Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin størrelse spennende tid i vente hos deg og [emoji7][emoji120]Vært hos gyn nå. To fine eggposer på 18,6 og 20,1 mm. Men på samme eggstokk var det også en blødning i (?) en cyste som hun trodde kom fra forrige EL. Hun skulle finne ut av om jeg skulle sette eggløsningssprøyten eller ikke.
Så fin størrelse spennende tid i vente hos deg og [emoji7][emoji120]
Ja okei men er det vanlig med to egg? Jeg fikk beskjed at de ville bare ha ett egg.. Jeg syns det hørtes lite ut jeg da men [emoji85] blir spennende å se med deg og daJa, ble bare litt usikker på den blødningen[emoji848] Har iallefall fått beskjed om å ikke ta EL-sprøyten, men ha samleie som vanlig. Så får vel bare vente og se...
Ja okei men er det vanlig med to egg? Jeg fikk beskjed at de ville bare ha ett egg.. Jeg syns det hørtes lite ut jeg da men [emoji85] blir spennende å se med deg og da
Hun jeg var hos sa at de ønsker ett for de vil ikke produsere tvillinger/trillinger [emoji85][emoji85]Jeg har fått beskjed om mellom 1-3 egg[emoji4] Rart de sier så mye forskjellig!
Hun jeg var hos sa at de ønsker ett for de vil ikke produsere tvillinger/trillinger [emoji85][emoji85]
Okei :/ håper det går nå da [emoji173]️Ja, det er de nok. Men jeg har hatt både ett, to og tre egg før uten å bli gravid.
Okei :/ håper det går nå da [emoji173]️
Jeg har alltid vært normalvektig med en BMI på 19-21 Det kan selvsagt være tilfeldig at menstruasjonen kom/opphørte rundt kostendringer. Jeg har lest endel forskning på området. Det er jo kjent at PCOS mest sannsynlig er relatert til/kommer av en dysfunksjon i insulinproduksjon; man er tilbøyelig til å bli insulinresistent og ha utfordringer knyttet til karakteristikker ved metabolsk syndrom, samt påfølgende risiko for å utvikle diabetes type 2. Det er evidens for at dette er likt uavhengig av vekt hos kvinner med PCOS. Et kosthold lavt på karbohydrater sørger for å holde blodsukkeret lavt og dermed gjør at kroppen slipper å skille ut så mye insulin- kort fortalt. Dette er jo i teorien det samme som metformin hjelper med, og metformin skrives jo ut til både overvektige og normalvektige. Har lest om erfaringer fra både fra tidligere overvektige og normalvektige at de blir kvitt så og si alle symptomer på PCOS ved å spise etter prinsipper for lavkarbo.
Takk [emoji173]️Takk, det håper jeg og[emoji173]️ samme til deg!
Jeg fikk positiv test i går på CD 19. Tok både strimmeltest og Clearblue digital både morgen og kveld. Begge negative morgen, men positive kveld. Tok ny test på morgenen nå, da var strimmelen negativ, men Clearblue positiv?Jeg fikk positiv EL test på CD19 - dobbel kur. Lykke til [emoji4]
Hvor mange perioder har dere prøvd femar?
Jeg har hatt 3 prøveperioder med enkel femar nå. Skal begynne på min 4 med enkel på søndag. Snakket med gyn i dag og hun sa hvis jeg ikke er blitt gravid til nyttår så skal jeg ta kontakt igjen.. Syns det er lite med bare 4 perioder. Og bare enkel. Fikk ikke lov å prøve dobbelkur heller
Jeg skal i gang med første prøveperiode med femar. Fikk dobbelkur med en gang.
Vet du noe om hvorfor du får dobbelkur med en gang?