Ser rosa ut [emoji7][emoji120]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser rosa ut [emoji7][emoji120]
Woooow! Du er jo graviiiid! Gratulerer[emoji7]
Jeg bruker jo ovitrelle sprøyte også, for å garantere el[emoji4]Ja, skulle ønske jeg klarte å slå meg til ro med at de vet best. Virker som kroppen min strever mer og mer med å slippe egget, men jeg har EL. Prøverør nærmer seg for meg, så hadde håpet på tettere oppfølging før vi kommer helt dit
Jeg bruker jo ovitrelle sprøyte også, for å garantere el[emoji4]
Kan jeg spørre hvorfor du tar det, og hvor lenge du har prøvd?Jeg gjør det. Men ikke blitt gravid enda.
Kan jeg spørre hvorfor du tar det, og hvor lenge du har prøvd?
Åja, da håper jeg virkelig du lykkes snartKlary du kan[emoji4] Gynekologen mente at hormonene mine var såpass på bærtur, at det var stor sjans for at jeg ikke produserte nok progesteron selv, og ergo hadde stor sjans for å miste. Har prøvd i 14 pp.
Åja, da håper jeg virkelig du lykkes snart
Jeg bruker det pga tidlige blødninger, kan begynne å spotte/blø allerede 5 dager etter EL... Men tror ikke dt hjalp denne runden...
Har du merket noen bivirkinger? Jeg sliter virkelig med blæra når jeg tar letrozol tablettene, og nå som jeg tar disse hormonene så tisser jeg enda mer.. trodde ikke det var mulig.. slitsomt er det i hvert fallTakk[emoji173]️ Ja, har også plagdes med mye spotblødninger mellom EL og mensen, men det sluttet da jeg begynte på hormoner[emoji4]
Har du merket noen bivirkinger? Jeg sliter virkelig med blæra når jeg tar letrozol tablettene, og nå som jeg tar disse hormonene så tisser jeg enda mer.. trodde ikke det var mulig.. slitsomt er det i hvert fall
Hvordan er deres el da?
Min el ble mye mere merkbar kan en si[emoji85] [emoji28]
Hvordan er deres el da?
Min el ble mye mere merkbar kan en si[emoji85] [emoji28]
Såååå bra[emoji2] Håper det klaffer for dere denne mnd[emoji2][emoji173]️
Noen her som tar progesteron i tillegg til Letrozol? PP9 her, PP5 med Letrozol..
Iiiiik! Takk! Tør ikke slippe jubelen helt løs før jeg får sterkere strek, men ser veldig lovende ut [emoji4]
Wæææ gratulerer!!!
Har du fått noe tydeligere strek i dag?