Hei. Jeg GLEMTE og starte me letzerol på dag 5! Så kom på det dagen etter. Er det krise eller? Hva kan skje når det ble tatt en dag senere?
Hva endte du opp med å gjøre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Jeg GLEMTE og starte me letzerol på dag 5! Så kom på det dagen etter. Er det krise eller? Hva kan skje når det ble tatt en dag senere?
Jeg tok den på dag 6. I stede for dag 5. Så håper det ikke utgjør noe forskjellHva endte du opp med å gjøre?
Jeg tok den på dag 6. I stede for dag 5. Så håper det ikke utgjør noe forskjell
Vi får se. Går du og på hormonkur?Satser på det går fint! Blir spennende å følge med
Vi får se. Går du og på hormonkur?
Lykke til
jeg tror dobbel femar ble løsningen på årevis med prøving er 3 dager over tiden men har bare fått negative tester , hatt murringer men kom ikke noe så gikk det over . Tok test i dag som var negativ så la jeg den inn i pakka for å vente litt lenger ( sett at noen her har fått positivt svar etter en stund ) og der var det en ekstra svak strek når jeg kom tilbake
Så spennende! håper det betyr at du er gravid!
Clearblue i dag og den er positiv ! Nå er det bare og ikke glede seg for mye før man vet om egget kom seg ut av den tette lederen min.. tørr ikke glede meg over det på en måte før jeg vet dette!
Gratulerer så mye! Satser på at alt er i orden og at forblir gravid Vet du hvilken dag du fikk eggløsning på? Jeg er på CD15 og har vel egentlig mistet håpet om at dobbel dose letrozol gir meg eggløsning denne syklusen. Eggløsningtesten fra igår og i morres var svakere enn tidligere i uken...
Hvordan gikk det?? Fortsatte du og teste ??
Ville regnet første dag med friskt blod som CD1, som da høres ut som er i dag for din del. Lykke til!Tenkte å forsøke meg på leteozol denne syklusen. Begynte å spotte brunt i går etter nok en kjemisk graviditet. Kan jeg regne det som syklus dag 1 ? Tenkte å ta leterozol fra syklus dag 3. Litt mer rødlig blod i dag, men det er sparsomt vil jeg si. Håper på noen råd!
Ringte til gyn ang blodprøvesvar i dag. Han sier at verdiene er dårlige og jeg har dårlig effekt av femar... Vi prøver en siste dobbel dose for og se om det har virkning. Så om ikke dette er hjelpemiddelet for oss, så stopper vi opp etter denne kuren Vi har to friske barn, som er pergobarn. Vi ønsker ikke prøvere, da økonomien ikke rekker til det. Så vi får se da!