i tvil på om det kunne være rester fra aksjelegging, men var blankt og kunne strekkes masse), men har helt negative el-tester. Noen andre som har opplevd det med letrozol? :p
El slim kan som de andre sier komme en stund før el. Jeg hadde masse sånn slim før el, og under/etter så var det bare vann :wideyed:

3. Runde med enkel dose Letrozol :joyful:!
Håper det blir terminspire denne gangen:happy:

Vedlegg

• Screenshot_20190204-071953.png
    Screenshot_20190204-071953.png
    91,5 KB · Visninger: 69
3. Runde med enkel dose Letrozol :joyful:!
Håper det blir terminspire denne gangen:happy:
Ååå gratulerer!! :love017

Jeg er nå 2dpo etter første runde letrozol, fikk el på cd16. Aldri hatt den så tidlig før :happy: Er veldig spent på denne runden :)

2. Mnd med letrozol og første mnd med ovitrelle endte i graviditet. Men som endte i en spontanabort 5+2.
Så da er man tilbake her.
Må vel vente til første mens kommer før jeg kontakter Medicus igjen .

2. Mnd med letrozol og første mnd med ovitrelle endte i graviditet. Men som endte i en spontanabort 5+2.
Så da er man tilbake her.
Må vel vente til første mens kommer før jeg kontakter Medicus igjen .
Ikke annet å si enn at det var trist å høre :Heartred:Heartred

Jeg er på første runde med letrozol! Hadde el den 9 februar så er 3dpo!
Jeg forventer liksom at jeg skal ha så mye symptomer på graviditet fra dag 1 hvis jeg blir gravid, men skjønner det ikke stemmer helt!
Hva slags symptomer på graviditet har dere som har lykkes på letrozol hatt? Når kom de?

Back
Topp