Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Var på kontroll etter og ha begynt på femar og for å få henvisning til ivf . Etter 2 perioder med enkel dose tenkte jeg bare ja nei dritt på hvor farlig kan det være å svelget nedpå dobbeldose . Når vi skal sjekke eggene der så spør han «ja hvordan har der vært for deg og tatt femar , har du tatt hver menstruasjon?» "ÅJADA sier jeg og ikke nok med det , jeg leste på babyverden at noen hadde lykkes med dobbel dose så jeg smalt nedpå med det nå sist" så bare lo han og sa «ja det tviler jeg ikke på". Haha tror han er vant med mye gale kvinnfolk i prøveperioder :cat:
 
jeg tror dobbel femar ble løsningen på årevis med prøving :eek: er 3 dager over tiden men har bare fått negative tester , hatt murringer men kom ikke noe så gikk det over . Tok test i dag som var negativ så la jeg den inn i pakka for å vente litt lenger ( sett at noen her har fått positivt svar etter en stund ) og der var det en ekstra svak strek når jeg kom tilbake :nailbiting:
 
jeg tror dobbel femar ble løsningen på årevis med prøving :eek: er 3 dager over tiden men har bare fått negative tester , hatt murringer men kom ikke noe så gikk det over . Tok test i dag som var negativ så la jeg den inn i pakka for å vente litt lenger ( sett at noen her har fått positivt svar etter en stund ) og der var det en ekstra svak strek når jeg kom tilbake :nailbiting:

Så spennende! håper det betyr at du er gravid! :woot:
 
Clearblue i dag og den er positiv ! Nå er det bare og ikke glede seg for mye før man vet om egget kom seg ut av den tette lederen min.. tørr ikke glede meg over det på en måte før jeg vet dette!

Gratulerer så mye! Satser på at alt er i orden og at forblir gravid Vet du hvilken dag du fikk eggløsning på? Jeg er på CD15 og har vel egentlig mistet håpet om at dobbel dose letrozol gir meg eggløsning denne syklusen. Eggløsningtesten fra igår og i morres var svakere enn tidligere i uken...
 
Det som er litt snodig er at jeg har alltid hatt regelmessig sykluser på 30 dager . Jeg startet på femar 2 sep (dag 3) og tok 5 dager . jeg var Hos gyn 17 sep og da la de der klare så sa han at det blir slipp ca 18 eller 19 . Vet ikke om det er femaren som utsatte eggløsningen lenger for det er jo 19-20 dager inn i syklusen ? Så spar på kruttet nå og prøv og test litt lenger , er jo verdt et forsøk
 
Gratulerer så mye! Satser på at alt er i orden og at forblir gravid Vet du hvilken dag du fikk eggløsning på? Jeg er på CD15 og har vel egentlig mistet håpet om at dobbel dose letrozol gir meg eggløsning denne syklusen. Eggløsningtesten fra igår og i morres var svakere enn tidligere i uken...


Hvordan gikk det?? Fortsatte du og teste ??
 
Hvordan gikk det?? Fortsatte du og teste ??

Fortsatte og teste t.o.m CD 21 uten at jeg fikk positiv test. Tok blodprøve CD22 nå før helgen. Hadde både eggløsningsslim og eggløsningsmerter som toppet seg CD19-20. Jeg får bare vente å se hva blodprøven sier, men i og med at eggløsningstestene aldri ble helt positivet er ikke forhåpningene særlig store! :confused005 Hvordan går det med deg??
 
Ringte til gyn ang blodprøvesvar i dag. Han sier at verdiene er dårlige og jeg har dårlig effekt av femar... Vi prøver en siste dobbel dose for og se om det har virkning. Så om ikke dette er hjelpemiddelet for oss, så stopper vi opp etter denne kuren:bored: Vi har to friske barn, som er pergobarn. Vi ønsker ikke prøvere, da økonomien ikke rekker til det. Så vi får se da!:grumpy:
 
Tenkte å forsøke meg på leteozol denne syklusen. Begynte å spotte brunt i går etter nok en kjemisk graviditet. Kan jeg regne det som syklus dag 1 ? Tenkte å ta leterozol fra syklus dag 3. Litt mer rødlig blod i dag, men det er sparsomt vil jeg si. Håper på noen råd!
 
Tenkte å forsøke meg på leteozol denne syklusen. Begynte å spotte brunt i går etter nok en kjemisk graviditet. Kan jeg regne det som syklus dag 1 ? Tenkte å ta leterozol fra syklus dag 3. Litt mer rødlig blod i dag, men det er sparsomt vil jeg si. Håper på noen råd!
Ville regnet første dag med friskt blod som CD1, som da høres ut som er i dag for din del. Lykke til!
 
Ringte til gyn ang blodprøvesvar i dag. Han sier at verdiene er dårlige og jeg har dårlig effekt av femar... Vi prøver en siste dobbel dose for og se om det har virkning. Så om ikke dette er hjelpemiddelet for oss, så stopper vi opp etter denne kuren:bored: Vi har to friske barn, som er pergobarn. Vi ønsker ikke prøvere, da økonomien ikke rekker til det. Så vi får se da!:grumpy:

Så dumt! Ser dessverre ikke ut til at det funket her heller...
 
Back
Topp