Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Flere som føler seg dårlig?? EL snart rundt hjørnet ifølge FLO. Føles som jeg har vært på tidenes fest i natt! Svimmel, kvalm og stikkninger i eggstokkområdet..:hungover: letzerol kur denne pp.

Ja, skulle ønske jeg klarte å slå meg til ro med at de vet best. Virker som kroppen min strever mer og mer med å slippe egget, men jeg har EL. Prøverør nærmer seg for meg, så hadde håpet på tettere oppfølging før vi kommer helt dit
Jeg bruker jo ovitrelle sprøyte også, for å garantere el[emoji4]

Jeg bruker jo ovitrelle sprøyte også, for å garantere el[emoji4]

Okei. De mente at det ikke var nødvendig hos meg ettersom at jeg hadde såpass høye verdier på blodprøvene som ble tatt (mente at jeg muligens hadde sluppet flere egg). Ville ikke risikere trillinger heller :p

Klary du kan[emoji4] Gynekologen mente at hormonene mine var såpass på bærtur, at det var stor sjans for at jeg ikke produserte nok progesteron selv, og ergo hadde stor sjans for å miste. Har prøvd i 14 pp.
Åja, da håper jeg virkelig du lykkes snart:Heartred
Jeg bruker det pga tidlige blødninger, kan begynne å spotte/blø allerede 5 dager etter EL... Men tror ikke dt hjalp denne runden...

Åja, da håper jeg virkelig du lykkes snart:Heartred
Jeg bruker det pga tidlige blødninger, kan begynne å spotte/blø allerede 5 dager etter EL... Men tror ikke dt hjalp denne runden...

Takk[emoji173]️ Ja, har også plagdes med mye spotblødninger mellom EL og mensen, men det sluttet da jeg begynte på hormoner[emoji4]

Takk[emoji173]️ Ja, har også plagdes med mye spotblødninger mellom EL og mensen, men det sluttet da jeg begynte på hormoner[emoji4]
Har du merket noen bivirkinger? Jeg sliter virkelig med blæra når jeg tar letrozol tablettene, og nå som jeg tar disse hormonene så tisser jeg enda mer.. trodde ikke det var mulig.. slitsomt er det i hvert fallo_O

Jeg kjenner at det jobbes i eggstokkene, vært uggen form(som nygravid uggen) og litt hyppigere på do. Dette har vært alt av bivirkninger jeg har fått denne runden.
Kunne vært verre [emoji28] [emoji85]
Med klomifen, ovitrelle og i morgen starter jeg med progreston tilskudd.
Sånn er det å bli eldre med dårlige egg, kombinert med mannligfaktor[emoji28]

Noen her som tar progesteron i tillegg til Letrozol? PP9 her, PP5 med Letrozol..

Jeg fikk skrevet ut progesteron (Crinone), men skulle ikke ta før jeg ev. ble gravid :wideyed:

Iiiiik! Takk! Tør ikke slippe jubelen helt løs før jeg får sterkere strek, men ser veldig lovende ut [emoji4]

Wæææ gratulerer!!! :love7:hello2:wav
Har du fått noe tydeligere strek i dag?

Wæææ gratulerer!!! :love7:hello2:wav
Har du fått noe tydeligere strek i dag?

Takk! [emoji173]️[emoji4] På RFSU sin fikk jeg faktisk en svakere strek, men på den fra babyplan ble den sterkere.
IMG_1717.JPG

Kjenner veldig på symptomer. Voldsomme murringer hele tiden, annerledes enn før mens. Og litt uggen i kveld faktisk (mulig innbilning).

Back
Topp